News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

elphax

am postat azi legat de pasajul de pe centura Arad:
aceiasi Tehnodomus, dar au subcontractat la Sylc Con si DRDP ii pune sa refaca stratul de uzura

alecu26

Dan, Tibi...nu cred. Discutia care am auzit-o era despre niste piloti forati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

te referi la pasajul din centura cel de la intersectia cu str Universitatii ?  dar asta nu incepe acum, e in evaluare oferte

http://oradea.ro/stiri-oradea/un-nou-pasaj-suprateran-pe-soseaua-de-centura-la-intersectia-cu-strada-universita-539-ii

"Primarul Ilie Bolojan a prezentat în cadrul conferinței de presă de azi, 30 octombrie 2017, proiectul de investiții privind amenajarea intersecției prin pasaj denivelat peste intersecţia dintre şoseaua de centură a Municipiului Oradea și strada Universității.

Alături de celelalte pasaje care au fost deja realizate pe centură (cele din dreptul DN 76 şi DN 79), acest proiect are în vedere atât fluidizarea traficului, cât și eliminarea unei zone cu potențial serios de accidente, soldate de multe ori chiar cu decese.

"În vederea realizării acestei investiții, Primăria Oradea a comandat un studiu de fezabilitate, finalizat deja de către o companie de proiectare din Cluj-Napoca. Urmează ca în ședința Consiliului Local de săptămâna viitoare, acest proiect să fie supus dezbaterii și aprobării. Vom avea astfel un  nou pasaj, asemănător cu cele realizate la ieșirea spre Arad și cea dinspre Nufărul, de-a lungul centurii și nu perpendicular pe centură. Lungimea pasajului va fi de aproximativ 1,1 km, inclusiv rampele acestuia. Valoarea investiției este estimată la aproximativ 7,7 milioane de euro", a precizat primarul Ilie Bolojan.

După aprobarea indicatorilor tehnico-economico, în a doua jumătate a lunii noiembrie se va trece la procedura de licitație proiectare și execuție, la pachet. După adjudecarea acestei lucrări, va urma o perioadă de trei luni de zile, necesară pentru realizarea proiectului tehnic propriu-zis, iar apoi încă 18 luni pentru lucrările efective. Acest lucru înseamnă că lucrările vor începe undeva în vara anului viitor, pentru ca spre sfârșitul anului 2019 - începutul anului 2020, în funcție de modul în care se vor derula lucrările, pasajul să fie pus în funcțiune.

Sub pasaj este prevăzută amenajarea unei treceri pentru  pietoni și a unei piste de biciclete.

"Practic sunt două construcții gemene, care au câte două benzi pe sens fiecare. Diferența de construcție dintre acest tip nou de pasaj și cele de 4 benzi este că practic vor fi două pasaje unul lângă altul, la mijloc existând o diferență de cca 1 m între ele, care să permită dilatațiile și contracțiile pe timp de iarnă-vară. Pasajul are trei deschideri cu o lungime totală de 80 m, iar spre Cartierul Europa va avea amplasate panouri antifonice, care le vor dubla pe cele existente", a explicat primarul Ilie Bolojan.

În ceea ce privește terenul pe care se va construi pasajul, primarul a completat: "Deja s-a adoptat o Hotărâre de Consiliu Local prin care municipiul intenționază să preia terenul pe care se va construi pasajul. După modelul aplicat la celelalte pasaje, avem deja realizată o discuție și un acord cu compania de drumuri și autostrăzi, deci nu există probleme din acest punct de vedere. Ar trebui ca, atât timp cât se derulează procedura de licitație și partea de proiectare, să apară și hotărârea de guvern prin care să ni se transfere amprenta acestui pasaj".

Lucrările urmează să fie finanțate din bugetul local sau din alte fonduri, dacă se va câștiga un proiect."



Harry

#2583
Podul de la Talpa



Embrace yourselves, vor urma multe poze cu poduri, majoritatea din 1903, unele incredibil de frumoase si care azi nu mai exista :(

Harry

In data de 3 iulie 1897, la Targu Jiu se inaugureaza podul rutier peste raul Jiu. Podul avea o lungime de 128 metri, iar la inaugurare au fost prezente inalte oficialitati precum Dimitrie Sturdza, I.C. Bratianu si Vasile Smeu.

O adevarata bijuterie arhitecturala si inginereasca, podul a fost realizat dupa planurile inginerilor francezi Dayde si Pille, care au oferit o garanti de 100 de ani

Podul denumit dupa '90 Regele Ferdinand este dezafectat in 1994, in ciuda statutului de monument istoric. O parte din el este taiata si mutata in parcul central din localitate, in timp ce restul structurii a fost abandonata si lasata prada naturii si hotilor de fier vechi. Alte bucati din pod au fost taiate si aruncate pe digul de protectie al raului Jiu.






Harry

Mihailesti (Giurgiu?) 170 metri lungime




Harry

Podurile de inundatie (?) de pe soseaua Craiova - Turnu Severin, 35 m respectiv 50 m




adiarc

up-date de astazi - pasajele in lucru de pe/sau din apropierea( lucrari aferente modernizarii CF), Dn14,Sibiu-Sighisoara.

primul,din apropierea localitatii Dumbraveni...se circula in continuare semaforizat,dar faptul ca avem/se lucreaza la rigole si pe o parte si pe cealalta,inseamna ca terasamentul este finalizat si nu ar trebuii sa mai dureze mult redarea traficului la 2 benzi ( speranta proprie este sa circulam la doua benzi pana la intrarea in iarna...optimist...chiar la sf verii )





inca nu a fost rezolvata aceasta cedare a taluzului( singura vizibila din DN )







pasajul din stanga este aferent Cf...care aici trece f.aproape de DN

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

urmatorul - pasaj peste CF situat la iesirea din Danes ( jud.MS ),spre Medias/Sibiu

fata de data trecuta,avem toate grinzile sus,partea metalica strict peste CF,la locul ei,terasament finalizat,pe ambele rampe,plus balast stabilizat asternut pe ambele rampe...asadar stadiu avansat al structurii











si motivul pt care a fost facut acest pasaj...sincer in 2018 as face o prioritate nationala la CFR - denivelarea tuturor trecerilor la nivel cu CF...incepand bineanteles cu cele mai tranzitate tronsoane







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

si ultima structura,pasaj peste Cf pe dreapta ,pe sensul spre Medias/Sibiu,inainte de intrarea in localitatea Sarosu pe Tarnave

terasamentul nu este finalizat pe o parte...dar data trecuta era in stadiu incipient.De acum avansul va fii mai rapid( terasamentul se ingusteaza spre vf si volumul de umplutura si durata compactarii ,scad simtitor )



deschidera metalica peste Cf nu este montata





pe cealalta rampa terasamentul este finalizat si avem asternut balastul stabilizat







momentan atat.Numai bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

Podurile rutiere de pe soseaua Sinaia - Comarnic 1904-1914


^^this is so beautiful





1855

Harry

#2591
Podul Adunatii Copaceni, peste Arges. 170 m lungime, distrus in WW1




Vice33

multumim. La Turdas oare au mai avansat...?

adiarc

se mai intampla ceva la pasajul de la Arad?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Kidu

Se lucreaza extrem de anemic. Trec in fiecare sambata pe acolo si nu vad aproape nicio diferenta.
Am Sa fac sambata niste poze desi mare lucru nu e de vazut.