News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Cum naiba poti sa previ asta? Mare magarie ce-au facut, ar trebui sa se puna sechestru pe bunuri AZI, paguba e imensa.

vancouver

Sunt ceva intarzieri pe linia 800. Dar cel putin trenurile fara oprire nu par afectate. 1683 de la Buc la Cta a ajuns cu 4 min mai devreme (16:00-18:00 sosit 17:56), iar in sens invers 1686 plecat la 17:00 e la timp prin Sarulesti, deci a trecut sigur fara probleme de zona accidentului. Si mai sunt trenuri fara intarziere. Dar sunt si unele cu 8-40 min intarziere si probabil asta e cauza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

@dan tm online nu exista.....

nirolf

[mention]MarianD [/mention] Nu te uiți unde trebuie, nu indicatorii financiari contează ci mai degrabă cine sunt acționarii, ce relații au sau pe cine cunosc în MT.

La fel când vezi un program de circulație prost al tenurilor de călători, te uiți cine e acționar la compania de autocare sau maxi-taxi de pe același traseu și îți dai seama de ce orarul trenurilor e făcut în bătaie de joc.

ioandorin

@nirolf prin folclorul cfr-ist se știu sunt în spatele EFD ! E din vestul tarii!

hvm

sunt curios pe unde o sa scoata camasa acum...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici


cristi5

#2857
Am testat automatele de bilete CFR. In general foarte bune mai ales in conditiile in care in gara Brasov erau cate 20 de oameni la 2 cozi si automatele erau libere. Greu de inteles de ce.

Din cate inteleg, spre deosebire de biletele online (unde nasul primeste lista biletelor online in prealabil, deci sunt limitate la un anumit tren), biletul de la automat e valabil si pe alt tren din aceeasi zi, in caz de intarziere etc. Asa ca am preferat bilet de la automat...

Un singur amanunt mi s-a parut nostim. La "vanzare complexa" deci cel mai avansat mod, la bilete "cu schimbare", daca un tren din cele doua nu are clasa 1, automatul refuza sa dea clasa 1 pe celalalt :) Zice ca nu poate (eroare "unul din trenurile regio nu are clasa 1") desi la casa nu e nicio problema acest caz.

Asa ca a trebuit sa iau separat Bv- Bucuresti Nord clasa 1, si Bucuresti Nord - aeroport clasa 2 :lol:

tom_sawyer

#2858
Anulări importante. Ce se întâmplă? Lipsă de resurse?

@cristi5:
QuoteDE LA AUTOMATE DE VÂNZARE APARŢINÂND CFR CĂLĂTORI, cu anticipaţie de până la maxim 30 zile, inclusiv pentru călătoria de întoarcere. Legitimaţiile de călătorie obţinute de la aceste automate, au regimul legitimaţiilor de călătorie obţinute de la orice ghişeu al staţiilor de cale ferată.
https://www.cfrcalatori.ro/cum-sa-cumperi-bilet/

Biletele online au niște condiții mai restrictive.

frunzaverde

Trebuie sa fii cu adevarat cretin sa anulezi trenuri cu trei zile inainte... Sunt acolo inclusiv trenuri de naveta care dispar. O sa fie superb cand o sa se duca navetistul in gara, sa se duca luni dimineata la lucru (pe trenuri gen 3004) si o sa i se raspunda "pai gata, nu mai e, e anulat". Sau mai nasol, o sa stea in vreo halta gen Prahova sau Darza asteptand ca boul pe peron, fara afisaj, fara anunt, fara nimic...

Lista aia de anulari e criminala...

- Dispare tot ce inseamna trafic de naveta / local pe Suceava - Ilva Mica, raman doar 4 IR-uri pe zi.
- Pe 800, una din putinele linii bune din tara, omorim complet naveta - ca doar in weekend, oamenii pot ramane in satul lor, n-au ce cauta la capitala, nu?
- Dispare una din putinele legaturi directe Oltenia - Ardeal, si impinge inca si mai multi oameni pe mirifica Valea Oltului rutiera (ca IR-ul ala era singura legatura directa).
- Taiem una din legaturile Sibiu - Brasov, ca sunt asa bine legate feroviar ca injuri daca vrei sa faci chiar si un weekend trip pe o distanta pe care ar trebui sa putem aproape naveta...
- Taiem una din legaturile rapide Bucuresti - Braila/Galati, si practic singurul tren care facea halta noua de la Otopeni / DN1 cat-de-cat utila...
- Si ce-ar fi sa taiem si o legatura utila a Bacaului? Doar de-al dracu!
- Taiem si unul din trenurile favorite ale elevilor rurali din Ploiesti care navetau...

Pare ca totul e facut in spiritul "ia-ti, boule, masina"... Microbuzistii sunt probabil in al 7-lea cer.

In schimb, tot felul de tampenii de trenuri raman. Costescu Express, cu 5 oameni pe Bucuresti - Predeal - Brasov la 5 vagoane? Ramane! 2069 din Ramnicu Valcea (cu plecare la 2:25 din Rm. Valcea)? Ramane! Trenul Tineretului, care bate Sibiu - Mangalia via Bucuresti cu etajate suburbane in creierul muntilor, VESNIC gol? Ramane! Ce conteaza ca are 6 vagoane etajate cu care nu circula nici dracu (maine dimineata, sambata, are 700 locuri libere Bucuresti - Constanta. SAPTE SUTE. Deci practic e gol-golut!).

Mizerii din astea eu unul nu am mai vazut din epoca Necolaiciuc - Dobre...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Whyse1

A rămas o singură pereche de trenuri IR Galați - București pe M700, pur și simplu fantastic... Cât o mai rămâne și asta.

Xenos

Păi domnul Vizante, căruia îi pleacă trenuri goale din gară de la alt peron decât cel anunțat....oare chiar nu se poate găsi un profesionist adevărat pentru CFR Călători, căruia să-i pese și de....călători?! O rușine.

frunzaverde

#2862
Se poate dar e nepasare totala... In momentul asta CFR Calatori nu are bugete aprobate... In IULIE...

Impresia mea e ca la toate nivelurile, de la individ comun la ministru, calea ferata efectiv nu conteaza. E ceva, acolo ca sa fie, primeste ultimul os, dupa ce a fost ros de toti ceilalti - a se vedea bataia de joc din propunerea numita PNRR (pe care eu unul sper ca Comisia Europeana s-o tranteasca cu "mars la loc, refaceti de la zero"). Ca daca s-ar putea desfiinta sa lase cativa centi in plus la asfalt, mare parte din Romania ar desfiinta-o ca "oricum eu nu merg cu trenul", fara sa inteleaga ca fara cale ferata, in doua saptamani s-a terminat si cu benzina, si cu graul, si chiar si cu asfaltul minunat pentru autostrazi...

Si apoi, dupa ce i se aloca retelei cat se aloca unei renovari de gara in Franta sau Italia sau Germania, dupa ce se pun responsabili politici atat de dezinteresati ca 6 luni nu au vazut nici macar livretul (ca Covasnianu), dar au luat salariul (a fost rusinos Romania Te Iubesc), si sefi la CFR care cu dezinvoltura spun "n-avem nimic, suntem rupti in cur, n-avem nici macar un metru de sina in depozit" (tot Romania te Iubesc), oamenii se plang ca "vai, ce incet merg trenurile" si "ce jegoase sunt"...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

#2863
Chestia asta cu anulatul trenurilor necesită o explicație oficială, nu pot să o trântească așa pur și simplu. S-au adunat cam multe în ultima vreme, deraieri, locomotive defecte, plecatul trenului de la peronul greșit etc.

Probabil nu depășește media incidentelor din alți ani, dar acum au fost foarte pregnant prezentate public.

fulger nc

Cand reduc oferta ..practic ei te imping catre alt mijloc de transport.
Spre Galati , ultima cursa pleaca la 18 si azi nu aveau locuri.
Cu chiu cu vai prinzi spre Iasi(a circulat cu oameni in picioare trenul de la 23) , dar nu sunt consecventi , ptr ca o zi pun cuseta de 6 locuri , o zi nu(si diferenta de pret nu e mica 60 lei la cea de 6 locuri , 170 la cea de doua , 240 la cea unica).
Daca mai reduc curse ...atunci te imping practic catre altceva.
De exemplu , cand majoritatea curselor de avion sunt undeva in intervalul 16-22 , dinspre Galati o sa fie alternativa de a veni foarte dimineata si a sta ca vitelul prin gara , sau aeroport ...sau a veni cu altceva.