News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Quoteunde și-or muta "piața" manufacturierii de "mese de bord" pentru camioane, de aragaze/butelii, etc...???
La pasajul din Micalaca, acolo mai dureaza. :D

Ionut

Se pune în circulație pasajul denivelat de pe Varianta de Ocolire Arad. Începând cu data de 15.10.2018, ora 11:30, se pune în circulație traseul nou creat al pasajului de pe Varianta de ocolire a municipiului Arad, peste liniile CF Brad – Curtici – DJ 709B, pentru finalizarea lucrărilor pe actualul DN 7. Valoarea lucrărilor este de aproximativ 31.719.000 lei cu TVA, având ca sursă de finanțare bugetul de stat.







CNAIR


larson

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22758095-foto-unul-din-pasajele-lucru-centura-aradului-fost-deschis-circula-iei-lucr-rile-pasaj-nceput-2011.htm
Quote
,,Începând cu data de 15.10.2018, ora 11:30, se pune în circulație traseul nou creat al pasajului de pe Varianta de ocolire a municipiului Arad, peste liniile CF Brad – Curtici – DJ 709B, pentru finalizarea lucrărilor pe actualul DN 7. Valoarea lucrărilor este de aproximativ 31.719.000 lei cu TVA, având ca sursă de finanțare bugetul de stat", transmite Compania de Drumuri.

Pasajul denivelat peste linia de cale ferata Brad-Curtici a început în septembrie 2011 și ar fi trebuit terminat în decembrie 2012. Lucrarea fusese contractată cu antreprenorul C.C.C.F. – Filiala Drumuri Poduri Timişoara S.R.L. În 2015 contractul a fost reziliat. La data rezilierii contractului, lucrările la obiectiv erau realizate în proporţie de 70%.

sebba

#2704

Sailing away! S/Y Haimana

voicul

Sa ne bucuram ca s-a inaugurat o mare lucrare, de mare amploare care a inceput acu 7 ani!
Evident ca daca era mai simplu se facea mai repede  :lol:

Sa ne intristam ca ramanem fara santiere cat de curand?

ioandorin

#2706
L-am încercat astăzi dupa-amiază si a iesit o MARE  MAGĂRIE :am mers dinspre oraș, am făcut stânga spre vest pana la sensul giratoriu,apoi m-am întors înapoi traversând pasajul! Pentru reîntoarcere a trebuit să fac sensul de la praktiker si retur până la celălat sens pentru reintra in oras! Exista varianta "spre CET" pe o trecere la nivel cu CF Arad-Oradea ,nouă DAR FĂRĂ a putea traversa CF Arad-Curtici,ambele cele vechi fiind desființate ! Ar fi putut FOARTE BINE  ca cea spre Curtici să fie dotată cu cumpene pentru cei care vor spre oras sau spre Curtici !

Kidu

Am fost si eu asta seara si cred ca e doar o chestiune de timp pana cand vom asista la primul accident grav pentru ca sunt o gramada ce vin de pe pasaj dinspre Metro/Oradea si nu mai merg pana la giratoriu sa o ia spre Curtici ci taie direct stanga.
Anticipam o astfel de situatie la cata indisciplina e in trafic.

danutzu_1069

Exista o solutie. Se numește separator New Jersey...

Kidu

#2709
Gand la gand, exact la asta ma gandeam aseara insa in plus de asta ar trebui sa monteze un indicator care sa arate ca pentru a merge in directia Sofronea/Curtici trebuie sa mergi pana in sensul giratoriu. In situatia de fata este foarte confuz si pentru localnici daramite pentru cineva aflat in tranzit.

JohannDB

Exista o solutie. Se numește separator New Jersey...

La terminarea glisierelor podului, la cca 7,50 - 8,00 m lățime este cam îmgust pentru existența unor N.J. care la bază au cam 70 cm lățime și dăm iar de un alt "marasm".... Problema ar fi fost regândirea utilizării vechilor bariere !!

BIGRED1984

@Kidu
De fapt cei aflati in trafic vor urmari indicatoarele rutiere.
Localnicii sunt cei ce stiu pe unde e mai scurt, care e 'drumul ala bun' si vor face 'optimizari de traseu'.
Daca indicatoarele sunt incorecte sau insuficiente, se pot monta unele noi, evident.

Kidu

Tocmai ca nu exista niciun indicator care sa iti arate cum trebuie sa o iei daca te afli pe pasaj si vrei sa o iei pe DJ 709B, hai sa nu scriem doar sa ne aflam in treaba.
Nu am inteles de ce trebuie demolat vechiul traseu cu trecerile CF. Ala era foarte bun pentru cei ce vin de pe strada 6 Vanatori sau dinspre Nadlac si vor sa o ia spre CET, Groapa de gunoi sau chiar spre Oradea la fel de util cum era si pentru cei ce vin dinspre Oradea si vor sa o ia pe DJ 709B spre Sofronea/Curtici unde este o Zona Industriala cu multe firme sinlocuri de munca.

cristi5

#2713
Pun harta pentru neinitiatii in tainele Aradului.



Calea 6 vanatori duce spre Curtici (DJ709B). Intr-adevar, sa ajungi pe pasaj de pe aceasta axa via strada Ovidiu (sau invers, de pe pasaj pe 6 vanatori) pare o aventura.

Cum e amenajata intersectia Ovidiu (fosta centura)- noua centura? Cei care vin de pe Ovidiu intra in unghi ascutit pe centura?

grig73