News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Totul despre autoturisme

Started by Ionut, October 01, 2016, 11:19:33 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Io

Hidrogen, da, asta da, doar ca pune citeva probleme: obtinerea e scumpa iar stocarea e dificila. Ca explodeaza. De la Lavoisier citire.
Nu stiu sa existe progrese tehnologice majore de la Honda FCX Clarity, si aia are mai bine de 10 ani, berlina cu 4 usi, vreo 130 de cai putere. Un specialist observa un lucru care mie mi se pare esential: tehnologiile noi (fara subventii eco ca n-avem chef sa platim de doua ori cum facem acum la eoliene) vor avea succes instantaneu daca masinile vor avea preturi similare si se vor comporta asa cum se comporta cele pe care le folosim azi. Asta inseamna autonomie 800+ km cu un plin si putere 75+ CP/tona.
Ei, daca la autoturisme asta s-a facut deja dar exista limitarile majore pomenite, la transport de marfuri pur si simplu inca nu exista solutie. Si cred ca acolo e cheia de fapt, puterea/densitatea de energie necesare au alte valori. Naval? Iluzii.
In rest wishful thinking si petarde de presa. Da, ecologismul de Fifth Avenue/Magheru tine la presa si vinde bine. Si politicienilor din toata lumea, lasi cum ii stim, le e frica ca de dracu de tema asta. Si vorbesc fara sa spuna ceva.
Cind voi vedea un Panamax solar sau impingatoarele/remorcherele care-l ghideaza echipate cu vele atunci voi baga in seama stirile cu Olanda care interzice motoare Diesel, Germania care isi trage nadragii-n sus ca sa salveze capra cu picioare vinete si incrucisate de care chiar nu pot dormi verzii lor. O sa fie chiar simpatic sa vad un Panamax cu vele intrind in cel mai mare terminal petrolier din Europa.  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

Quote from: Ionut on October 08, 2016, 10:35:14 AM
Apropo de motoare, pun o intrebare poate stupida, insa am auzit foarte multe controverse. Cat de sigure si fiabile sunt noile motoare de 110-120 chiar 140 de cai putere de doar 1-1.2 litri? Tehnologia actuala chiar permite sa scoti asemenea putere din asa mic volum si sa nu iti moara motorul la 70-80.000 km? As fi foarte interesat sa aflu detalii mai ales din experientele proprii.

La motoarele 1.6 THP facute in parteneriat Peugeot-BMW ... lucrurile stau chiar prost. Sunt probleme, unele recunoscute de Peugeot si aceleasi probleme nerecunoscute de BMW :)
Mai pe scurt mi s-a zis ca sunt de evitat motoarele astea.

Suspiciuni la fiabilitate turbo pe benzina au fost din 2007 cand au inceput sa apara in masa mai ales la motoarele mici.
Conteaza si foarte mult stilul de condus si daca iei masina noua sau sh.

Ionut

Prima impresie: Ford Edge

Ford a decis sa aduca un nou SUV in Europa. Este vorba despre Ford Edge, modelul care devine astfel cel mai mare model Ford disponibil in Europa, fiind deci pozitionat peste Kuga. Este disponibila inclusiv o versiune Vignale. De la cap la coada Ford Edge vine cu tehnologii premium si de lux, dar sufera cand vine vorba despre unele materiale din interior. Am fost la Munchen pentru a-l conduce. Iata ce a iesit.



Edge, dincolo de sigla Ford, este o masina cat se poate de premium si de luxoasa din foarte multe puncte de vedere. Tehnologiile oferite sunt de top, culminand cu un sistem de anulare a zgomotelor (noise cancelation) – sistem care nu face liniste in masina, dar, emitand contra-frecvente, reuseste sa diminueze foarte mult din zgomotul facut de masina la rulare si de motor. N-as putea spune cat % din treaba este facuta de sistemul de noise cancelation si cat % facuta de metodele traditionale de insonorizare (scuturi, adezivi, geamuri duble laminate). Cert este ca Edge le are pe toate. Indiferent ce versiune de echipare alegi, geamurile duble laminate vin standard, spre exemplu.



0-100/Hotnews

Ionut

Motoarele Mercedes-Benz din 2017, fara V6, dar cu 6 cilindri in linie, ca BMW

Mercedes-Benz continua sa isi reconstruiasca gama de motoare, iar in 2017, odata cu lansarea unei versiuni restilizate a limuzinei Clasa S, se anunta noutati interesante. Grupul german Daimler renunta la motorizarile V6 pe benzina si diesel si trece la motoare cu 6 cilindri in linie, acestea fiind mai eficient de produs si dezvoltat pentru ca pot fi declinate si in motoare cu patru cilindri. Asadar, din 2017 vom intalni si la Mercedes-Benz motoare cu sase cilindri in linie, diesel si pe benzina, cum are rivalul BMW de zeci de ani.



0-100/Hotnews

Ionut

Prima impresie: Renault Clio Facelift

Renault Clio IV facelift isi propune sa perfectioneze tot ce era de perfectionat la modelul de segment B al Renault – de la usile care se inchid greu si pana la paleta de motoare si transmisii. Rezultatele comerciale ale masinii aratau ca acest Clio se vindea foarte bine oricum, dar un facelift este intotdeauna binevenit. Iata ce e nou la Clio, ce a fost imbunatatit si cu ce lacune a ramas masina de oras frantuzeasca.





0-100/Hotnews

Ionut

Autoritățile de reglementare din SUA au descoperit
un alt soft care reduce emisiile vehiculelor Audi


O autoritate de reglementare din Statele Unite a descoperit în vară pe unele vehicule Audi un alt soft care reduce emisiile de dioxid de carbon în timpul testelor de poluare, potrivit publicației germane Bild am Sonntag, citate de Reuters. Comisia pentru Resursele Aerului din California (CARB) a descoperit softul în sistemul de transmisie automată, a relatat publicația, fără să menționeze sursa informației, scrie News.ro. Reprezentanții CARB nu au dorit să comenteze, iar cei ai Audi nu au fost disponibili.

Potrivit publicației, dispozitivul, care este diferit de cel care a declanșat anul trecut scandalul emisiilor la grupul Volkswagen, compania mamă a Audi, a fost utilizat și la automobilele diesel și pe benzină din Europa.

Profit.ro

Ionut

Renault se aliază cu startup-ul Chronocam, dezvoltatorul unui sistem inovator de vedere computerizată

Startup-ul francez Chronocam, dezvoltatorul unei tehnologii inovatoare în domeniul senzorilor vizuali computerizați pentru automobilele autonome, care imită vederea umană, va colabora cu Renault la îmbunătățirea sistemelor avansate de asistență la volan (ADAS) și a tehnologiilor autonome de condus. Cele două companii au încheiat un acord strategic pentru implementarea tehnologiei Chronocam în cadrul sistemelor dezvoltate de Renault, în principal în domenii precum evitarea coliziunilor în trafic, asistența la condus, protecția pietonilor, detectarea potențialelor unghiuri moarte, dar și în cazul altor funcții vitale pentru siguranța și eficiența atât a automobilelor tradiționale, cât și a vehiculelor autonome, potrivit unui comunicat al Renault.

Profit.ro

Ionut

Fiat Tipo Sedan in actiune.
Cum suna si cum accelereaza rivalul italian pentru Dacia Logan




Fiat este unul dintre producatorii auto de volum care incearca sa concureze marca Dacia in segmentul masinilor accesibile. In acest sens Fiat a lansat Tipo, disponibil in trei versiuni de caroserie – Sedan, Hatchback si Station Wagon – si inlocuitor al modelelor Fiat Linea si Fiat Bravo. Iata cum suna si cum accelereaza Fiat Tipo Sedan cu motor de 1,4 litri, rival pentru Dacia Logan TCe 90.



0-100/Hotnews

Ionut

Noul BMW Seria 5 costa in Romania intre 49.500 si 62.280 euro cu TVA

Noul BMW Seria 5 (G30)are preturi cuprinse intre 49.500 si 62.280 euro cu TVA in Romania (sau intre 41.250 si 51.900 euro fara TVA), livrarile urmand sa fie onorate incepand cu februarie 2017 (lansare oficiala in 11 februarie). BMW Seria 5 a ajuns la a saptea generatie si concureaza pe piata cu modele precum Mercedes-Benz Clasa E, Audi A6, Lexus GS si Infiniti Q70.



Noul BMW Seria 5 a fost dezvaluit in luna octombrie din acest an, fix in anul in care BMW aniverseaza 100 de ani de existenta. Noul model se remarca prin tehnologia avansata, preluata de la BMW Seria 7, si printr-un design care pastreaza identitatea Seria 5 si o duce subtil la noua generatie. Masina este putin mai mare decat modelul care iese din productie, avand 4.935 mm lungime (28 mm), 1.868 mm latime (+8 mm) si 1.466 mm inaltime (+2 mm). Portbagajul este si el mai mare, avand acum 530 litri (+10 l).



0-100/Hotnews

Ionut

MINI Clubman Cooper D 2,0 150 CP, surpriza britanică

Clubman a fost lansat într-o vreme în care gama MINI nu oferea o varietate prea mare, iar publicul cerea un model mai spaţios decât cel în trei uşi. Grupul BMW nu a dorit să lanseze direct un MINI în cinci uşi ci a venit cu o ,,mini-uşă" pe o parte care să permită accesul mai uşor pe bancheta spate alături de un portbagaj mai mare care venea cu două uşi cu deschidere laterală în locul hayonului tradiţional. Acum noul Clubman a crescut, este mai spaţios şi se poate ,,bate" chiar şi cu modele din clasa compactă. În plus, ce este de remarcat, MINI a devenit un ,,mini-BMW", în sensul că fiecare model al său permite accesul la toate tehnologiile grupului bavarez, de la sistemul multimedia iDrive adaptat în viziunea MINI, la amplasarea comenzilor. Ce a păstrat totuşi este ,,Brutalitatea" specifică mărcii britanice, de la suspensia dură la comportamentul de go-kart, până la poziţia la volan şi volanul în sine. Şi din acest motiv, preţul modelului poate ajunge lejer la 50.000 de euro, cu toate ca pleacă de la 22.400 de euro, pentru că automobilul dispune de foarte multe configuraţii şi opţionale.







ZF

Ionut

In caz ca nu aveati ce sa asortati cu BMW-ul. :D




Parteneriat inedit intre BMW si Vector

Producatorul auto premium german BMW si compania romaneasca Vector, cunoscuta pentru ceasul inteligent Vector Watch, au batut palma pentru un parteneriat inedit: o editie speciala a ceasului, inspirata de gama de masini BMW i. Ceasul se distinge prin carcasa de culoare negru mat, numarul exemplarului (150 in total) fiind gravat pe lateral. Cureaua este stantata cu logul BMW i si este realizata din aceeasi piele folosita exclusiv in industria auto pentru modele BMW i. Aceasta se remarca prin faptul ca este tratata cu un extras natural din frunze de maslin, eliminand utilizarea de substante chimice.







0-100/Hotnews

Ionut

Testdrive: BMW 750Ld xDrive, limuzină high-tech fără cusur

Am condus un weekend noul BMW 750Ld, o mașină cu atât de multă tehnologie la bord încât ai putea să o confunzi cu o navă spațială. Ținuta excelentă de drum, lucrurile pe care le poate face pentru a-ți asigura confortul, toată ingeniozitatea de care au dat dovadă constructorii ei bavarezi integrând atât de multe funcții într-un vehicul te fac să crezi că banalul cuvânt "mașină" este insuficient pentru a o descrie. Avem nevoie de noi termeni pentru astfel de autovehicule moderne.



Multe poze, informatii si teste pe NWRadu.ro

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

cristi5

Am avut un Volvo 244 model 1980 luat cu 200 eur :) care a murit acum vreo 5 ani la 350 mii km. S-a gripat arborele cu came... Daca nu era asa ruginita caroseria mai ca reparam motorul :) Pana atunci am schimbat doar garnitura de chiulasa...

Volvo 24* si Saab-ul din video aveau cea mai groasa tabla... Multe au facut macar jumatate de milion de km.

stangabriel

Ma gandesc la complexitatea motorului cu 4 turbine de pe 750d ....nu mai merge sa spui ca s-a infundat turbina ...  care dintre? Nu am gasit multe despre motor, dar sper sa aibe 1000 de senzori , pentru o diagnosticare rapida.