News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Feri

QuoteLucrările de execuţie la podul transfrontalier dintre România şi Ucraina, peste râul Tisa, progresează într-un ritm foarte bun, astfel că acest proiect va fi finalizat în luna noiembrie a acestui an, a informat, joi, administratorul public al judeţului Maramureş, Gabriel Bogdan Şteţco.
Economica.net

stangabriel

#3931

O filmare scurta cu partea din Romania a podului de peste Tisa spre Ucraina.

tom_sawyer

#3932
[CN1066573] Elaborare DTAC, PTE, Asistenta Tehnica pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari la obiectivul ,,Pod DN 29A km 22+859"

Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027

1. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

2. Asociere : Electrogrup (Leader), TQM Management,

3. Asociere : AUTOPRIMA SERV S.R.L. (Leader), DRUM POD INVEST, KRONSTARR BAU COMPANY,

4. Asociere : BIG CONF (Leader), CONSTRUCT COM, RUTIER CONEX XXI S.R.L.,

5. Asociere : CONFER GROUP SRL ONESTI (Leader), MECAN CONSTRUCT, CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI,

6. Asociere : CORNELL'S FLOOR S.R.L. (Leader), DP PROIECT,

7. Asociere : FREYROM (Leader), PROCONS GROUP, INGINERIE DRUMURI SI PODURI S.R.L., INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL,



Șapte oferte pentru proiectarea și execuția noului pod de la Zvoriștea, județul Suceava

📌 Șapte antreprenori și-au manifestat interesul pentru proiectarea și execuția unui nou pod în locul celui existent pe DN 29A, km 22+859, Zvoriștea, județul Suceava, după expirarea termenului de depunere a ofertelor fixat pentru astăzi, 19 aprilie.

📌 Reamintim, pe 20 martie, CNAIR SA, prin DRDP Iași, a lansat procedura de licitație deschisă pentru elaborarea documentației tehnice, proiect tehnic de execuție, asistență tehnică și execuție lucrări la obiectivul ,,Pod DN 29A, km 22+859", care leagă județele Suceava și Botoșani.

📌 După depunerea ofertelor, în următoarea perioadă va avea loc evaluarea tehnică și financiară a acestora și selecția câștigătorului, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-preț.
Proiectul vizează construirea unui pod rutier nou, în locul celui existent, construit în 1933, pe grinzi metalice și 4 deschideri.

📌 Noul pod va fi construit cu tablier din grinzi prefabricate din beton și arc metalic. Acesta va fi prevăzut cu 5 deschideri, o lungime totală de 173 m, lățime de 11,50 m, din care parte carosabilă de 7,80m și două trotuare a câte 1,60 m fiecare.

📌 În perioada lucrărilor, traficul rutier va fi asigurat prin construirea unei variante provizorii, în aval de podul existent, în lungime totală de 340 m. Traseul provizoriu de circulație va traversa râul Siret prin intermediul unui pod cu lungimea de 90m și lățimea părții carosabile de 5m. Suprastructura podului provizoriu va fi alcătuită dintr-un tablier mixt pe grinzi din oțel, în conlucrare cu placa de beton.

📌 Valoarea totală a întregului proiect este de 70.188.802,93 lei, fără TVA, termenul de realizare a lucrărilor fiind de 36 de luni, din care 12 luni proiectarea și 24 de luni execuția lucrărilor.

facebook.com/DRDPIS





Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

"Every Kind of Bridge Explained in 15 Minutes"

Feri

QuoteAm semnat astăzi două contracte pentru reabilitarea Podului de la #Basarabi (#DN3), care tranzitează Dunărea și a Podului de la #PoartaAlbă (#DN22C) care tranzitează Canalul Poarta Albă – Midia-Năvodari, ambele în județul #Constanța.

Asocierea GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. - POD-PROIECT S.R.L. are la dispoziție 15 luni (dintre care 4 luni pentru proiectare și 11 luni pentru execuție) și 40,37 milioane de lei (fără TVA) pentru reabilitarea celor două poduri.
Contractul pentru reabilitarea Podului de la Basarabi (pe DN3) are o valoare de 18,94 milioane de lei (fără TVA) iar contractul pentru reabilitarea  Podului peste canalul Poarta Alba - Midia – Năvodari (DN22C) are o valoare de 21,43 milioane de lei (fără TVA).

Am putut să semnez ambele contracte cu ofertantul desemnat câștigător inițial de #CNAIR doar după ce au fost soluționate două contestații la CNSC și o plângere la Curtea de Apel București.

Podul de la Basarabi (DN3), cu o lungime totală de 233,80 m (inclusiv viaductele), asigură legătura rutieră pe traseul #București - #Călărași – #Constanța și a fost construit in anul 1983.
Podul de la Poarta Albă (DN22C), cu o lungime totală de 213.60 m (inclusiv viaductele), asigură legătura rutieră între #Constanța - #Medgidia – #Cernavodă și a fost construit în anul 1987.
C. Pistol

Poate află și dl.Pistol/CNAIR-ul că Basarabi-ul a revenit la vechea sa denumire de Murfatlar de peste 15 ani  :lol:

survola

Asa o fi trecut in acte, si atunci procedează ca la metrou, operează cu denumirile originale de pe vremea lui nea Nicu.

dr4qul4

poate afla si ca nu traverseaza DUnarea, ci canalul Dunare - Mare Neagra, de fapt doar bratul sudic
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Konter

"Cinci oferte au fost depuse în cadrul procedurii de achiziție publică lansată pentru atribuirea contractului de reparație capitală a podului peste canal de la Călărași.
Valoarea estimată a contractului este între 86,70 milioane de lei fără TVA și 98,57 milioane de lei.

Pentru atribuirea acestui contract au depus oferte:
* Bog'Art SRL;
* Ness Proiect Europe SRL;
* Asocierea GDO MOV Impex SRL – Infra Expert AD – Conrep SA;
* Asocierea Eurocogen Dâmbovița SRL – Donau Garten SRL – Chirulli Andrea Impresa Individuale;
* Asocierea Freyrom SA – Procons Group SRL – ZMC Trading SRL.

Durata de execuție a contractului este de 84 luni și cuprinde 24 luni perioada de execuție și 60 luni perioada de garanție a lucrărilor.
Ofertele află în faza de evaluare calificare și tehnică și financiară până pe 2 septembrie 2024
Sursa

hermes

Astazi in conferinta de presa cu Grindeanu, Pistol a anuntat ca podul de la Giurgiu va fi inchis PE AMBELE SENSURI de catre bulgari din 9 iulie. Dupa care a revenit, dar cum poti sa faci o asemenea gafa? E dezinformat sau superficial? https://hotnews.ro/cnair-podul-giurgiu-ruse-se-va-inchide-timp-de-doua-luni-incepand-din-9-iulie-1611905
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

pasadia

Conform forumistilor bulgari de pe SSC e un fake news asta cu inchiderea podului, neexistand nici o intentie din partea bulgarilor sa faca asa ceva. Mai degraba pare o tentativa penibila de a balansa propagandistic stirea inchiderii DN7 intre Brezoi si Boita.

Adrian.TM

^
La telejurnalul de aseara au anuntat ca va fi vorba de o inchidere pe cate o banda, si va exista semaforizare temporizata.Asadar, nici vorba de o inchidere completa/

hermes

Păi da, ca Pistol a revenit după aia.
Dar eu să fiu în locul lui Grindeanu, l-aș fi dat afară instant.
Gafa aia l-a făcut și pe ministru să dea prost, ca a simtit nevoia sa justifice și el și să explice măsura luată de bulgari. Ba chiar a zis ca profită ca e blocat podul să facă și reparații pe partea noastră asta modernizată deja...
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

danutzu_1069

Pentru info corect, consultati www.api.bg
Scrie clar ce si cum.

survola

#3943
^
API makes the clarification on the occasion of circulated false information

The major repair of the Danube bridge near Ruse, which will begin on July 10, will be carried out without stopping traffic and the facility will not be closed. The "Road Infrastructure" Agency makes this clarification on the occasion of false statements spread in the Romanian media and with a view to providing accurate, precise and correct information to all travelers.

Up-to-date information on the temporary organization of traffic and on the repair works can be found in the special section " Information on the repair of the Danube Bridge " on the website of the Road Infrastructure Agency. The Agency's press center will provide regular updates on the renovation and is available for additional questions and clarifications. This is the only way to guarantee accurate, precise and correct information to all travelers.

We remind you that the construction works will be carried out every day for 10-12 hours a day, during the daylight hours according to the specifics of the activities being performed. The work process will be organized and carried out in such a way that vehicles pass in stages in both directions in the non-work lane. Construction works are planned to be carried out in 6 stages. In the first two is the main repair of the overpass of the facility on Bulgarian territory. For the implementation of the activities, a section with a length of about 400 meters will be closed. First, traffic will be restricted in the lane for entering Bulgaria, and then for exiting in the direction of Romania. The estimated time for the completion of the repair works in this section is about 4 and a half months for each of the lanes.

For better organization of traffic, traffic regulation will be carried out with an adaptive traffic light system. It will be able to be moved and placed in the relevant part of the bridge that is being repaired. The size and height of the facility does not allow safe work at night, and the protection of life and health of travelers and construction workers on the site is paramount. If the execution of some activities can be done safely during the dark part of the day, it will be done.

The route on the Bulgarian territory of the Danube Bridge, which is part of the I-2 road, has a total length of 1,057 km. Since its commissioning 70 years ago - in 1954, no major repairs have been carried out. More than 22 years ago, the joints were reinforced, and in 2011, the waterproofing and the asphalt pavement were replaced. The technical project for the repair of the facility foresees a complete replacement of the asphalt layers, the panels, waterproofing, new restriction systems, markings, etc.

The state administration has notified the Romanian embassy in Sofia several times about all this this year. The Romanian authorities were informed in a series of meetings and letters about the upcoming repair, as well as the emergency repairs carried out on the Danube Bridge pavement during the months of May and June 2024.

We remind you again that the Road Infrastructure Agency team is available to all Bulgarian and foreign media for quick, precise and accurate information to drivers.

Bonzo Madrid

#3944
E jale mare la podul de la Giurgiu. Azi am trecut din Bulgaria in Romania pe el, cred ca a durat 1 ora in total pana am ajuns pe malul romanesc.Lasa sa treaca cate 3-5 tiruri si cateva masini mici. Atentie cei care plecati in vacanta!!! Pe sensul dinspre Romania era coada dar nu ca cea de la bulgari care se intindea de dincolo de sensul giratoriu.
Nu credeam ca exista o prostie mai mare ca inchiderea vaii Oltului in plin sezon estival, dar bulgarii ne-au depasit la faza asta cu podul. In plus si I-5 era inchis de dinainte de Ruse, si traficul deviat pe 501(care si asta e in reparatii, fara asfalt prin unele locuri).