News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

Intre timp, pe DN 11, la actualul semafor de pe Oituz, se lucreaza la construirea unui pod provizoriu pe care va fi deviata circulatia (sper sa nu fim pusi iar in situatia sa circulam iar 10 ani pe un pod provizoriu, cum a fost cu cel nou inaugurat de la km 90+450)



stangabriel

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21438090-podul-agigea-redeschide-luni-trei-saptamani-mai-devreme-decat-estima.htm

"El a explicat ca lucrarile nu au fost finalizate, motiv pentru care podul va mai fi inchis la inceputul anului viitor, in martie sau aprilie, timp de o luna, pentru a fi asfaltat."

Sper ca se refera cu hroizolatie cu tot, sa nu toarne strat peste stratul actual. Cum am vazut ca este pe un sens.

Horațiu 87

Avem si confirmarea oficiala

Astăzi, 27.11.2016, Directorul General al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, Cătălin Homor, a fost la Podul Agigea și a evaluat  stadiul lucrărilor.
Astfel, luni, 28.11.2016, ora 00:00, se va redeschide traficul pe podul de la Agigea situat pe DN 39, mai devreme cu trei săptămâni față de termenul estimat.
Circulația se va desfășura respectând regulile de circulație și semnalizările existente.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/infrastructura-rutiera/comunicat-de-presa-27112016#

dumbravaandrei

Chiar daca lucrarea e incheiata si subiectul oarecum inchis, e prima filmare din drona cu traficul deschis la giratoriul suspendat din Paulesti.
Daca a mai fost pusa o filmare, scuze, dar nu-mi amintesc sa fi fost pe aici decat o randare.



Si de la "firul ierbii"/bordul masinii

Horațiu 87

Pasaj Rutier Suprateran Mărăşeşti-Ploiesti vest

Finalizarea betonului aferent plăcii de suprabetonare ! Concomitent se lucrează la pregătirea suprafeţei pentru executarea hidroizolaţiei !




Sursa

Horațiu 87

#2060
noutati de la Pasajul Rutier Suprateran Mărăşeşti-Ploiesti vest + filmare din drona  :o :o










https://www.facebook.com/andrei.engineering/posts/1183535035064865

Sursa

Eurocopter

Vreo sansa ca Primaria/CJ Prahova sa investeasca intr-o faza a doua a acestui proiect prin largirea la 4 benzi a DJ129 si o intersectie denivelata cu Centura Ploiesti?

CristiM

Quote from: Eurocopter on December 05, 2016, 05:15:46 PM
Vreo sansa ca Primaria/CJ Prahova sa investeasca intr-o faza a doua a acestui proiect prin largirea la 4 benzi a DJ129 si o intersectie denivelata cu Centura Ploiesti?

Nu prea, de fapt nici macar prelungirea la 4 benzi pana in centura de vest a Ploiestiului nu e posibila, pentru ca nimeni nu si-a batut capul ca sa obtina aprobarile necesare pe teritoriul administrativ al com. Strejnic la largirea la 4 benzi a DJ129 intre pasajul vest ploiesti si centura !!!
Asa este proiectul initial realizat, cu 4 benzi intre pasaj si centura. Dar va fi (cred ?!?!?) doar pe teritoriul administrativ al Ploiestiului. Spun CRED deoarece lucrarea a fost stopata in plina vara vreme de 3 luni de catre actualul primar pe considerente ca grinzile ar fi subdimensionate. S-a facut o comisie, s-a investigat problema si surpriza : totul era conform proiectului!! In jurul pasajului e conflict politic intre primar (PNL) si CL (PSD, ALDE,...).
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

alecu26

Din ce știu eu expropieri le sunt făcute. Ar trebui sa se vadă și pe gmaps.
Ca sa intru în detalii despre proiect: grinzile inițiale erau supradimensionate.  Adică tot calculul din burta, copy paste de la Mihai Bravu. Proiectul inițial nu a ținut cont ca acolo e o bariera pe care cădea o pila a podului. (Și dacă la CFR e suficient de greu sa construiești ceva peste,  sa vezi ce complicat e sa le desfintezi ceva. Deasemenea nu sa ținut cont ca o pila cade pe conducta de termoficare,  și ca restul pilelor cad pe conducta de gaz.
Nu sa mai ținut cont și de faptul ca apele strânse de pe pod....nu pod fi sub traversate pe sub CF și sa mai aibă panta sa ajungă in canalizarea Ploiești ului.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Au dat proiectul asta studentilor din anul 3 ?
Sa fie "gratis" ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Cam așa ceva. Întâmplător era făcut de un profesor de la UTCB.
Drumurile noastre POATE;

miahi

Quote from: alecu26 on December 11, 2016, 08:29:40 AM
Cam așa ceva. Întâmplător era făcut de un profesor de la UTCB.

Cu povesti de genul acesta ti se duce tot entuziasmul referitor la proiecte noi de infrastructura prin tara asta...

CristiM

Quote from: alecu26 on December 09, 2016, 02:44:12 AM
...
Ca sa intru în detalii despre proiect: grinzile inițiale erau supradimensionate.  ...

Cand s-a oprit lucrarea, justificarea a fost ca grinzile nu au respectat proiectul, fiind SUBDIMENSIONATE, deci mai ieftine, adica s-a reprosat ca sau sifonat bani !!!
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

alecu26

Care proiect?...ca nu prea a fost pus la dispozitie acolo un proiect.
Drumurile noastre POATE;

voicul

S-a făcut recepția podului peste Dunăre, Giurgiu – Ruse

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că în data de 9 decembrie 2016 a fost făcută recepția "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 Km 64+884". Acest proiect a fost denumit generic "proiect fazat" fiind derulat în cadrul a două perioade de programare consecutive: faza 1 (lucrări executate şi plătite până la 31.12.2015) și faza 2 (lucrări executate începând cu data de 1 ianuarie 2016 și derulate până la sfârşitul proiectului).

Contractul de reabilitare a podului peste Dunăre, Giurgiu - Ruse, pe drumul naţional DN5, km 64+884, a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. - Tecnic Consulting Engineering. Valoarea contractului este de 46.157.644,29 lei din care: 39.233.997,65 FEDR (85%) și 6.923.646.64 Guvernul Romaniei (15%). În luna noiembrie 2014 a fost emis Ordinul de începere a lucrărilor.

Lucrările aferente acestui pod au constat într-o reabilitare structurală care a permis înlocuirea integrală a sistemului rutier format din plăci prefabricate, straturi asfaltice, sablarea și vopsirea tablierului metalic.

De asemenea, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA menționează că în prezent traficul pe Podul de la Giurgiu se desfășoară în condiții normale.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/infrastructura-rutiera/comunicat-de-presa-12122016#/0