Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phenol

Lucrari in albia raului (GPS)


Podurile vazute din albie


Noul pod e aproape 100 m in lungime, pe cand cel vechi era undeva la 70.

Lucrarea in mare parte e gata, au ramas sa sudeze linia si sa monteze catenara. Dupa parerea mea lucrarile se pot termina pana vineri (GPS)


Btw: infrastructura in zona nu e chiar roza (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Fiind duminica dupamasa nu ma asteptam sa fie nimeni pe santier. Nu a fost asa, cei de la Swietelsky lucrau la capatul estic al podului. Asa am ramas doar cu aceste poze.

30.09.2018

TibiV

In sfarsit !

Podul ala avea o mega-restrictie de viteza de cel putin 15 ani....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Din pacate nu cunosc istoria podului, insa ai grija sa nu confuzi cu podul peste Somesul Mare de langa Beclean care e cu limitare de 10 (da, zece) km/h de cel putin 5 ani.
Din ce am vazut in teren asta era cu 30 km/h (vezi prima poza).

TibiV

Quote from: Phenol on October 01, 2018, 09:57:50 AM
Din pacate nu cunosc istoria podului, insa ai grija sa nu confuzi cu podul peste Somesul Mare de langa Beclean care e cu limitare de 10 (da, zece) km/h de cel putin 5 ani.
Din ce am vazut in teren asta era cu 30 km/h (vezi prima poza).
Ala de la Beclean are restrictie de 10 km/h de peste 8 ani (atunci m-am "socat" prima data... Am ca repere temporale nuntile & inmormantarile din familie...Este drept ca nu m-am dus la toate nuntile...)

Podul asta de la Saratel are restrictie, asa cum am spus, de peste 15 ani.
Poate am exagerat cu "mega-restrictie" (nu era la 10, era probabil pe la 30 km/h) dar restrictia era foaaarte veche...

Si ca tot ai adus vorba...
Face CFR Infra ceva si cu "cazatura" de pod de la Beclean ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Ieri nu am vazut nimic in zona.

@Ionut: pot sa intreb prin API?

Ionut


frunzaverde

Pai intrebarile ar fi:

1. Din ce cauza este restrictionat podul de la km 20+810 - 20+942 de pe linia 416 Dej Calatori - Beclean - Ilva Mica la 10 km/h pe ambele fire?

2. Are CFR SA lucrari pentru ridicarea restrictiei pe respectivul pod? Daca nu, ce planuri are CFR SA pentru ridicarea restrictiei?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Harry

Nu stiu daca trebuia postat aici sau pe topicul portului Constanta, dar se pare ca ne pregatim (constantenii) pt cea mai mare investitie in sistemul feroviar din ultimii 60 de ani.

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a lansat licitatia pentru ,,Studiu de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta".

Obiectivul contractului de prestari servicii ,,Studiu de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta", este de a asigura solutia optima pentru executarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanta, atat din punct de vedere tehnic, operational, cat si economic si financiar, precum si al impactului asupra mediului si al schimbarilor climatice, conform cu cerintele prevazute in documentatia de atribuire.

Valoarea totala estimata: 12.322.045 lei + tva.

Durata contractului: 18 luni.

Termen limita pentru primirea ofertelor: 07.01.2019 ora 15:00.

Sursa de finantare: ,,Proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020":
a)componenta nerambursabila UE (CEF) = 85% din total cheltuieli eligibile conform Acordului de finantare nr. INEA/ CEF/ TRAN/ M2016/ 1365864 din 26.10.2017;
b)componenta RO / cofinantare 15% din total cheltuieli eligibile.

Zona de studiu va cuprinde traseul existent al infrastructurii feroviare, a suprastructurii si a sistemelor din Portul Constanta, precum si a legaturilor de acces feroviar catre port, insa va fi extinsa in mod special pe sectiunea feroviara Palas-Valu lui Traian.

Versiunea finala a studiului de fezabilitate se considera versiunea care va fi aprobata prin Hotarare de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici si pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investitii.


Phenol

Revin cu un update (ultimul) de la Stana.

Lucrarile au fost terminate de mult, trenurile circula fara deranj, drumul technologic a fost abandonat si vegetatia deja acopera fostul santier.

Zona primului (si cel mai spectaculos) pod:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)





Phenol

Si al treilea podet:




(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Fiind tarziu, nu am avut timp pentru mai multe detalii.

Podurile au fost terminate, din 9 Decembrie scade timpul alocat tronsonului Stana - Huedin. Pentru celalate lucrari, asteptam reabilitarea (electrificarea).

24.11.2018

Phenol

M-a surprins linistea zonei, nu stiu daca reusesc sa redau cu filmarea realizata  :)