News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

prd.marius


pasadia

Dar a fost facuta o expertiza in 2018? Adica sa nu zica cumva ca nu exista, sau e facuta in 2017, sau mai stiu eu ce alt pretext gasesc...

ps: Si daca se poate cere-le si orice expertiza tehnica facuta pentru podul peste Trotus de la Onesti (DN11). Nu de alta dar cred ca asta va ceda primul.

subway

Quote from: voicul on February 07, 2019, 03:45:02 PM
Nu stiu daca e vorba de acelasi pod, dar BG vor neaparat al 2-lea pod la Ruse.

Eu nu ii vad utilitatea si rostul si as vedea mult mai facil unul la Turnu Măgurele.
Dar daca ei vor si ei fac, probabil acolo va aparea.
Va fi ca la Calafat. Degeaba fac ei pod daca noi nu facem autostrada Bucuresti-Giurgiu.
;)

AlexxC

Si banuiesc ca vor fi tot 2 benzi pe sens indiferent de locatia aleasa.
Are cineva un tabel comparativ al costurilor pe km pentru poduri cu 1,2 sau mai multe benzi pe sens?
Decat un ditamai podul la Vidin cred ca erau mai folositoare 2 poduri "slim".

JohannDB

Va fi ca la Calafat........
      Mă îndoiesc.... Drumul spre Sofia este dificil și va fi la fel pe ruta Vidin-Sofia.......... Deși la această "oră" de la Nădlac la Calafat vezi, zi și noapte, coloane de tir-uri turcești, bulgărești, iraniane, de n-ai loc de ele............
      Iar la momentul la care Sebia va fi în U.E. sau preaderare, țara asta după ce Dunărea nu mai are rol de hotar, are graniță terestra cu România, Ungaria, Croația.... Și din sud-est-ul european se poate ajunge din Austria via Slovenia-Croația-Serbia în Bulgaria sau direct Serbia-Macedonia-Grecia.... Cu ocolire totală a Vidinului bulgăresc, respectiv Calafat....
     Russe-Giurgiu (sau în zonă), o dublură, ar fi mai degrabă necesară, pe o anumită axă de transport, legată de porturile Mării Negre și o directă spre Ucraina/Polonia (via Slovacia)-țările baltice la est și Cehia-Germania spre vest, cu bifurcare din Polonia.........
     Este ceea ce am văzut pe drumul de Calafat în desele mele drumuri în zonă și marasmul de care dau la trecerea de la Giurgiu la Russe....


JohannDB

    Zilele trecute am bântuit pe la Sighișoara, ocazie cu care am trecut și pe DN14 pe secțiunea dintre Dumbrăveni și Daneș...............
    Podurile de aici au luat un avans binișor: nu știu care ar fi termenul de încheiere al lucrărilor, pentru asta rămânând a contempla, însă, imaginile de la "locul faptei"..............
    Suntem în 06.02.2019, pe DN 14, înainte de Dumvrăveni:




În capătul rampei de acces..............












Powered by API/PUM imgur uploader



JohannDB

 06.02.2019..... DN14 înainte de Dumbrăveni, spre Sighișoara.























Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB


JohannDB

Capătul de peste calea ferată.....


Curbura viitorului drum spre spatele gării.....















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB




Așezarea grinzii pe cuzineți......





Conectarea rampei dinspre DN14......









Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

    Și ultimele imagini, luate din DN14, la pasajul Dumbrăveni...

















Powered by API/PUM imgur uploader

subway

#2802
@JohannDB
Imi pare rau sa-ti spun dar ce povestesti e cu perspectiva scurta, de la inaltimea <volanului>
:)
Pentru a avea perspectiva reala trebuie privit <geostrategic> din satelit!
A dat ceva pe gura la vremea respectiva <Marinarul> axat pe <naval> unde se considera el <expert> si totul pornea de la interesele noastre strategice de protejare a portului Constanta vis-a-vis de potentialii concurenti.
Dar hai sa privim harta si sa comparam situatia de atunci cu situatia de acum:
La nord principalul port ucrainean Odesa. La acea vreme ucrainenii erau extrem de agresivi fata de noi, se vedeau pe cai mari si credeau ca fac ei legea la Marea Neagra, pretindeau zone economice exclusive uriase in jurul insulei Serpilor, dragau de zor la canalul Bastroe si blocau bratul Sulina cu epave scufundate intentionat. Intre timp Putin  le-a taiat putin nasul, a ocupat Crimeea, le-a confiscat toata flota, a blocat stramtoarea Kerci si portul Mariupol, a dezvoltat terminalele cerealiere de la Novorosisk si a ocupat si mare parte din coasta georgiana iar noi ne-am recastigat drepturile la Haga si am securizat canalul Dunare-Marea Neagra, deci ucrainienii <out>.
Mai spre sud bulgarii cu ale lor porturi Varna-Burgas. La astia problema e accesul la Dunare si peste Dunare in Romania, rutier si feroviar. Drept pentru care s-au lovit de <valul lui Traian>, noi nu facem poduri ca nu ne trebuie, nu facem autostrazi ca nici nu vrem si nici nu ne pricepem ba mai si daramam podul cf spre Giurgiu! Uite asa, sa-si puna aia pofta-n cui! Ca oricum la vest sunt blocati de balamucul iugoslav, de nerezolvat. E suficienta o scanteie si s-a terminat.
Mai jos, Turcia. Cu astia e alta poveste, sa mearga pe unde or vedea cu ochii, degeaba-si trag poduri si tunele la Bosfor ca tot vor fi nevoiti sa-si rupa tirurile prin gropile noastre, sa alimenteze cu combustibilul nostru cu accize si sa ne mai si plateasca <rovigneta>!
Erdogan are insa o <nucleara> in buzunar, poate oricand sa inchida stramtorile si sa-i lasa pe toti cu ochii-n soare asa cum au mai facut-o turcii in trecut, dar ca orice nucleara e doar o <moneda de schimb> ce nu se detoneaza, ca se lasa cu rezbel, doar se negociaza si asta se vede cu ochiul liber in relatiile actuale ruso-turce, mai lasa jupane, mai da stapane, pierzi-castigi negustor te numesti iar turcilor nimic nu le place mai mult decat sa se targuiasca pentru a ajunge la o intelegere, dar la nevoie mai stii? Ca nu orice zboara se mananca...
Mergem si mai jos la greci.
Portul Pireu e prea departe si desi are si cf si autostrada spre nord e acaparat de chinezi, deci dead-end.
Adevaratul port de interes strategic e Salonic, acolo la <machidonii> nostri, care ne iubesc si ne sprijina in secret in pofida politicii oficiale agresive de <grecizare>, ca sangele apa nu se face si fratii raman frati!...iar daca cumva s-ar incurca ceva ar fi suficient sa-l trimitem <in solie> pe Caramitru si se <rezolva> urgent...
Salonicul are autostrada aia greceasca est-vest ce nu serveste la nimic dar...pentru noi este punctul de interes cu adevarat vital!!!
Este cam singurul punct din care ne-ar putea veni in ajutor <vesticii> la necaz.
Iti amintesti de unde au sosit francezii in primul razboi mondial?
Dar cand am avut noi acele <marete> manevre NATO pe unde au sosit <aliatii> cu forte terestre si prin ce <aventuri> au trecut? Cat le-a trebuit doar ca sa treaca Dunarea la Giurgiu si sa ajunga la Bucuresti?...ca mie mi-e si rusine sa-mi amintesc...crezi ca mica dar minunata si viteaza noastra armata subdotata si subechipata oricat s-ar sacrifica pe campul de lupta va reusit sa reziste macar una-doua saptamani in cazul unei invazii masive dinspre est? Cu cine si cu ce? Ca sunt saracii de ei la fel de desculti si in izmene ca la 77, la 918 sau la Stalingrad...sau cu o mana de aviatori pe care-i vom trimite la moarte sigura si care nu vor ezita sa zboare kamikaze pentru a apara capitala asa cum au facut-o si inaitasii lor contra raidurilor americano-britanice in WW2 sau la 23 august '44 contra Luftwaffe?
Oricate Ecaterine Teodoroiu ar mai fi la Jiu (desi si astea au cam emigrat) nu vom putea face fata fara o autostrada Bucuresti-Salonic sau altfel spus o legatura rapida la Mediterana si la flota americano-engleza si eventual franceza.
P.S.
Despre frontiera romano-sarba n-are rost sa discutam, poate fi usor by-passata prin Ungaria si oricum e lipsita de orice perspectiva. De altfel, in pofida <legendelor> propagate relatia romano-sarba n-a fost niciodata asa de prietenoasa cum se zice, din contra, ne-au tras-o cand nu ne asteptam, fereste-ma Doamne de asa-zisi prieteni ca de dusmani ma feresc si singur, macar cu ungurii stim cum stam, secuii ne-au stat alaturi pe campul de batalie (si noi lor) de mult mai multe ori decat vrem si noi si ei sa recunoastem, inclusiv ieri la alocatiile pentru copii, pana nu i-au <zapacit> iredentistii, asa ca merita si ei cu prisosinta o autostrada dinspre Bucuresti in secuime, sa nu mai fie nevoiti sa fie <slugi nevolnice> la Budapesta, iar cu bulgarii, vrem-nu vrem, ne place-nu ne place si viceversa, de data asta suntem in aceeasi <galeata>
Sper sa nu te fi plictisit si sa fi adus totusi niste argumente de folos.
Sa speram ca si <specialistii> de la MT ar putea avea suficienti neuroni <activi> ca sa inteleaga ceva din expozeul meu desi ma indoiesc...
:(

NGC

#2803
Quote from: NGC on October 03, 2017, 12:34:37 AM
Sa trecem aici acest SPF, pentru ca nu il mai trec in sinteza.

"Elaborare studiu de prefezabilitate pentru pasaj denivelat superior pe DN21 Km 105+500'"

Valoare estimata: 168.000,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 132.157,23 RON fara TVA

Contractul a fost atribuit in 20.09.2017 catre SEARCH CORPORATION.

Astazi s-a lansat licitatia pentru SF. Trec aici doar un link catre mesajul cu detalii, pentru ca celelalte discutii despre pasaj sunt in topicul in care se gaseste mesajul cu detalii.

rota

A fost semnat contractul de execuție lucrări pentru obiectivul "Lucrări de întreținere periodică la pod pe DN 65A, km 23+311 peste râul Teleorman, la Buzoiești".

Luni, 11.03.2019, C.N.A.I.R. (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) S.A., prin DRDP București (Direcția Regională de Drumuri și Poduri București)  a semnat contractul de execuție lucrări pentru obiectivul "Lucrări de întreținere periodică la pod pe DN 65A, km 23+311 peste râul Teleorman, la Buzoiești".

Contractul de achiziție publică de lucrări a fost atribuit SC LUCONSA BM SRL, având o durată de execuție de 5 luni, de la data ordinului de începere. Valoarea totală a acestui contract este de 2.750.051,76 lei, fără TVA.

Amplasamentul lucrărilor este situat în județul Argeș, pe DN 65A, comuna Buzoiești, satul Podeni. Podul asigură continuitatea drumului național supratraversând râul Teleorman.
CNADNR