News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

   @Bonzo Madrid..... Giurgiu - Russe este la acest moment "o mare casă de nebuni"....  Oricum, era de mai demult...., dar s-a acutizat la acest moment !! De mai mult timp și fără reparația bulgarilor, pe partea română, la camioane se formau cozi de la..... Uzunu.... !! Eu am prins toate astea...!!!
 Iar "găselnița" cu benzile de selecție este o mare frecție la un picior de lemn, la fel ca la Calafat (unde e o  nebunie totală, zilnic, pe un drum 1+1 în care nici nu poți trage maxim pe dreapta) la fel ca la Nădlac 2 .... Chestii de "realizare de imagine", dar ce să vezi totuși cu cozi imense ce accidental dispar când se hotărăsc bulgarii (la Russe) sau ungurii (la Nădlac 2) să lucreze rapid și condescent.... Și ce mișto e să stai zilele astea la coadă când în aer sun 35 de grade și la asfalt 47......

hermes

Știe cineva dacă s-au mai reglat lucrurile la podul de la Giurgiu Ruse? Are sens sa mai încerc o vacanta în Grecia anul ăsta?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

tom_sawyer

Pod pe DN 26A km 0+500 peste râul Prut, Oancea - Cahul județul Galați (consolidarea și reabilitarea podului)

31 Iul 2024
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. (C.N.A.I.R.). anunță publicul interesat asupra depunerii Studiului de evaluare adecvată și Raportului privind impactul asupra mediului întocmite pentru proiectul "Pod pe DN 26A km 0+500 peste râul Prut, Oancea - Cahul județul Galați (consolidarea și reabilitarea podului)", propus a fi realizat în sat Oancea, com. Oancea, DN 26A km 0+500, jud. Galați.

Tipul deciziei posibile luate de Agenția pentru Protecția Mediului Galați poate fi emiterea sau respingerea solicitării de emitere a acordului de mediu.

Studiul de evaluare adecvată și Raportul sunt disponibile și la următoarea adresă de internet: http://apmgl.anpm.ro - reglementari - acordul de mediu - documentații procedura EIA și EA - rapoarte EIA și studii EA complet.

Dezbaterea publică a raportului privind impactul asupra mediului va avea loc la Căminul Cultural al Comunei Oancea, sat Oancea, str. Națională, nr. 122, județul Galați, în data de 04.09.2024, începând cu orele 14:30. Publicul interesat poate transmite în scris comentarii/opinii/observații privind documentul sus menționat la sediul A.P.M. Galați, până la data de 04.09.2024 (data dezbaterii publice).

CNAIR

tom_sawyer

Bulgaria caută diverse opţiuni pentru atenuarea traficului la punctul de frontieră de la podul de la Vidin – ministru de Interne

Sunt discutate diverse opţiuni pentru atenuarea traficului la punctul de frontieră de al doilea pod peste Dunăre, la Vidin, a declarat vineri ministrul interimar de Interne, Kalin Stoyanov, în timpul orei dedicate interpelărilor din Parlament, transmite agenția bulgară de presă BTA, relatează Agerpres.

,,Conform actualului cadru de reglementare, pentru a evita congestia şi a facilita activităţile de control la frontieră, verificările vor fi realizate conform condiţiilor stabilite în Articolul 9 din Reglementarea 2016/399 a Parlamentului European şi a Codului frontierelor Schengen, care permite un regim relaxat al controalelor la frontieră în circumstanţe neprevăzute. Implementarea acestui regim relaxat ar trebui să fie temporară şi introdusă gradual. O decizie privind relaxarea verificărilor poate fi luată zilnic, dar trebuie coordonată cu statul de pe cealaltă parte a frontierei", a spus Stoyanov. ,,Când există o aglomerare semnificativă de vehicule, se ia decizia privind realizarea unor verificări relaxate o anumită perioadă de timp şi o astfel de decizie ar putea să nu fie limitată la doar o zi", a adăugat el.

,,Aglomerarea, în special în cazul camioanelor de mare tonaj, este cauzată de verificările de pe ambele părţi. Suntem aproape zilnic în contact cu autorităţile române şi cred că este doar o chestiune de timp înainte ca problema să fie rezolvată. Toţi îşi vor prezenta opiniile şi cred că vom găsi o soluţie la aceste probleme. Sunt optimist că procesul se va finaliza cu acceptarea noastră în Schengen, inclusiv cu frontierele terestre", a adăugat Stoyanov. El a menţionat, de asemenea, că lansarea unui serviciu de trecere cu bacul ar putea în mod potenţial atenua traficul.

,,Problema creşterii capacităţii la punctul de frontieră de la al doilea pod peste Dunăre, la Vidin, am discutat-o cu ministrul român de Interne", a spus Stoyanov. El a explicat că Bulgaria a propus relocarea controalelor la intrarea pe teritoriul său dincolo de al doilea pod peste Dunăre, prin urmare extinzând zona pentru operaţiunile de ieşire şi de control la frontieră.

,,Verificările la frontieră pentru ieşirea din Bulgaria şi intrarea în România nu vor fi modificate. În urma implementării propunerii, capacitatea pentru vehicule la punctul de control frontieră ar urma să crească cu aproximativ 60-70%", a spus ministrul Stoyanov. El a adăugat că procedurile de coordonare între Bulgaria şi România sunt în prezent în derulare.

economica.net


Douăzeci şi trei de poliţişti de frontieră de la PTF Calafat, trimişi în judecată după ce ar fi oferit bani şi bunuri superiorilor, pentru a nu fi verificaţi/ Ei le-ar fi cerut bani şoferilor, invocând diverse nereguli

Douăzeci şi trei de poliţişti de frontieră de la Punctul de Trecere a Frontierei Calafat au fost trimişi în judecată, sub control judiciar, după ce au oferit bani şi bunuri unor superiori pentru ca aceştia să nu îi controleze. Poliţiştii de frontieră sunt suspectaţi că le cereau şoferilor bani sau foloase materiale, invocând diverse nereguli, transmite News.ro.

"În fapt, în perioada martie-noiembrie 2023, în calitate de agenţi de poliţie de frontieră din cadrul ITPF Giurgiu – Sectorul Poliţiei de Frontieră Calafat – Punctul de Trecere a Frontierei Calafat – Compartimentul Ture Serviciu, în baza aceleiaşi rezoluţii infracţionale, inculpaţii au remis colaboratorilor autorizaţi în cauză, superiori ierarhic, diverse sume de bani şi alte bunuri pentru ca aceştia să nu îşi îndeplinească atribuţiile de serviciu, în sensul de a nu exercita în mod judicios atribuţiile de verificare şi control asupra activităţii lor, respectiv să nu ia măsurile legale în consecinţă", arată, marţi, DGA.

Concret, pentru a-i determina pe şoferi să le ofere sume de bani sau foloase materiale, poliţiştii de frontieră invocau diverse nereguli constatate la documentele persoanelor şi ale vehiculelor, lipsa unor autorizaţii, facturi şi acte de însoţire sau nerespectarea regimului de transport persoane şi marfă, fapte ce ar atrage implicit efectuarea unor verificări suplimentare în punctul de frontieră, descărcarea, inventarierea şi chiar confiscarea mărfurilor transportate, verificarea amănunţită a pasagerilor şi aplicarea unor sancţiuni contravenţionale. După primirea sumelor de bani ori a altor bunuri, nu se mai dispuneau măsurile legale sau sancţiunile invocate iniţial şi se permitea intrarea în România fără efectuarea altor activităţi suplimentare.

g4media.ro

tom_sawyer

#3949
[CN1069429] Elaborarea Proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, verificarea tehnică a documentației, asistență tehnică din partea proiectantului (inclusiv "as build") și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții "Reabilitare pod pe DJ207A, km 6+591, peste râul Siret, la Luțca, județul Neamț"

Data publicare: 30.05.2024
Autoritate contractanta: Judetul Neamt

Valoarea totala estimata: 29.195.984 lei


1. Asociere : DANLIN XXL (Leader), RUTIER CONEX XXI S.R.L.,

2. Asociere : GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. (Leader), POD-PROIECT,

tom_sawyer

#3950
[CN1070384] REALIZARE PASAJ RUTIER LA INTERSECTIA DN 1 CU STRADA PRAHOVEI (AZUGA)

Data publicare: 26.06.2024
Autoritate contractanta: JUDETUL PRAHOVA

Analizând situaţia existentă a traficului pe DN1 s-a constatat că este necesar realizarea unui pasaj rutier subteran la intersectia DN1 cu strada Prahovei si str. Independentei in orasul Azuga.

Valoarea estimata totală pentru executarea lucrărilor este de 18.392.308,80 lei fără TVA.

Depunere oferta
Data limita: 14.08.2024


LE (@danutzu_1069) :













Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Nici nu vreau sa ma gandesc ce inseamna executia... Devierea circulatiei, pe unde?
Ca nu prea merge ca la reabilitarea unui pod...

tom_sawyer

#3952
[CN1072503] Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari a obiectivului de investiții " PASAJ RUTIER DENIVELAT IN ZONA SENSULUI GIRATORIU DE PE DN 39, KM 14+280"

Data publicare: 26.08.2024
Autoritate contractanta: ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)

Acest proiect este complementar proiectului de mobilitate urbana care se va realiza in zona bretelei de acces de pe strada Dorobantilor, atat catre sensul giratoriu cat si catre rampa nord Constanta, prezenta investitie fiind in acord cu necesitatea accesibilitati proiectului de mobilitate urbana si a transportului public in comun de pe raza orasului Eforie.
Totodata acesta investitie vine in completarea proiectului manageriat in prezent de compania S.C. C.N.A.I.R. S.A., Alternativa Techirghiol (aflata in procedura de licitatie publica) și a proiectului manageriat in prezent de UAT Eforie, Realizarea trecerilor de pietoni denivelat pe sub drumul national DN 39.

Valoarea totala estimata: 103.091.025,04 lei fara TVA

Depunere oferta
Data limita: 30.09.2024

tom_sawyer

[CN1072038] Executie pasaje denivelate Jud. Bihor, 4 loturi
Lotul 1 - ,,PASAJ DENIVELAT PE DN 19 INTERSECTIE CU CALEA BIHORULUI"
Lotul 2 - ,,PASAJ DENIVELAT PE DN 79 INTERSECȚIE CU CENTURA ORADEA"
Lotul 3 - ,,PASAJ DENIVELAT PE DN 79 INTERSECTIE CU DRUMURI COLECTOARE ZONA AEROPORT"
Lotul 4 - ,,PASAJ DENIVELAT PE CENTURA ORADEA INTERSECȚIE CU CENTURA OȘORHEI"


Data publicare: 14.08.2024
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 141.240.898,66  si 155.364.988,83  Moneda: RON

Depunere oferta
Data limita: 24.09.2024

JohannDB

OOoooooopppppppsssssssss, liniștea de la Voila, DJ 105/podul peste Olt, a fost "spartă".....
   La podul de peste Olt este deranj !! S-a trecut la fapte !!   :dance:   "Deocamdată" pe malul sudic - pe partea dinspre Voila.










Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

#3955
    La Podul de la Voila - Cincșor, de pe DJ 105, liniștea pare alungată pe timp nedefinit, deocambată; se lucrează, se muncește, se...construiește.  :D
    Deocamdată la stadiul de foraj piloni pentru blocul de fundație, pe malul de sud/Voila și pregătire pe cel de nord/Cincșor......
    Va fi o mică problemă cu trecerea forezei peste Olt, deoarece pe la baraj la Dridif nu prea merge la cocoașa de la trecerea la nivel al căii ferate, M 200; se pune trailerul pe burtă pe șine, fiind diferență mare de nivel de ambele părți ale terasamentului și pe cale consecință, cam rămâne, ca și pentru "tehnica militară", ocolul pe Sibiu - Agnita.............
    Cu inima strânsă, să nu intre "încărcăătorul" în avarie/eroare, niște prospături, de ieri (dar tot amestecate dpdv cronologie corectă...offffff; dar aveți datarea...):

Notă : vremea mizerabilă, o burniță inervantă......






































Powered by API/PUM imgur uploader