News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

perfidus

^ 12 luni executie. In contract este prinsa si reabilitarea variantei ocolitoare (pe barajul de la Mosteni - Mamura), probabil cateva luni o sa dureze numai lucrarile de consolidare terasament si asfaltare. Dupa care urmeaza devierea traficului si demontarea completa a tablierului podului pana la structura metalica. Podul va sta inchis  cel putin 8 luni. Daca nu mai mult, daca mai gasesc ceva lucrari necesare in plus fata de SF.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Horațiu 87

#2611
Reparatie pod rutier Buzau - Maracineni DN2 E85 28 Iulie 2018



Pod rutier nou Buzău - Vadul Pașii DC15 28 iulie 2018


Vlad94

Ce se mai aude de pasajele de pe centura Aradului?

Kidu

#2613
Am inteles ca finalizarea pasajului CET a fost iarasi amanata pe luna septembrie.  >:(

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

Podul rutier peste Horoeta, pe soseaua nationala Barlad - Vaslui

Allex

^ala-i podul meu preferat de la Crasna?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Harry

podul peste Raul Alb, un mic afluent al Dambovitei


Harry

 peste raul Siret, in zona Bacaului , 250 m lungime. Are cineva idee daca mai exista?


Allex

Este podul peste raul Siret la iesirea spre Vaslui (pe DN2F). Locatia e aceeasi, podul a fost refacut (si reparat capital de vreo doua ori).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Inermediar pentru Transport au convenit încheierea Contractului de Finanțare nr. 11 în data de 09.08.2018, pentru proiectul "REVIZUIRE/ACTUALIZARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU ,,POD PESTE TISA IN ZONA TEPLITA DIN SIGHETUL MARMATIEI".

Valoarea totală a  proiectului este de 1.468.589,71 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională- 913.768,94 lei, 25% contribuția proprie- 304.589,65  lei.

CNAIR

udar

Doar un  pasaj are sanse anul asta .......ca celalt nici nu are constructor parca asa stiu
Quote from: Vlad94 on August 03, 2018, 12:08:45 PM
Ce se mai aude de pasajele de pe centura Aradului?

NGC

^^^ La celalalt pasaj contractul a fost atribuit in Aprilie 2018 catre IMPLENIA.

Este vorba despre "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)".

voicul


TibiV

Podurile din România NU sunt în pericol să se prabușească !
16 Aug 2018

Din cele 4250 de poduri aflate pe rețeaua de Drumuri Naționale din România, doar 37 se află în clasa tehnică 5, iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate în trecut de la autoritățile locale. De asemenea 680 de poduri sunt în clasa tehnică 4.

Nici unul dintre  aceste poduri nu prezintă risc iminent de colapsare, deoarece sunt monitorizate permanent, iar acolo unde se constată agravarea situatiei se ia inclusiv măsura închiderii și devierii circulației pe alte rute.

Potrivit normativelor în vigoare, revizia podurilor se face la intervale de 6 luni, dar și mai devreme, dacă situația o cere. Această revizie este efectuată de echipe de specialiști ai CNAIR, iar rezultatele sunt înscrise într-un raport privind starea generală a infrastructurii rutiere din România.

Tot potrivit normativelor, atunci când la revizie se constată că există degradări mai complexe, se comandă, pe bază de contract, o expertiză tehnică efectuată de experți privați.

Pentru nu se creea confuzii trebuie să precizăm că intervalul pentru lucrări de întreținere periodică este cuprins între 10 și 15 ani iar intervalul pentru reabilitarea sau reparația capitală este cuprins 35-50 ani, în funcție de evaluările tehnice.

Ca exemplu podul de la Măracineni, reabilitat după inundațiile din anul 2005, a fost reparat anul acesta în cadrul unui program de întreținere periodică și nu a unui program de reabilitare.

Trebuie să subliniem că nici la momentul începerii lucrărilor din acest an nu exista un risc iminent de colapsare a podului.

Tot pentru corecta informare a opiniei publice precizăm că de principiu reabilitarea podurilor este cuprinsă în programele de reabilitare a unor sectore de drum mai extinse.

Este și cazul podului care traversează râul Argeș în zona localității Adunații Copăceni, care face parte din contractul de reabilitare a DN5, dar și al podurilor aflate pe traseul DN73, sector de drum aflat de asemenea în reabilitare.

Sunt însă și programe individuale de reabilitare a podurilor, cum ar fi Podurile dunărene de pe A2, pentru care contractele de lucrări urmează să fie lansate în scurt timp în licitație publică.

Trebuie menționat că inclusiv faptul că nu a fost nevoie de contractarea unor expertize pentru perioade lungi de timp, demonstrează că situația podurilor din Romania nu se află în situație gravă, iar problemele apărute pot fi tinute sub control prin activități de reparație curentă.

Facem apel la cei care prezintă în spațiul public informații în legătură cu situația infrastructurii naționale, să verifice cu atenție veridicitatea lor, deoarece în caz contrar riscă să producă panică și confuzie în societate.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/podurile-din-rom%C3%A2nia-nu-sunt-%C3%AEn-pericol-s%C4%83-se
Mama proștilor este mereu gravidă... :)