News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Balto

Se lucrează intens la podul mare de peste râul Suceava, la Milişăuţi (DN2 H)

Lucrările la podul rutier de peste râul Suceava de la Milişăuţi au înregistrat progrese vizibile, iar dacă vremea va rămâne la fel de bună constructorul nu are nici un motiv să nu încheie lucrarea în termenul stabilit iniţial, adică la jumătatea lunii decembrie. După lucrările pregătitoare şi după ce pilonul afectat de inundaţiile din vară a fost detonat, s-a turnat pila de pod nouă şi s-a început aşezarea grinzilor de rezistenţă. Şase grinzi de câte 26 de tone fiecare au fost ,,aşezate" deja pe una din deschiderile pilonului, iar pentru a doua grinzile sunt deja pregătite pentru montare. Muncitorii lucrează în aceste zile şi la armătura peste care va fi turnat stratul de beton. Ultima etapă a lucrărilor va fi cea de aşternere a celor două straturi de asfalt.

monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)


Vice33

Conform pozelor de pe celalalt forum (http://trenuletz.forumz.ro/t2235p990-lucrari-de-reabilitare-pe-m200-curtici-coslariu, user CORVIN) se circula deja peste noul pod peste viitoarea CF de la Turdas. Atasez cateva poze:







rota

Lucrări la podul de pe DN 2, km 449+020, localitatea Dărmănești, județul Suceava
Traficul auto pe sectorul supus lucrărilor de reparații se va desfășura pe jumătate din cale, motiv pentru care solicităm înțelegere din partea conducătorilor auto, cu respectarea indicatoarelor și a restricțiilor rutiere instituite.





DRDP Iasi

mspescaru

Noi informatii despre al doilea pasaj de pe centura Aradului. Pasajul din Micalaca peste CF200.

http://www.aradon.ro/termen-pentru-pasajul-micalaca/2149135

Sa traim cu speranta ca asa va fi...

kumar

^^ Ciudat mod de a decapa asfaltul de pe pod.

prd.marius

Interesant ce spui alecu26. Poti detalia un pic pentru un necunoscator?  :-[
Am cateva intrebari daca nu deranjez cu ele.
Ce inseamna mai exact "calea jos"? Am cautat pe net, dar nu am gasit, ca nu mai intrebam.
Si de ce nu mai accepta CNAIR asemenea poduri?
Mai ziceai ceva de intretinere greoaie.
Multumesc anticipat.

danutzu_1069

Pai este destul de explicit...
Daca te gandesti la podul CF de la Cernavodă, ai imaginea ambelor situatii. Ce este desupra apei este cu calea jos, iar viaductele de legatura sunt cu calea sus...

paulmare

^pentru ca le e lene sa faca un caiet de sarcini ca lumea in care sa scrie clar de la inceput ca daca are cineva solutie cu pod atunci se face asa si asa
si pentru ca nu sunt complete si bine facute atunci se vine cu costul cel mai mic pentru executant chiar daca in timp oferta e mai scumpa pentru cnair ca intretinerea e mai greoaie

Granata06

@prd.marius



Stanga - pod cu cale sus; Dreapta - pod cu cale jos

alin2pas

Ce tot aveți cu podul acela de la Lancrăm? E foarte bun, nici chiar un tanc nu poate să rupă parapetul și să cadă pe autostradă. Poate fi folosit și ca suport pentru panouri de afișaj sau pentru indicatoare, caz în care nici nu s-ar mai vedea dacă e urât sau frumos. În plus, dacă era un pod cu calea sus trebuia ridicată cota drumului și se creau niște rampe de acces pe pod.

voicul

100 de comentarii: ce naspa e noul pod, la fel de urat ca si primul?

elphax

ma omorati cu podurile astea de pe A10
:)
devine mai enervant decat discutiile eterne de pe A8 cu FP vs HP vs ...

haideti sa vedem macar un pod in forma finala ridicat pe culei etc si apoi sa spunem ca e bun sau, rau, urat sau frumos
sunt multe poduri metalice in tara asta


prd.marius

@Granata06. Mersi frumos.
Dar de ce ar fi intretinerea mai grea la acele poduri cu "cale jos"?

GDPR

#2744
A fost redeschisă circulaţia pe podul peste Barajul Prundu, traseul strada Sticlelor-Cartier Prundu din Piteşti redevenind astfel o altenativă pentru intrarea de la Podul Viilor.

,,Îi sfătuim pe şoferii care vor să intre din oraş sau să ajungă în Ştefăneşti să folosească această rută ocolitoare, descărcând astfel traficul la Podul Viilor!" spune Bogdan Aristănţoiu, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Locale Piteşti.

Administrația Bazinală de Apă Argeș-Vedea a cuprins în proiectele pentru acest an, reabilitarea podului barajului Prundu – Pitești, cu o valoare de aproximativ 1.750.000 lei (fară TVA). Lucrările au fost demarate în luna iunie a acestui an, termenul de finalizare fiind 22 decembrie 2018. Până la această dată totul a decurs conform graficului, reparațiile fiind aproape încheiate. Pentru prima dată de la construcția barajului au fost efectuate lucrări majore pentru readucerea obiectivului în parametrii proiectați.

Consolidarea a vizat realizarea unei noi suprastructuri, execuția unei plăci de suprabetonare și o hidroizolație pe întreaga suprafață a platformei podului dar și lucrări la infrastructura construcției.

Universulargesean.ro