News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tavi

^^^@rocklee: zicea Alexandru Andrieș "o mutăm mai la vale. Aici ați săpat degeaba"  :lol:

JohannDB

#3256
           De pe site-ul "Infotrucker.ro" și de asemenea pe CNAIR.info....... textul de mai jos, cel bolduit

                Începând cu 5 mai 2021, vor fi introduse restricții de tonaj pe DN1 din cauza lucrărilor de reabilitare a podului peste pârâul Azuga (km 135+332), în județul Prahova.
Restricțiile de tonaj se vor aplica vehiculelor de peste 7.5 tone, cu excepția celor destinate exclusiv transportului de persoane.



Ieri, trecând prin zonă spre Brașov; imaginile sunt cadre de pe video................... În nopatea dinainte 05/06.05 am traversat "Cheia"..... Mamăăă, mamăăăăă.... MULT MAI E PÂNĂ-N DECEMBRIE; BĂNUIAM CĂ VOR RUPE LOCUL(PODUL) CU MUNCA, DAR ERAU ANEMICI RĂU... Nu m-am uitat să văd cine-s constructorii !




































Powered by API/PUM imgur uploader


pasadia

Se pare că au și început protestele împotriva închiderii DN1 pentru tiruri - https://realitateadebrasov.net/protest-al-camionagiilor-pe-dn1a-video/

JohannDB

                            Nu e de mirare că se protestează..... "Cheia" (DN1A) începând cu ieșirea din Săcele, km 175 și până la km 121 la podul de la intrarea (când vii de la Văleni) în Malul Vânăt, este superb când este plin de camioane (acum zi și noapte); mai ales că din aceste zile și până la termenul din decembrie (15.12.2021), dacă se țin de treabă la Azuga (că la ceea ce-am văzut ieri trecând prin Azuga - mă cam îndoiesc din...îndoituri) e cale lungă...lungă... !! Și acest drum e "generos de larg".....
      Valea Oltului a devenit și ea "zonă protejată" și cu restricții.....
      Siriul, DN10, este lălăit de vreo trei ani la viaductul Giurcu, așa că pentru camioane "ciu-ciu" trafic greu pentru Buzău, via Întorsura-Nehoiu...
      Oituzul, DN11, este și el cu "grețuri" cu lucrarea de la intrarea în Ferăstrău-Oituz, km 107-108, la versant, dar și (mai ales) la tonaj, la prăpăditele de poduri limitate și nereparate de peste 15 ani, la 30 de tone.... Chiar de treci gol prin zonă, chichița "controlorilor" este că te iau la MTMA maximă înscrisă în certificat, nu faptul că tu, gol, ai 10-12 tone....
      Branul, la fel are și el "bube" la podul Dâmbovicioarei cu limitarea la 16 tone.....
      Pe unde naiba să mai treci munții, în zona apropiată curburii Carpaților...?? Cu ce costuri pentru ocoliri și cu cât carburant în "turism" prin țară  ??.............

dumbravaandrei

aseara era plin de camioane pe acolo.... am venit in ditai coloana de camioane din Comarnic pana in Brasov.
Nu stiu sincer de cand sunt restrictiile astea, ca inca sunt multe camioane pe DN1.

rocklee


alin2pas

@JohannDB: la noi legislația e de vină pentru faptul că se țin blocate cu lucrări interminabile o mulțime poduri și de tronsoane de drum. Am putea lua exemplu de la modul în care se lucrează în SUA. Din discuții și din ce am observat personal, orice lucrare care afectează drumul trebuie semnalizată eficient și supravegheată de polițiști care dirijează circulația în zonă (de regulă polițiști în afara programului de lucru sau foști polițiști pensionari, plătiți cu ora foarte bine de firma care efectuează lucrările - astfel cel care dirijează circulația are și autoritatea legală de a sancționa direct pe șoferii indisciplinați, crescând siguranța traficului). Firmele primesc autorizație pentru un tronson pe o anumită perioadă pentru un anumit interval de timp, nerespectarea acestora ducând la amenzi deosebit de mari. Din acest motiv, interesul oricărei firme e să execute lucrările pe un tronson cât mai compact și în timp cât mai scurt, dar acest mod de lucru are dezavantajul că necesită o concentrare mare de oameni și utilaje, care trebuie coordonate foarte precis, o întârziere din partea unei echipe putând bloca activitatea celorlalte.
La noi, firmele preferă să înceapă tronsoane cât mai lungi, pe care să lucreze cu efective mici. În acest fel echipele pot lucra independent una de alta și nu necesită o coordonare eficientă a activității între ele, iar determinarea stadiului lucrărilor e mai greoaie, fiind mult mai flexibilă plata lucrărilor efectuate (e mult mai greu să evaluezi 20 de tronsoane aflate în diverse stadii de lucru decât un tronson de o anumită lungime finalizat).
Cu puțin efort, și la noi se pot lua măsuri, de exemplu să nu permită unei firme să înceapă lucrul în 100 de puncte pe 20 km când ei nu au personal și utilaje decât pentru unul sau două puncte de lucru (în special la lucrări care necesită restricționarea circulației pe drumurile existente).

nenea_hartia

^ Ce frumos e vechiul pod feroviar de la Vadu Pașii, se vede că pe vremea aia existau ingineri.

jonny

Podul "unirii " judetelor MM si SM legatura intre orasul Seini si comuna Pomi
Data : 11.05.2021


https://www.youtube.com/watch?v=PBRIMLhtboU&ab_channel=AlinLauran

TVlad

Nu ar fi trebuit sa existe un prag de fund?

JohannDB

                 Hmmmmm, prag de fund și cum rămâne cu "cotul" râului chiar în terasament și culeea de mal.........

alin2pas

Fără o protecție a malului stâng (și eventual umplută acea scobitură în mal din amonte de pod) nu cred că va expira garanția fără reparații majore la terasament.

JohannDB

         Din nou podul de la Azuga...... 11.05.2021, cu noaptea-n cap (cine se scoală de dimineață, e....obosit toată ziua) !! ((...imagini cadru din video))   Sensul deplasării - spre Sinaia.
                             La cinci zile distanță, nimic interesant; până-n decembrie e destul timp !!
























Powered by API/PUM imgur uploader


Bachus01

Bataie de joc , exact cum a fost si cu podul de la Onesti . Un an de zile . Si de fiecare data cativa muncitori si program de 8 ore.

Licitatii facute in batjocura , cand primul criteriu obligatoriu : DURATA DE EXECUTIE . O firma serioasa in  2-3 luni il construieste de la 0

TVlad

Sa vedeti aici fineturi pentru a gasi "solutii pentru imbunatatirea traficului pe Valea Prahovei". Sa asteptam primul sfirsit de saptamina cu vreme mai frumoasa si Busteniul o sa fie mic copil...