News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GDPR

#2070
S-au lansat licitatiile pentru executia lucrarilor la obiectivele:

- "Pod pe DN 57 km 45+138" (rest de executat). Valoare estimata totala: 124,123 RON.
- Executie lucrari si prestari servicii de proiectare (faza P.T.) la obiectivul "Pod pe DN 57 km 102+207". Valoare estimata: 727,131 RON.
- Executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 44+540" (rest de executat). Valoare estimata: 126,612 RON.

alecu26

Pasajele de la Arad? Hai ca acum e rosu si acolo. Nici acum nu vor veni bani?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


AlexxC

Cand se estimeaza a fi finalizat acest pasaj? Va fi o adevarata gura de aer pentru iesirile spre Bucuresti si Targoviste care sunt foarte aglomerate la orele de varf :(

CristiM

... ultimul termen anuntat era MARTIE 2017, dar surpriza (neplacuta evident) :

Termen prelungit pentru finalizarea pasajului de la Gara de Vest

''Primarul municipiului Ploiești, Adrian Dobre, a anunțat astăzi că a fost semnat un act adițional prin care termenul de finalizare a lucrărilor la pasajul de la gara de Vest a fost prelungit cu 45 de zile.

Măsura a fost luată după ce în zona unde trebuia realizat drumul de acces pietonal au fost descoperite mai multe cabluri, din câte se pare ale CFR.

Pasajul ar fi trebuit dat în folosință în martie 2017.
''
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

alecu26

 :lol: :lol:

Se stia de cabluri din primavara lui 2015. Ca sa nu mai spunem ca proiectantul si cei de la CFR care au data un aviz trebuiau sa stie de ele si de mai demult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

S-a atribuit contractul pentru "Pasaj denivelat suprateran pe Bulevardul Tudor Vladimirescu - rest de executat" din Ramnicu Valcea.

Descrierea succinta a contractului: "Prin Contractul de finantare nr. 2216/06.09.2011, AM POR a acordat Unitatii Administrativ Teritoriale Municipiul Râmnicu Vâlcea, finantarea nerambursabila pentru implementarea Proiectului aferent cererii de finantare nr. SV/1/1.1 PDU/1/6, cod SMIS 19072 ,,Pasaj denivelat suprateran pe Bulevardul Tudor Vladimirescu". Conform prevederilor articolului 2 alin. (4) din Contractul mai sus amintit, perioada de implementare a proiectului initial era de 30 de luni, ulterior s-a prelungit prin acte aditionale succesive, astfel ca prin semnarea actului aditional nr. 7 acesta este pâna la data de 28.02.2017. În urma finalizarii procedurilor legale privind atribuirea contractului de lucrari, a fost încheiat Contractul nr. 13374/12.04.2012 în valoare de 24.403.166,60 lei fara TVA, între Municipiul Râmnicu Vâlcea si SC CONFORT SA – câstigatorul licitatiei publice, conform caruia executantul s-a obligat sa execute si sa finalizeze lucrarile din cadrul proiectului ,,Pasaj denivelat suprateran pe Bulevardul Tudor Vladimirescu", în decurs de 12 luni de la data începerii lucrarilor. Prin Sentinta nr. 272/25.02.2016 pronuntata de judecatorul-sindic în dosarul 8287/30/2012 aflat pe rolul Tribunalului Timis, Sectia a II-a Civila, a fost deschisa procedura falimentului prevazuta de Legea 85/2006 împotriva debitoarei Confort SA. Ca urmare, prin adresa nr. 11293/22.03.2016, Constructorul – Confort SA a fost înstiintat cu privire la rezilierea imediata a contractului de lucrari nr. 13374/12.04.2012, în conformitate cu prevederile art. 26.4, lit. d), coroborat cu art. 26.5, alin. 2) din contract. Pentru terminarea lucrarilor, firma de dirigentie de santier a transmis cantitatile de lucrari ramase de executat proiectantului SC Tractebel Engineering, care a intocmit si a pus la dispozitia beneficiarului documentatia aferenta lucrarilor rest de executat, respectiv: - efectuarea marcajelor si montarea indicatoarelor pentru semnalizare rutiera; - închiderea turnului 2 al pasarelei pietonale - montare covor antiderapant; - protectia anticoroziva a elementelor din beton; - alimentare cu apa a caselor existente în aceasta zona."

Antreprenor: Hidroconstructia S.A.

Valoarea contractului: 601,737.17 RON fara TVA

Sursa: SEAP

alecu26

Stie cineva ce pasaj/pod se face in Pitesti?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RADU_NEAGOE

eu sunt din pitesti ... despre ce pasaj/pod e vorba?

GDPR

Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884



În data de 9 decembrie 2016, a avut loc recepţia la terminarea lucrărilor pentru lucrările executate în cadrul proiectului ,,Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884".

Proiectul " Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884" este un proiect denumit generic  "proiect fazat", fiind derulat în cadrul a două perioade de programe consecutive:

Ø faza 1 reprezintă lucrări executate, certificate și plătite până la 31.12.2015, cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POS-T 2007-2013;
Ø faza 2 reprezintă lucrări executate începând cu data de 01 ianuarie 2016, derulate până la sfârșătul proiectului cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POIM 2014-2020.
Valoarea totală a Proiectului este de 64.097.315,05 lei, din care valoarea totală eligibilă este de 52.752.571,60 lei. Valoarea proiectului care face obievtul Fazei I cu finantare din POST 2007-2013 este de 30.739.468,76 lei, valoarea totală eligibilă fiind de 24.804.306,35 lei. Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională din POS T 2007-2013 este de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului, respectiv 21.083.660,41 lei.

Restul sumei până la valoarea totală a obiectivului reprezintă cheltuieli pentru care urmează a se solicita finanțare din POIM 2014-2020 (75% din valoarea totală eligibilă a Fazei II urmând a fi rambursată de către Comisia Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională).

Principalele obiective ale proiectului au constat în reabilitarea a 1.647 km de drum, din care lungimea efectivă a podului este de 1103,66 m, extinderea la 4 benzi a drumului de acces către punctul vamal (5065 mp), reamenajarea a 4 parcări în suprafață totală de 62.490 mp..

Prin implementarea acestui Proiect, s-a urmărit realizarea unei căi de comunicație moderne între România și Bulgaria, Traseul drumului European E70-E85, creșterea vitezei de deplasare de la 15-22 km/h la 30-40 km/h, fluidizarea traficului de turiști și traficului comercial ce tranzitează granița cu Bulgaria, reducerea timpului de călătorie cu aproximativ 53%, reducerea costurilor de exploatare a utilizatorilor cu 10%.

Lucrarile au fost executate de firma ASOCIEREA COLLINI LAVORI S.p,A-TEHNIC CONSULTING ENGINEERING ROMÂNIA S.R.L.  și beneficiază de o perioada de garanție de 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepţie a acestora.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-28122016-0

GDPR

#2080
Licitatia pentru executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57 km 46+603" a fost anulata. Motivul: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme. E a doua oara cand se anuleaza licitatia pentru acest obiectiv din lipsa de ofertanti, probabil ca CNAIR ar trebui sa-si schimbe strategia si fie sa liciteze la pachet toate podurile de pe Clisura Dunarii la care mai sunt lucrari ramase de executat, in special parapeti si rosturi de dilatatie, ori sa le faca in regie proprie.

TibiV

Ei, si tu...
Un biet pod... Este un obiectiv prea marunt pentru "regia proprie CNAIR"...
In "regie proprie" facem drumuri expres, ocolitoare si A12... :D

In "regia proprie" care este obligatia lor ei nu sunt in stare sa inlocuiasca parapetii distrusi si sa decolmateze santurile/rigolele... Si tu vrei reparatii la rosturile de dilatatie ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#2082
Avand in vedere si accidentul recent de pe DN 2L, ar fi bine sa gaseasca o solutie rapida de montare a parapetului de siguranta directional. Nu mai e mare lucru de facut acolo. IDEM si pentru celelalte poduri de pe DN 57 care sunt inca in licitatie, in cazul in care licitatiile respective vor fi anulate la randul lor.


GDPR

Podul de la Gara de Vest, transformat în derdeluș.  :D

Zeci de copii au profitat de zăpada depusă pe șantierul pasajului de la Gara de Vest din Ploiești și s-au dat cu săniuțele pe podul nefinalizat.

ObservatorulPH.ro

Sorinus

Adrian Rosca, toate lucrurile scrise acolo, chiar s-au facut? S-a reparat si extins la 4 benzi mizeria aia de ulita de la DN5 pana la pod? S-au facut si parcari?