Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

^Da, dar sunt "suculente". 2.2 miliarde de euro pentru 5 contracte nu-s de colea. Se adevereste inca o data ce zicea @frunzaverde, coridorul IV "omoara" toate investitiile pe restul retelei.

Ionut

Extras din prezentarea oficiala CFR la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Reabilitare/Modernizare infrastructura




GDPR

In data de 19 iulie CFR a actualizat tabelul cu contractele in derulare la nivel central: http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf

Harry

CFR a semnat contractul de consolidare terasament culeea 1 si inlocuire traverse pe pod ecluza Cernavoda fir 1 si 2 cu firma Construct Ing pentru suma de 916.303,98 lei+TVA.

Phenol

Au reluat lucrarile:

Quote from: Phenol on April 10, 2018, 10:04:42 PM

Intre Apahida si Cluj Napoca Est pe firul 1 la podetul de la km 493+018.


Cateva poze pe fuga din tren. Se pare ca si aici lucreaza Deme.

Primele doua poze sunt din 10 August

(GPS)


(GPS)


Ultimele doi din 16 August

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol


Phenol

Vazand din partea de vest (e greu de pozat diseara):









Mai departe spre Apahida, au refacut podetul:



La ora 18.00 nu am mai prins muncitori pe santier, totsui sper ca pana la primavara sa termine.

Phenol

#202
In Hm Unirea (linia 300) au inceput sa schimbe macazele vechi. Se circula doar pe firul 2 intre Aiud si Razboieni.


Phenol

In cap X inca se poate intra de pe firul 1. Insa, in 20 septembrie firul 1 intre Aiud si Unirea a fost inchis.

00.30: au curatat liniile 4 si 5 de vegetatia densa
01.20: unul dintre noile macaze pe dreapta
01.26: trecere provizorie
01:30: inca un macaz care va fi montat
02.02: traverse second hand(?), o fi de pe coridor
02.18: inca doua macaze noi
02.30: macaz nou montat
02.42: macaz nou
02.50: reconstruire terasament sub macaze

Si filmarea:



26.09.2018

dan tm


Phenol

Mi se pare normala aceasta lucrare. Si restul retelei trebuie intretinut, nu doar coridorul IV.

In alta ordine de idei, din cauza acestor macaze era limitare de viteza de 30 pe ambele fire directe pe o distanta de aproape 3 km (si asta pe M300).

Un alt exemplu de lucrare si mai spectaculoasa a fost construirea a 2 poduri si 3 podete intre Stana si Huedin. Cred ca e singura lucrare cu filmare time-lapse a cfr-lui de pe pagina sa de FB cu amplasarea unui pod. Am facut mai multe reportaje despre aceea lucrare, sunt cu cateva pagini mai in spate.


De altfel, se misca cfr-ul in directia buna si parca mai bine ca acum 5 ani dar nu destul de repede.

TibiV

Quote from: Phenol on September 28, 2018, 08:39:16 PM
Un alt exemplu de lucrare si mai spectaculoasa a fost construirea a 2 poduri si 3 podete intre Stana si Huedin. Cred ca e singura lucrare cu filmare time-lapse a cfr-lui de pe pagina sa de FB cu amplasarea unui pod. Am facut mai multe reportaje despre aceea lucrare, sunt cu cateva pagini mai in spate.

Ca ai adus vorba...
Este gata lucrarea Stana-Huedin ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Intr-un fel pot sa zic ca lucrarea a fost gata chiar la ultimul reportaj. Cum este mai multa cerere pentru coridor m-am axat pe acesta.

O sa incerc sa ajung in zona candva in urmatoarele saptamani, sa fac o incheiere acelui capitol.

cristi5

Am trecut azi-vara pe la Stana-Huedin, se merge cu ceea ce pare a fi VS, pe ambele fire.

Phenol

Nu stiu daca a fost postat acest anunt undeva pe forum:

QuoteModificări în circulaţie 21 septembrie – 06 octombrie 2018 urmare lucrări între Sărățel și Măgheruș Şieu

24 august 2018

CFR Călători informează că de la 21 septembrie 2018 și până la 06 octombrie 2018, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară  între stațiile Sărăţel şi Măgheruş Şieu, vor interveni modificări în circulaţia trenurilor, astfel:

în perioada 21/22 septembrie 2018 – 05/06 octombrie 2018

trenul IR 406 Brașov – Deda – Dej Călători – Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Biharkeresztes va circula ca tren IR 1408, pre ruta Brașov (17.51) – Siculeni – Deda – Târgu Mureș – Războieni – Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (sosire 05.11 / plecare 05.33) – Biharkeresztes.
trenul IR 407  Biharkeresztes – Episcopia Bihor – Oradea – Cluj Napoca – Dej Călători – Deda – Brașov va circula ca tren IR 1409 pe ruta Biharkeresztes – Episcopia Bihor (sosire 23.08 / plecare 23.23) – Oradea – Cluj Napoca – Razboieni – Targu Mures – Deda – Siculeni – Brașov (11.34).
trenul IR 1641 relația București Nord – Brașov – Deda – Dej Călători– Baia Mare va circula ca tren IR 12641 pe ruta București Nord – Brașov – Deda – Sărățel – Bistrița Nord (05.26). Pentru călătorii care au ca destinație stațiile Salva, Vișeu de Jos, Valea Vișeului, Sighetu Marmației se va asigura transbordarea călătorilor de la stația Sărățel la stația Beclean pe Someș (pentru tren R 13045).
trenul IR 1648 în relația Sărățel – Bistrița Nord va fi anulat.
trenul IR 1639 în relația Dej Călători– Cluj Napoca va fi anulat.
în perioada 22 septembrie 2018 – 06 octombrie 2018

călătorii care au ca destinație stațiile Dej Calatori, Ileanda, Jibou, Benesat, Ulmeni Salaj, Miresu Mare, Satulung pe Somes, Baia Mare pot circula cu trenul 1741/12544  în relația București Nord – Cluj Napoca (05.12) – Dej Călători – Baia Mare (09.27)
în perioada 21/22 septembrie 2018 – 05/06 octombrie 2018

trenul IR 1643 în relația București Nord – Brașov – Deda – Beclean pe Someș va circula ca IR 12643 în relația București Nord (18.00) – Brașov – Deda – Sărățel – Bistrița Nord (02.40)
trenul IR 1642 Baia Mare – Dej Călători– Deda – Brașov – București Nord va circula ca tren IR 12642 pe ruta Bistrița Nord (21.25) – Sărățel – Deda – Brașov –București Nord (06.14).
Pentru călătorii din statiile Sighetu Marmatiei, Valea Viseului, Viseu de Jos, Beclean pe Somes, Dej Calatori se asigură transbordarea de la Beclean pe Someș (de la trenul 13046) la stația Sărățel (pentru tren 12642).

trenul IR 1638 în relația Cluj Napoca – Dej Călători va fi anulat.
Pentru călătorii din stațiile Baia Mare, Satulung pe Someș, Miresu Mare, Ulmeni Sălaj, Benesat, Jibou, Ileanda, Dej Călători pot circula cu tren IR 12543/1742 în relația Baia Mare (17.52) – Dej Călători – Cluj Napoca (21.50) – București Nord.
trenul IR 1644 în relația Beclean pe Someș – Deda – Brașov – București Nord va circula ca tren IR 12644 în relația Bistrița Nord (22.35) – Sărățel – Deda – Brașov – București Nord (08.19).
trenul IR 1649 în relația Bistrița Nord –Sărățel va fi anulat.
în perioada 21 septembrie  2018 – 06 octombrie 2018

trenurile R 4205 și R 4206 vor fi anulate în relația Măgheruș Șieu – Bistrița Nord și retur. Circulă conform graficului în relația Vatra Dornei – Ilva Mică – Magheruș Șieu și retur.
trenul R 4205 va circula ca tren R 13048 pe distanta Sărățel (09.01) – Bistrița Nord (09.17). De la stația Măgheruş Şieu se asigură transbordarea la stația Sărățel.
trenul R 4206  va circula ca tren R 13049 pe distanta Bistrița Nord (11.44) – Sărățel (12.00). Se asigură transbordarea de la R 13049 la R 4206 în stația Măgheruş Şieu.
trenul IR 1843 Cluj Napoca – Beclean pe Someş va circula ca tren IR 12842 Cluj Napoca (plecare 04.01) – Beclean pe Someş  (sosire 05.56).
Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (trafic intern pentru plecări/sosiri București Nord), 021.314.5528 (trafic internațioal Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.

link

Ceea ce fac este ca au reconstruit podul peste Sieu, santier care se vede si pe google maps iar acum muta sinele pe podul nou.

Cele doua poduri (GPS)


Podul vechi mai de aproape (GPS)


Terasamentul nou pe partea de vest (GPS)


(GPS)