Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Asta e cel diesel pt transport regional, vmax = 120km/h.
Important e sa aiba prize de 220V si usb-uri de 5V.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Earthchild

#346
^^^
Pentru SNCFR sau pentru CFM (Moldova)?
Exteriorul este mai reusit decat al ramelor Softrans, de exemplu.

AndreiB

CFM are ecartament Rusesc larg, deci cred aproape sigur ca VFU tinteste piata Romaneasca & vecini. Personal sunt sceptic ca au capacitatea de a fi un producator mare (vezi si Softronic). Cred ca pe termen lung, daca vrem sa fim competitivi cat de cat pe piata asta avem nevoie de o consolidarea a producatorilor de material rulant in Romania - o fuziune Astra + Softronic + Pascani, care sa creasca capacitatea si diversitatea gamei.

Balto

Cu 15 cm mai late: povestea tristă a trenurilor olandeze care n-au mai ajuns în România

Ultimele trenuri diesel ale Căilor Ferate Olandeze, care ar fi trebuit să ajungă în România încă de anul trecut, au fost repuse acum în posesia olandezilor. Măsura dispusă de instanţa olandeză este însă una provizorie, necesară pentru ca trenurile să fie mutate în altă parte în Ţara Lalelor, din motive de interes naţional. Rămâne de văzut dacă în final cumpărătorul român le va mai recupera şi va reuşi să le aducă în ţară. După ce în urmă cu doi ani a cumpărat ultimele trenuri diesel care au circulat în Olanda, operatorul privat Ferotrans Iaşi a rămas fără ele.

economica.net
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

Trenuri noi pentru România: Siemens a mai depus o contestaţie la licitaţia de un miliard de euro şi cere iar descalificarea chinezilor

După contestaţia depusă la finele lunii trecute, Siemens Mobility a mai formulat încă una la licitaţia de aproape un miliard de euro pentru achiziţia a 80 de trenuri pentru România. Gigantul german invocă un motiv nou pentru descalificarea ofertei chinezilor care s-au situat pe primul loc la licitaţia organizată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).Deşi contestaţiile depuse la finele lunii trecute de Alstom şi Siemens Mobility nu au fost încă soluţionate, gigantul german a formulat una nouă, care a fost înregistrată luni, 14 octombrie, la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC).

economica.net
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Sorinus

Am vazut intr-un video pe Youtube din Iunie ca RES001 a fost vandalizat de ''artistii'' cu grafitti. Stiti cumva daca a fost remediata problema?

adymartianul

Graffiti n-am vazut sa aiba, dar rama arata foarte rau, imbatranita.

tom_sawyer

#352
Quote from: Ionut on October 10, 2019, 08:32:45 AM
CFR Călători va lansa cât de curând o licitație de achiziție a până la 10 automotoare diesel, procedură a cărei valoare estimată este de 4,7 milioane euro.

Licitația, care vizează într-o primă fază cumpărarea unui automotor, cu posibilitatea prelungirii până la 10 rame, a fost trimisă săptămâna trecută spre avizare pentru a putea fi publicată în sistemul electronic de achiziții publice.

Este vorba de o licitație deschisă, în vederea achiziționării de rame automotoare cu tracțiune diesel pentru scurt și mediu parcurs, cu o valoare cuprinsă între 18,5 milioane de lei și 185 milioane de lei. Cu alte cuvinte, aproximativ 3,8 milioane de euro pe ramă.

Contractul va fi încheiat inițial pe un an de zile, cu posibilitatea prelungirii până la patru ani.

clubferoviar.ro

Probabil e contract-cadru, cu cantitate minima 1 automotor. Pare cu dedicatie pentru automotorul celor de la Pascani.

tom_sawyer

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a anunțat intenția de a scoate la licitație achiziția a cel puțin 20 de rame electrice de lung parcurs. Cantitatea totală poate ajunge la 40 de unități. Documentația a fost depusă în SICAP în vederea validării acesteia de către ANAP – Autoritatea Națională de Achiziții Publice, urmând ca după aprobarea acesteia să fie făcută publică.

clubferoviar.ro

Xenos

În sfârșit, sunt cele mai necesare...

adisoft1991s


tom_sawyer

Informatie de pe Forum Trenuri, user Adrian78.

Sunt in drum spre Romania inca 2 sau 3 automotoare frantuzesti X72500 formate din 2 module, pentru Regio Calatori:




AndreiB

Probabil tot pe Bucuresti-Brasov ajung, din pacate. Capacitate infima pentru o ruta la care fiecare tren ar trebui sa aiba minim sase vagoane.

frunzaverde

Sunt in total 14 bucati rame cumparate de Regio Calatori. Sunt venite din trei regiuni: Hauts-de-France (deja in serviciu), Midi-Pyrénées (cred ca astea de-acolo sunt) si Normandia (in curs de sosire). Probabil vor mai cumpara - par foarte satisfacuti de performantele automotorului - pe masura ce sunt scoase din uz in Franta (si e clar ca vor cumpara doar cele cu Retro-2, adica cele care operau in Franta la 160 km/h nerestrictionat).

Regio Calatori are nevoie de 2 garnituri ca sa-si satisfaca trasele Bucuresti - Brasov. Fiecare garnitura poate avea maximum 3 rame in comanda multipla (din cate stiu, atata poate comanda multipla), deci vor mai avea 8 bucati pentru uz pe alte linii. Probabil doua or sa ajunga pe Iasi - Ploiesti - Brasov. De restul, habar n-am.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!