Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Quote from: tom_sawyer on April 03, 2018, 01:33:16 AM
In doc. de mai sus postat de Adrian, sunt niste suplimentari de sume pentru obiectivul Electrificare linie Tecuci-Barbosi (pag. 54-56); interesant, oare s-au apucat de instalarea echipamentelor la substatia de tractiune Hanu Conachi? Are cineva mai multe informatii? E posibil sa fie doar pentru lucrarile din gara Galati, incluse in acelasi proiect.

N-am intrebat la CFR, dar stim ce sume s-au platit anul trecut catre cele doua firme care se ocupa de subcomponentele acestui proiect:

- ISAF (electrificare linie): 4.3 milioane lei, plus 3.5 milioane platite in 04 aprilie reprezentand facturi din decembrie. Total: 7.8 milioane.
- Constructii Complexe Buzau (peroane si linii gara Galati): 5.8 milioane lei, plus inca 800 mii platite tot in 04 aprilie. Total: 6.6 milioane.

GDPR

Anul trecut s-au facut niste plati pentru podetul de pe linia Apahida-Cluj Napoca Est:

- Proiectare: Rep. pod 493+018 firI Apahida-Cluj Napoca ctr.190/14.06.2017 - 129.556,49 lei platiti in 06.10.2017;
- Refacturare avize ptr. lucrarea: Rep. pod 493+018 fir I Apahida-Cluj-Napoca ctr.190/14.06.2017 - 1.497,26 lei platiti in 06.10.2017;
- Exec. lucr. "Rep.pod km 493+018,fir I l.300 Buc Ep. Bh.-Apahida-Cluj per. 08.08-31.08.2017, ctr. 190/14.06.2016 - 234.576,60 lei platiti in 27.12.2017;

Mai e o factura din 04.12.2017 pentru "Executie lucrari Reparatie pod km.493+018,fir I L300 Buc-Ep. Bihor poz.22" in valoare de 844.175,17 lei, care nu figureaza a fi platita. Probabil ca asta e motivul pentru care nu au reinceput lucrul.

perfidus

^^ Noua luni de la semnarea contractului ca sa predea niste amplasamente, viteza cu care se misca CFR ma uimeste. Si sunt contracte cu finantare POIM.

Quote from: perfidus on August 04, 2017, 08:02:03 PM
http://www.gds.ro/Local/Dolj/2017-08-04/lucrari-de-modernizare-a-14-poduri-si-podete-feroviare-de-pe-raza-judetelor-arges,-olt,-dolj,-gorj,-mehedinti-si-sibiu/

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA și SC ARCADA COMPANY SA au semnat două contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane de lei, pentru modernizarea a 14 poduri și podețe aflate pe raza județelor Argeș, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinți și Sibiu.

Contractele de modernizare a celor 14 obiective feroviare sunt finanţate din fonduri alocate din cadrul POIM 2014-2020 şi de la bugetul de stat și au perioadă de implemetare (execuție+garanție) de 36 de luni (lotul I), respectiv 36 de luni (lotul III). Lucrările de modernizare, structurate pe cele două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul ţării, prin creşterea gradului de confortul şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă, pe următoarele intervale de stații:

Lotul I – 3 poduri și 2 podețe

Pod km 115+565 – între staţiile Măldăieni şi Mihăieşti (jud. Olt)

Pod km 200+306 – între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine (jud. Dolj)

Pod km 99+523 – între staţiile Goleşti şi Piteşti (jud. Argeş)

Podeţ km 226+575 – între staţiile Balş şi Spineni (jud. Dolj)

Podeţ km 357+760 – între staţiile Valea Fratelui şi Turnu Roşu (jud. Sibiu)

Lotul III – 4 poduri și 5 podețe

Pod km 40+875 – între staţiile Bărbăteşti şi Jupăneşti (jud. Gorj)


Pod km 55+812 – între staţiile Pojogeni şi Copăcioasa (jud. Gorj)

Pod km 15+550 – între staţiile Jirov şi Corcova (jud. Mehedinţi)

Pod km 20+698 – între staţiile Corcova şi Motru Est (jud. Mehedinţi)

Podeţ km 286+035 – zona staţiei Filiaşi (jud. Dolj)

Podeţ km 279+884 – între staţiile Coţofeni şi Răcari (jud. Dolj)

Podeţ km 5+303 – zona staţiei Tânţăreni (jud. Gorj)

Podeţ km 6+592 – între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)

Podeţ km 6+939 – între staţiile Tânţăreni şi Gilort (jud. Gorj)

Compania menţionează faptul că prin modernizarea acestor obiective, CFR SA contribuie la dezvoltarea întregii reţele feroviare şi oferă operatorilor de transport servicii de calitate şi durate mai mici de călătorie sau de transport.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Chiar daca sunt pe fonduri POIM, tot trebuie sa existe cofinantare de la bugetul de stat. Stim cu totii cum stam la capitolul asta.

Phenol


Phenol

#185
Am trecut recent pe linia Petrosani - Simeria si am fost placut surprins de amploarea lucrarilor in derulare dintre Baru Mare si Subcetate. M-a luat prin surprindere santierul, am facut doar cateva poze. Se schimba traversele si sinele de tot.
















Aceasta ultima poza cred ca e din gara Pui, restul le-am facut pe traseu. Poate cineva recunoaste zonele.

Lucrarea se pare ca va fi gata la toamna, daca este sa credem ceea ce au pus in acesta tabel.
Intre Petrosani si Baru Mare firul 2 (continuarea liniei de pe partea dreapta) arata mult mai rau decat firul 1, probabil va urma sa extinda lucrarea si mai depatre.

TibiV

Asta ar fi trebuit sa faca si pe C-IV...
Si cu banii ramasi mai reabilitau 1000-1500 km de pe linii "secundare"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

CFR-ul a inceput sa faca plati pentru lucrari. Sunt destul de multe OP-uri emise in data de 27.04: http://www.cfr.ro/files/rogop/2018/ROGOP%20CENTRAL%20CN%202018.pdf


ioandorin

#188
     "Tradițional cfr " !




   

frunzaverde

Quote from: ioandorin on May 04, 2018, 04:42:26 PM
"Tradițional cfr " !

E, nu chiar, ca baga prinderi flexibile la RK (Vossloh par a fi, ca se vede surubul traditional). Ce bine ca se face, linia aia are nevoie de niste grija urgenta, mai ales ca o sa aiba trafic serios in viitorul apropiat.

Apropo, aveti idee daca semnalizarea merge pe tot 202-ul acum?

P.S. PO-ul ala are peron? Sau calatorii sunt invitati sa coboare direct in boscheti?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Daca imi aduc aminte bine acela este halta Livadia, care arata decent. Avea peroane, iar vegetatia era cat de cat curatata.

Nu pot sa zic aceasi lucru si de halta Pestera Bolii care deserveste o locatie turistica destul de importanta pentru zona Petrosaniului.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Se circula doar pe firul 1 (din dreapta), unde nu este peron deloc, firul 2 este inchis de cateva ani din cauza unei lucrari la un podet.

GDPR

CFR a actualizat tabelul cu contractele in derulare la nivel central: http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf

Proiectul "Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului ,,Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta" a ajuns la stadiul de 100%.

Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a lansat licitatia pentru Lucrări de reparație trecere la nivel stația Eforie Nord cap X, km 238+190 - SRCF Constanta.

Descriere succinta:
Intensitatea crescută a traficului rutier care se derulează prin trecerea la nivel de la km 238+190, a generat apariția, în timp, a unor denivelări accentuate în profilul în lung a căii ferate 813 Constanța-Mangalia pe zona trecerii la nivel. De asemenea, linia 815 Eforie Nord – Techirghiol fiind necirculată (cu aprobare de casare), se impune dezafectarea liniei pe porțiunea pasajului și refacerea căii rutiere. Lucrările presupun demontarea dalelor de beton prefabricat și montarea dalelor elastice, scoaterea din cale a panoului aferent liniei 815, in zona trecerii la nivel, și refacerea părții carosabile.

Valoarea totala estimata: 281.387,09 lei + TVA.

Data de deschidere a ofertelor: 03.07.2018.

Durata estimata a lucrarilor: 2 luni.

frunzaverde

^
Mizeriile astea de lucrari de trei surcele ar trebui facute de CFR in regie proprie...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Quote from: adrian rosca on June 12, 2018, 04:58:03 PM
CFR a actualizat tabelul cu contractele in derulare la nivel central: http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf

Proiectul "Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului ,,Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta" a ajuns la stadiul de 100%.

Deprimant de puține lucrări începute în 2016 - 2018....