Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

SPECTR-2

Curtea de Apel București a admis plângerea depusă de CRRC pentru ramele interregionale:
QuoteTip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Admite plângerea. Modifică Decizia CNSC contestată în sensul că: Admite contestaţia. Obligă autoritatea contractantă să remedieze documentaţia de atribuire prin eliminarea factorului de evaluare "Validare tehnică" cuprins în cadrul Secţiunii II.2.5 - Criterii de atribuire din Fişa de date a achiziţiei, respectiv în cadrul Secţiunii II.2.5 - Criterii de atribuire din Anunţul de participare nr. CN1020204, publicat în SEAP la data de 03.04.2020. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 15.06.2020.
Document: Hotarâre  741/2020  15.06.2020
Link dosar.

De asemenea, Tribunalul București a dispus anularea procedurii de atribuire pentru ramele regionale, în cazul reclamației depuse de Alstom, în care Siemens, CRRC, Astra și A.R.F. sunt pârâți:
QuoteTip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Respinge excepţia lipsei de interes invocată în cererea conexă. Admite cererea principală şi cererile conexe. Anulează procedura de atribuire. Obligă pârâţii din cererea conexă nr. 2036/3/2020 la cheltuieli de judecată în sumă 20.000 lei onorariu de avocat diminuat. Cu recurs. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 12.06.2020.
Document: Hotarâre 1935/2020 12.06.2020
Link dosar

TibiV

Poate traduce cineva "legaleza" in limba romana?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Anuleaza procedura de atribuire e informatia esentiala.
Se va relua toata procedura.

AndreiB

Pentru ramele regionale avem trasee indicative pe care vor fi folosite. Pentru ramele IR exista vreo declaratie ca intentie? Presupun ca incep cu Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta, insa chiar si la o frecventa orara, nu cred ca ai avea nevoie de mai mult de 10 rame pentru cele doua rute si comanda era parca de 20.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

elphax

s-ar preta pentru noua legatura de la aeroport Otopeni ?

oc7avian

Ar trebui o optimizare pentru spațiul de bagaje. Garantat nu toți vin cu bagaje mari, însă ar fi utile niște "rack"-uri

tom_sawyer

Danezii retrag 35 de automotoare diesel IC4 din cauza unor probleme la frânare

DSB a retras cele 35 de trenuri IC4 după ce au apărut unele probleme la frânare. Nu au fost probleme care să pună în pericol viața călătorilor, trenurile oprind la timp, însă danezii spun că unele componente ale sistemului de frânare nu au fost fixate corespunzător de compania reparatoare.

Mersul trenurilor din Danemarca va suferi ajustări din cauza scoaterii acestor automotoare.

În decembrie 2016 DSB anunța că va renunța total la flota de trenuri IC4 până în 2024 fiindcă lucrările de electrificare a rețelei vor evolua și vor permite introducerea de trenuri electrice.

hotnews.ro

AndreiB

Sper din tot sufletul ca nu le mai cumpara Blidar.


MarianD

#385
Care ar fi clientul final pentru acest DMU? Daca SNTFC atunci ce beneficii aduce fata de Desiro? De ce nu s-a optat pentru o rama electrica dat fiind că o parte din fostul colectiv PROMAT și INDA lucrează la VFU, deci know how ar fi? Trafo face RETRASIB foarte bune. Motoare electrice sunt n producători... Convertizor de tracțiune in-house, precum și automatizare. Deci?

frunzaverde

Nu cred ca au vreun client clar pentru automotorul asta. Probabil s-au gandit ca piata automotoarelor/ramelor electrice de viteza conventionala e supra-saturata (practic toata lumea face un model, de la chinezi la Siemens si de la Softronic la Tver) si isi incearca norocul cu dieseluri ieftine pentru rute secundare, unde piata nu e chiar atat de saturata. La automotoare diesel chinezii nu prea fac produse reusite pe diesel, nici rusii, in Vestul Europei multi producatori au iesit (Desiro clasic de exemplu nu are succesor) din ratiuni de cost. Si piata exista - Ucraina, Georgia, Kazahstan, Moldova, Romania, Serbia, Bulgaria, Grecia, Turcia...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

MarianD

#387
Hmm. Da-mi voie sa nu fiu total de acord intru totul cu raspunsul tau.
Pentru 1520mm ecartament larg aveau deja un produs bun (opinie personala) - modernizarea in D1M a Ganz D1 (600+ uniitati) potentiale. Exploatarea in Rep. Moldova a fost initial un fiasco (cu unitati care au luat foc), personalul neintelegand ca au de-a face cu un produs modern cu anumite necesitati privind intretinerea si nu cu un T-34/KV-1 care merge cu Stalinium/pacura.
Inclusiv aceasta realizare imi place, dar nu ii gasesesc rolul la SNTFC,  companie care are zeci de Desiro "conservate" intr-un stil autohton prin diferite depouri si care asteapta reparatia si repunerea in functiune. Citisem undeva ca ramele Z sunt liber la taiat cu flexu, deci o rama EMU se justifica pe deplin, si in contextul licitatiei ARF. Apropo. Aceasta minunata companie de stat exploateaza si veritabile tigai pe osii de pe vremea regilor, seriile 700/900/1000 de la defuncta, acum ceva Mall, Malaxa.
Referitor la produse din Vest: PESA LINK, Alstom Coradia, Bombardier Talent 2, Stadler Flirt, Hitachi AnsaldoBreda Rock, etc.
Una care m-a surprins:
http://tzv-gredelj.hr/eng/index.php/component/attachments/download/366.html

Da, multi au fuzionat, notabil pentru mine Duewag cu Siemens, Talbot cu Bombardier. Dar sunt solutii de la foarte scumpe la ieftine. Stiu dintr-o discutie ca Skoda a vrut sa asambleze in Romania, dar na... can't beat Malaxa right?
Nici ceilalti beneficiari de supt-ventie din Rromania nu sunt mai deosebiti toti exploatand foarte eficient ultimile cazane iesite pe poarta fabricilor... de acum 40 de ani...

LE: uitasem de CFR LVT. Super afacere. Dar nu pentru contribuabil.



Sorinus

Si operatorii privati vor avea nevoie de material rulant nou la un moment dat, si ptr ei ar avea sens acest automotor. Cat pot sa mai tina SH-urile din vest?