News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexV

^^ troutuarul si marginea podului rupte, ca la turda. si acolo e de doi ani.
http://tinyurl.com/zuemjmq

subway

Asta e daca se urca bizonii cu basculanta pe consola trotuarului...cel mai destept (betonul)...cedeaza!
:lol: :lol: :lol:

slartibartfast

#2102
Quote from: stangabriel on January 21, 2017, 04:20:18 PM
http://www.observatorulph.ro/eveniment/75050-podul-peste-teleajen-pe-dn-1a-blejoi-risca-sa-pice-foto

Arata urat. Sunt sanse sa pice curand? Rosturi de dilatatie nu mai are de mult, se asfalteaza imbinarea mereu.

Nu știu când ar putea pica, dar e ceva sinistru acel pod. Ultima oară când am trecut, îmi cădeau roțile mașinii în toate găurile rămase acolo unde trebuia să fie rosturi de dilatație. Dacă vă e teamă de acest pod și vreți să mergeți pe DN1A, recomand ruta următoare de la Ploiești: DN1B spre Buzău, la Bucov stânga spre Scăieni pe DJ250 unde este monumentul cu un vultur, apoi în Boldești-Scăeni fie stânga pe DC56 (prin Balaca), fie pe DC59 pe la gara Scăeni, ori mers până în centru și stânga pe DJ232 pe la halta Boldești. Se mai poate merge și prin parcul Constantin Stere sau făcut stânga în Bucov spre Hârsa și apoi din nou spre Boldești-Scăeni. Dacă veniți dinspre București, ajungeți la DN1B mai rapid pe centura de est (ramificată din DN1 la giratoriul de la Bărcănești), indiferent dacă mergeți pe DN1 sau pe A3. DJ250 a fost asfaltat tocmai când au fost niște inundații și a trebuit să se restricționeze traficul pe podul de la Blejoi.

TibiV

Curtea de Conturi a publicat astazi raportul pe 2105.
Sinteza raportului este aici: http://www.curteadeconturi.ro/Publicatii/Sinteza%20raportului%20public%20pe%20anul%202015.pdf

La pagina 40, la Observatiile Curtii de Conturi la Ministerul Transporturilor, apare urmatoarea informatie:
Quotenu a fost înregistrată în evidența contabilă a MT valoarea investiției reprezentând construcția infrastructurii rutiere de acces la cel de-al doilea pod peste Dunăre, de la Calafat-Vidin, în cuantum de 181.647 mii lei;

Cool...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Te pomenesti ca e vorba de partea de la bulgari  :lol:

GDPR

Amendamentele ce prevedeau alocarea de credite bugetare pentru cele 2 pasaje de la Arad au fost respinse pe motiv ca s-au acordat credite de angajament ce ar permite semnarea contractelor. Bleah.  >:(

GDPR

S-a anulat si licitatia pentru Executie lucrari la obiectivul "Pod pe DN 57B km 28+121"

Allex

Daca nu se iau masuri urgent o sa mergem de la Bacau la Onesti pe la Adjud sau pe la Tg. Ocna. (Azi am trecut pe el de doua ori.)



http://unupetrotus.ro/se-dezintegreaza-o-bucata-mare-din-podul-peste-trotus-a-cazut-galerie-foto/

QuotePodul peste râul Trotuș de la ieșirea din Onești spre Bacău/Tg. Ocna nu mai are viață lungă. O bucată importantă din pietonalul pe care autoritățile îl înconjuraseră cu garduri metalice de protecție, pentru a preveni o tragedie, s-a desprins și a căzut în apă. S-au rupt inclusiv balustrada și conductele de pe margine.

Martori oculari susțin că bucata de beton s-a desprins și a căzut în apă în momentul în care pe pod a trecut o mașină de mare tonaj. ,,M-am speriat groaznic, s-a auzit un zgomot asurzitor, nu mi-am dat seama din prima clipă ce s-a întâmplat! Dacă nu era acel gard de protecție, iar pe pod s-ar fi aflat în momentul ăla vreun om, astăzi puteam vorbi despre o mare tragedie", ne-a relatat un bărbat care a surprins momentul și care a sunat imediat la redacția UNU PE TROTUȘ pentru a semnala evenimentul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

In acest context e deosebit de oportuna reducerea drastică a fondurilor pentru mentenanța...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Allex

Am uitat sa precizez ca podul intra in administrarea Primariei Onesti si nu a CNAIR, chiar daca face parte din DN11 (pentru ca e in interiorul municipiului).

Pentru cei care au facebook exista si un video aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Harry


TibiV

Imaginile astea sunt legate de : http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-28022017

Quote
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România anunţă participanţii la trafic că, în perioada 01.03.2017 - 27.04.2017, Antreprenorul va relua lucrările rămase de executat la Podul de la Agigea.

Astfel, se vor executa lucrări de frezare asfalt, turnare beton de egalizare, înlocuire hidroizolație, turnare și compactare asfalt, vopsitorie parapet, etc.

Ca urmare a execuției acestor lucrări, în perioada 01.03.2017 - 27.04.2017 circulaţia rutieră se va restricționa  pe podul de la Agigea, pe calea Agigea - Constanța.
Traficul pe pod se va desfășura astfel:
- pe calea de deplasare Constanța - Agigea, în ambele sensuri, pe câte o bandă de circulație;
- viteza de circulație va fi limitată la 50km/h pe toată lungimea podului;
- pentru autovehiculele cu MTMA>10t se impune păstrarea distanței de 80 m între ele, conform indicatoarelor montate pe teren, în vederea evitării supraîncărcării podului.

În cursul anului 2016 Antreprenorul a finalizat înlocuirea hobanelor, traficul fiind redeschis în data de 30.11.2016
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

#2112
Podul Vadu Pașii, varianta de rezervă în caz de probleme pe podul Mărăcineni de pe DN2 peste râul Buzău era închisă circulației rutiere încă de la inundațiile din 2005 (circulă pe el doar trafic pietonal și ciclist) și reabilitarea s-a blocat, deși a fost și licitată. Asta pentru că podul Vadu Pașii trece fix pe lângă podul de cale ferată, cel construit la 1881 și proiectat de Saligny. Nu era clar dacă monumentul istoric acoperă și podul rutier sau doar pe cel feroviar. Apoi s-a lămurit că îl acoperă, iar Ministerul Culturii a respins planul de reabilitare. La un moment dat, autoritățile locale se hotărâseră să facă alt pod mai alături, dar au renunțat.

În cele din urmă, în sfârșit există avize de la Ministerul Culturii și ar putea începe lucrările (conform autorităților, acum nu știu exact în ce stadiu mai sunt).

http://adevarul.ro/locale/buzau/video-ministerul-culturii-emis-avizul-reabilitarea-podului-vadu-pasii-lucrarile-incep-luna-1_58b915405ab6550cb8fc4fa6/index.html

La acest link puteți vedea și un filmuleț brut care cuprinde imagini din dronă ale podului cu pricina, precum și declarații ale primarului comunei Vadu Pașii (primul, cel de la fața locului, care vorbește și cu localnicii care trec) și președintelul CJ Buzău Emanoil Neagu (al doilea).

LE: Locația podului; puțin mai la sud și est este posibila locație a viitorului pod al A7 peste râu.

marius_ar

Ce ne facem cu pasajele de la Arad? Cand au inceput lucrarile? 2011?
Au anunţat că vor finaliza pasajul de la CET în regie proprie, acum au renunţat la acest deziderat.
http://www.aradon.ro/au-pasat-iar-pasajele-de-pe-centura-aradului/1798817

GDPR

^Nu exista credite bugetare pentru cele doua pasaje, asa ca declaratia sefului DRDP cum ca s-ar finaliza pasajul de la CET anul asta e doar o minciunica jalnica. Rusinica sa va fie!  :bash: