Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

#150
Quote from: pasadia on May 21, 2018, 06:13:10 PM
Pe Bucuresti - Brasov Astra are locomotiva + vagoane, nu automotoarele alea aduse din Danemarca. Sau cel putin asa era pan ain urma cu cateva saptamani.

Automotoarele daneze nu circula pe nicaieri - si eu unul sper ca nu vor circula vreodata. Combinatia de dezastru de proiectare si constructie plus improvizatia romaneasca le va face bomba cu ceas dpdv al sigurantei... Mai ales ca franele sunt o problema importanta.

Pe Bucuresti - Brasov opereaza cu locomotive si vagoane desi in livret e trecut automotor. Restul traselor (au doua perechi de Bucuresti - Titu, o pereche Brasov - Sinaia, o pereche Arad - Timisoara, o pereche Baia Mare - Timisoara) nu sunt operate desi sunt trasate si disponibile.

Si pe Bucuresti - Titu au 120 viteza maxima in livret - astea fiind singurele segmente pe care se poate cu 120 pe reteaua propusa de Astra la operare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Quote from: frunzaverde on May 21, 2018, 06:01:24 PM

Nu au intrat pe nici una din rutele respective, si se expun la penalizari pentru neutilizarea traselor alocate.


CFR Calatori are la fel trasee rezervate insa pe care nu le utilizeaza in mersul actual: IR 1540, IR 1541 si IR 1843 pe distanta Timisoara Nord - Lugoj - Simeria - Cluj sunt doar primele care imi vin in minte.

Nu cred se aplic sanctiuni pentru neutilizarea trasei. Intr-un fel ar fi bine sa exista asemenea legi, dar nu avem asemenea trafic incat aceste trasee neutilizate sa incurce traficul actual.

dan tm

Eram in trenul 72-1 cind a sosit in Gara de Nord la linia2. A facut ceva probe la indusi in parcurs din ce am mai aflat ulterior.
A avut trasa de 100 km/h

avea urmatoarele inscriptii

958600067143+958600057144    FP 6714+MP5714

A sosit la ora 16.00 in gara Arad, insa eu am ajuns la 16.25 in gara si nu l-am mai prins.

IMG_20180518_143247 cf by David Daniel, on Flickr

frunzaverde

Cumva ai vazut ce i-au pus in chenarul de viteza maxima? E in continuare 200, cum era in autorizatia Ansaldo-Breda?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

nu am vazut, deoarece in plecarea lui 72 am fost preocupat sa ii notez numerele.

etravel

Quote from: frunzaverde on May 21, 2018, 06:01:24 PM
Apropo de Astra, au o trasa extrem de ciudata : 15594 respectiv perechea 15595. Trasa e Timisoara - Craiova - Bucuresti - Constanta si retur. Doar ca e limitata la 120 km/h pe toata distanta (inclusiv unde linia poate 140 sau 160). Si sunt sectiuni de linie pe care trenul asta e limitat la 115 pe linie de 140 si 100 pe linie de 120. Ce vagoane au inapte macar de 140 in parc? Tot ce ma pot gandi sunt ca vor sa adauge platforme auto si sa refaca 991-993-ul de demult.
Am venit deseori cu Astra de la Brasov la Bucuresti. In zona de campie unde linia poate 120-140, e limitat la maximum 110, fara sa mai luam in calcul si numeroasele zone unde intra cu maxim 60-70, ca de exemplu gara Buda sau Peris. Pe bucata Predeal-Campina a avut maximum 70. E foarte usor de observat viteza curenta intrucat vagonul salon are afisaj digital pe care e desenata in mod constant viteza maxima.

Time-and-Space

respect parerile seniorilor, argumentate si fundamentate, coroborate de rapoarte internationale. dar vreau sa spun, calatorind arad-tm cu astra ca nu exista in romania in momentul actual nimic in liga ATC in peisajul local. te-ai urcat in tren , si e tren, nu linoleum cu sudoare ca scaune si usi deschise  wcuri janice etc. (regio recent) =ok nu am fost cu hyperion dar pare alta categorie si nu are acoperirea geografica ATC-la fel de laudabila si intiativa si rezultatele dumnealor

e ca si cand ai avea o e echipa sportiva  de oameni pe la 50 de ani si un pusti de 18 printre ei. nu eu decid daca au voie sa circule sau nu dar eu decid cu cine circul, si ATC pune la dispozitie ceva care te face sa uiti de context si sa calatoresti cu placere. din ce am vazut manifestat nu il respect pe blidar ca om cu mentalitate up-to-date dar il admir pentru perseverenta si ii sunt recunoscator pentru rezultate. sa vorbeasca cei care s-au dezlipit de pe un scaun cfr  recent.

o fi un tren care nu l-a putut vinde(banchetele de la cuseta nu sunt fezabile in configuratia pentru sezut) dar e o gura de oxigen intr-un peisaj al tranposurtului feroviar de persoane.

prin aceasta prisma astept si lansarea automotoarelor banana.

etravel

Quote from: Time-and-Space on May 28, 2018, 12:47:49 AM
o fi un tren care nu l-a putut vinde(banchetele de la cuseta nu sunt fezabile in configuratia pentru sezut) dar e o gura de oxigen intr-un peisaj al tranportului feroviar de persoane.
Banchetele de la cuseta sunt ingrozitoare pentru calatorit, tocmai in asta a constat experienta mea negativa. In plus, nici climatizarea de la cusete nu functioneaza, asa ca la sase oameni in compartiment te sufoci literalmente, mai ales vara insa da, ATC vine cu ceva in plus din pdv transport de persoane.

frunzaverde

#158
Quote from: etravel on May 27, 2018, 01:49:27 PM
Am venit deseori cu Astra de la Brasov la Bucuresti. In zona de campie unde linia poate 120-140, e limitat la maximum 110

Pe Bucuresti - Floresti trenul Astra are o trasa de 120 km/h, si aia construita relativ lent. Asta au cerut cei de la Astra, asta au primit. Presupun ca s-au gandit ca automotoarele Diesel cu care vor sa opereze nu sunt prea sprintene pe munti.

Quote from: etravel on May 27, 2018, 01:49:27 PM
, fara sa mai luam in calcul si numeroasele zone unde intra cu maxim 60-70, ca de exemplu gara Buda sau Peris.

La Peris, Crivina si Buciumeni sunt (ce surpriza) restrictii de viteza pe firul spre Bucuresti. 70 la Peris si Crivina, 30 la Buciumeni, peste macazuri expirate. Pe firul spre Brasov nu sunt restrictii. Toata lumea (CFR, Regiotrans, TFG, Softrans si Astra) trebuie sa incetineasca peste restrictii.

Quote from: etravel on May 27, 2018, 01:49:27 PM
Pe bucata Predeal-Campina a avut maximum 70. E foarte usor de observat viteza curenta intrucat vagonul salon are afisaj digital pe care e desenata in mod constant viteza maxima.

Pe Predeal - Comarnic viteza maxima permisa (VS) e intre 70 si 85 (Predeal - Busteni e cu 80; Busteni - Sinaia cu 90; Sinaia - Valea Larga cu 80; Valea Larga - Comarnic cu 85). Trasele sunt facute lent in general pe portiunea asta (asumand trenuri mult mai grele decat in realitate), si Astra are o trasa inca si mai lenta decat altii. Asa ca, daca au o locomotiva si doua vagoane, la ce acceleratii au, nu ma mira ca-si fac orarul fara sa se apropie de viteza maxima.

Quote from: Time-and-Space on May 28, 2018, 12:47:49 AMcalatorind arad-tm cu astra ca nu exista in romania in momentul actual nimic in liga ATC in peisajul local. te-ai urcat in tren , si e tren, nu linoleum cu sudoare ca scaune si usi deschise  wcuri janice etc. (regio recent)

Cum sa nu existe?

O proportie importanta din vagoanele CFR sunt de productie Astra, cu dotari interioare perfect similare cu cele de pe trenurile Astra. Si mai ai si optiunea MAV pe ruta.

Da, Regio-urile la CFR sunt foarte des compuse cu vagoane vechi (cel mai frecvent 20-54/5), care nu-s neaparat curate sau moderne. Desi au scaune confortabile, in niciun caz cusete pliate. Si in plus la Regio dai 7 lei, la Astra platesti 16.5 lei, comparabil cu pretul pentru IR la CFR

Quote from: Time-and-Space on May 28, 2018, 12:47:49 AM
sa vorbeasca cei care s-au dezlipit de pe un scaun cfr  recent.

Subsemnatul. Repet, de fiecare data cand ajung in Romania, circul. Cu CFR-ul. Si cu Regiotrans. Si cu Softrans. Cu Astra inca n-am mers. Singurii de care m-am plans la confort au fost Softrans. Mi-au stricat o pereche de pantaloni cu guma de mestecat lipita pe scaun pe care n-am vazut-o.

Quote from: Time-and-Space on May 28, 2018, 12:47:49 AM
prin aceasta prisma astept si lansarea automotoarelor banana.

Grija la frana... Eu prefer un tren jegos care poate opri...

Apropo de Softrans - asta e experienta mea cu ei - jeg ca aici eu nu am vazut nicaieri - nici macar pe Marlad sau Budila Expres. Observati si dimensiunile generoase ale scaunului, pe langa care Ryanair si Wizz sunt luxul suprem:



Si pentru cine chiar nu merge cu trenul, asta e oferta standard pe majoritatea trenurilor Regio (vechiul Personal) la CFR:

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on May 28, 2018, 12:07:37 PMAsa ca, daca au o locomotiva si doua vagoane, la ce acceleratii au, nu ma mira ca-si fac orarul fara sa se apropie de viteza maxima.
Am prins si trenuri cu trei-patru vagoane, dintre care doar unul era salon cls. II, restul fiind cusete.
Quote from: frunzaverde on May 28, 2018, 12:07:37 PM
Grija la frana... Eu prefer un tren jegos care poate opri...
@frunzaverde, merci ca ai scris aici de problemele automotoarelor respective, nu ma voi sui intr-unul in veci. Vorba ta, totusi vreau sa ajung la destinatie.
Quote from: frunzaverde on May 28, 2018, 12:07:37 PM
Apropo de Softrans - asta e experienta mea cu ei - jeg ca aici eu nu am vazut nicaieri - nici macar pe Marlad sau Budila Expres. Observati si dimensiunile generoase ale scaunului, pe langa care Ryanair si Wizz sunt luxul suprem:
Jegul ca jegul, dar sigur in spatiul generos respectiv nu as incapea, motiv pentru care evit calatoriile cu tramvaiul in cauza. Totusi, exista in trenul ala un spatiu mai generos pentru cineva de 1m90? Nici sa merg cu picioarele pe dupa urechi nu pot. Si sa stii ca nici la vagonul salon Astra spatiul de la picioare nu e cine stie ce, eu unul m-am simtit inconfortabil.

frunzaverde

#160
Quote from: etravel on May 28, 2018, 12:45:46 PM
Jegul ca jegul, dar sigur in spatiul generos respectiv nu as incapea, motiv pentru care evit calatoriile cu tramvaiul in cauza. Totusi, exista in trenul ala un spatiu mai generos pentru cineva de 1m90? Nici sa merg cu picioarele pe dupa urechi nu pot. Si sa stii ca nici la vagonul salon Astra spatiul de la picioare nu e cine stie ce, eu unul m-am simtit inconfortabil.

Eu am stat mare parte din drum in picioare si am 1.82, din lipsa de loc...

Singurul loc cat-de-cat confortabil este la grupul de 4 scaune fata-in-fata, dar doar daca locurile din fata nu sunt ocupate. Insa daca sunt ocupate, acolo fizic eu nu incap cu genunchii deloc. Scaunele sunt si ele foarte rele, sunt tari, si curbura e gandita pentru o persoana de 1.60-1.70 cel mult. Scaunele tari sunt din pacate o moda peste tot in lume - avioane, trenuri, autobuze... Chiar nu inteleg de ce.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

#161
Quote from: frunzaverde on May 28, 2018, 12:07:37 PM
Si pentru cine chiar nu merge cu trenul, asta e oferta standard pe majoritatea trenurilor Regio (vechiul Personal) la CFR:
Iar asta este oferta standard pe Regio cu vagoane etajate-modernizate:




@frunzaverde, doresc sa te intreb ceva in privat si nu pot trimite mesaje private, nu stiu de ce nu ma lasa setarile forumului. Te rog trimite-mi adresa te e-mail, daca se poate. Multumesc mult.

Quote from: frunzaverde on May 28, 2018, 12:07:37 PM
Scaunele tari sunt din pacate o moda peste tot in lume - avioane, trenuri, autobuze... Chiar nu inteleg de ce.
Nu se mai inclina (scaunele tari Recaro de la avioane sigur nu se mai inclina neam) economisind ceva spatiu in care mai poti sa inghesui scaune in plus. Cresc veniturile, creste nemultumirea pasagerului/ a calatorului dar ce mai conteaza ce crede pasagerul... 


dr4qul4

Scaunele mai tari rezista mai mult timp. Cu cat e mai gros si mai moale stratul de burete/spuma, cu atat se deterioreaza mai repede
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Phenol

^acela defapt este clasa 1 la vagoanele etajate.

Standardul ar fi asta:





pozele leam luat de pe transport-in-comun.ro


Alexandru.

#164
De pe SSC, un nou standard.  ;) Din pacate, nu toti se vor urca in el ca deh..... :lol: Noi ceilalti, care avem incredere in inginerii si mesterii romani, abia asteptam sa-l incercam. Sper ca au rezolvat ce era de rezolvat. Autoritatile vor verifica si vor decide... :D