News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Nici nu știu unde să postez asta. Un proiect măricel apărut din neant. Din video reiese că noul racord se va desprinde din zona Palas, după nodul A4, va coborâ spre Lazu, traversând Șoseaua spre Cumpăna, localitatea Lazu si DN39 (în zona Oil Terminal), urmând a se racorda la rețeaua feroviară portuară. Sper că nu ne trezim cu 2 treceri la nivel și că vor face totuși pasaje...

https://fb.watch/v/1p2BxjFAv/

AndreiB

Care ar fi scopul unui racord nou pe un traseu asa inghesuit/incet, cand exista deja ramificatia Medeea? Mai bine ar investi in RK complet pentru traseul original + denivelarea celor doua treceri de pe ramificatia Medeea.

Inteleg utilitatea unui racord nou rapid Port Constanta Sud - Valu lui Traian, complet segregat de linia Constanta-Mangalia, insa ar necesita un pod nou peste canal - iarasi, o mentenanta mai buna a liniei existente cred ca e mult mai benefica.

Harry

Nu stiu e f f dubios. Nu se justifica nici economic ca sa zic asa, nici financiar... Am vb cu primarul nici ei la primarie nu au mai mutle detalii decat ca pe DN39 se va face pasaj. Culmea e ca pe traseu sunt si cladiri ce vor fi expropriate si demolate. E f f bizar.

Harry

Agentia pentru Protectia Mediului CONSTANTA anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: ,,MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANTA", amplasat in Judetul Constanta, UAT VALU LUI TRAIAN, UAT CONSTANTA SI UAT AGIGEA, titular: CN CAI FERATE -CFR SA- CONSTANTA prin Baicons Impex SRL.

tom_sawyer

Stația Moara Vlăsiei - mărturie despre momentul dării în exploatare a liniei București-Urziceni-Faurei (1943):



Sursa: MetrouUsor

MarianD

https://clubferoviar.ro/tren-stricat-in-baragan-calatori-fara-apa-si-in-arsita/

Locomotiva de ajutor...are nevoie de ajutor...

Mersu cu trenu, o adevarata AVENTURA. NERECOMANDAT cardiacilor - REALLY!

AlexxC

Uite inca una din seria "Locomotiva de ajutor...are nevoie de ajutor..." https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Tren/2856/?Date=18.07.2021
Aseara trenul R2856 a circulat ok pana la Cotofeni in apropiere de Craiova, unde a stationat 21 minute pe timpul nostru al pasagerilor sa se apuce de tractat o locomotiva defecta(e normal asa ceva?)
Si cireasa de pe tort: la intrare in Craiova s-a defectat si locomotiva trenului regio , fiind preluati dupa o lunga asteptare de un alt tren regio venit din spate.
Uite asa o calatorie de 2 ore (115 km) intre Tg-Jiu si Craiova s-a transformat intr-una de aproape 5 ore.
Alea 3 ore rapite din viata mea au inseamnat 3 ore de somn mai putin noaptea trecuta ..... astazi sunt zombie la birou! Multumesc Cfr Calatori!

Xenos

Aceste doua incidente ma fac sa ma intreb: mai este in functie dl Vizante? Si ce face MT in raport de parcul antic de locomotive?

MarianD

#2843
Eh dar putini stiu, ca pilăraia din SNTFC functioneaza brici, in sensul ca sunt masini de inchiriat.


EA772 in 12.06



alta in 25.04:
https://forum.metrouusor.com/File?id=180895&preview=False&correlationId=f5532cfb-1678-467a-9a0e-bccbde58c917

alta in 01.05

https://live.staticflickr.com/65535/51150443771_888d6ebd2c_b.jpg
47 in 13.07


Imagini de pe forum.metrouusor.com

Dragut sa ai deficit de masini, dragut sa ai masini care trag trenuri DE CALATORI in 4 ori 5 motoare tractiune (deci FARA frana reostatica) si sa ai posibilitatea sa inchiriezi nu? Nota: Observati ca masinile care se cer sunt "nominalizate", adica sa fie eventual cu RR facut, deci osii si stare tehnica buna. Stiu din surse sigure ca nu asa se si intorc la depourile de domiciliu, cacatul fiind acoperit la masa verde.

Miroase de la o posta a cumatrie / incuscreala si hotie. Oare nu ar merita demarata o ancheta interna?

Xenos

Pe un grup de facebook scrie și de locomotiva 661, inchiriata la DB Cargo (!)
Am vazut si eu o locomotiva in schema expres, deci reparata recent, la un tren de marfa la Timis acum cateva zile.
Asta e un scandal, trenurile de calatori sunt trase de cazane defecte si locomotivele reparate merg la marfa, asta e obiectul de activitate al CFR Calatori?! Scandalos. @cutter @horatiu.cosma

frunzaverde

Chestia asta se intampla de *ani de zile* : se inchiriaza locomotivele proaspat scoase din RR la tras marfare. In timpul asta ajung trenuri ca Dacia sa aiba locomotive limitate la 100 km/h ca e criza, si tot ce e in depouri sunt rable...

Pe langa asta, se baga tona de bani in reconstructii (RG) de locomotive EA, dar nu le mai fac "delfin", cu electronica de putere noua si moderne, ci asa numitele "pume", cu diode si electronica de putere de anii '60... O mizerie de nedescris.

Si acum se apuca de RG la DA-uri, tot fara modernizare - aruncat bani de pomana in rable din anii '70, cu tehnica de anii '50.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

MarianD

1. "Pumele" (adica modernizarea Reloc), ca si modernizarea Softronic ICOL CSAM, ambele pentru LE5100kW  au inca selector/graduatorul, un sistem electromecanic foarte complex pentru reglarea tensiunii la bornele redresoarelor din blocurile de alimentare a motoarelor de tractiune. Problema e ca nu se mai produce. Basically, o piesa critica, si foarte uzata (ca deh, puterea trebuie reglata continuu) nu se mai poate cumpara. E ca si cum ai vrea sa te dai cu Dacia 1310 dar nu mai ai piese la carburator. Macar la bobo de la calatori, clasa 46 au tiristorizat tot, acolo situatia e mai buna. Problema e ca nu avem multe in parc. Si nici una nu face franare recuperativa. Adica eco-friendly-not.

2. DA si LDH-uri. Oh boy... Probleme grave la toate instalatiile. La DA generator si inversor  (o piesa foarte importanta) nu se mai produc de zecid e ani, motoare diesel -> RIP UCMR Resita.  Eu as face altceva. Toti cei responsabili de implementarea acestei reparatii / modernizari, ias pune maine sa se dea (sa mearga la cumparaturi, in vacanta, daily-use) cu ceva contemporan locomotivei care vor sa o repare: Dacia 1100, Skoda 100, ARO M461, etc. Pai de unde sa vina tineri si energie noua la calea ferata, cand material rulant de pe vremea kaizerului (oh da, ma uit la tine Automotor seria 700/900/1000 din fosta uzina Malaxa) este inca de actualitate? Ma mir ca nu le mai trebuie fochisti la CFR.

Ministrul TREBUIE sa ia actiuni, si ma uit doar la una: WTF face ARF referitor la starea si VECHIMEA parcului?

fulger nc

Da , dar sa se dea cu skoda...la care nu se mai fabrica piese pe banii lor.
Sa faca piese custom made si modificari pe banii lor.
"Strategia" asta de dezvoltare ..bazata pe politica de cumetrii tine sectoare intregi in loc.
Daca si asa e dificil sa te descurci pe o piata in miscare , cu exigente in crestere ..cu asemenea specimene , ce decid "cai de dezvoltare"..supravietuire , nu ai nici o sansa.
Obiceiurile comuniste mor greu.


MarianD

#2849
Si din ciclul ce mai fac cei de la Express Forwarding... cand nu inchiriaza masini de la CFR Calatori:

https://clubferoviar.ro/breaking-incident-grav-pe-linia-bucuresti-constanta-linia-ferata-spre-litoral-distrusa-pe-cinci-kilometri/

Amu au vrut joaca, pai sa se joace. Sigur la finalizara anchetei li se va imputa tot, pana atunci au timp sa inchida firma.

Later edit:
https://lege5.ro/Firma/express-forwarding-srl-33619802

Se pare ca is deja acolo...

https://www.listafirme.ro/express-forwarding-srl-33619802/

Firma care inchide intetionat pe pierdere, sa nu plateasca taxe. Pai la astia le da SNTFC locomotive?