Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Un fir de nisip pentru CNAIR, o Sahara pentru omenire !...
:lol:

Este o lucrare echivalenta cu lansarea pe orbita a lui Falcon Heavy de SpaceX!
De fapt cred ca pentru Musk a fost mult mai simplu, de-a dreptul "piece of cake", fata de problema nisipului de la Sibiu... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Iar astazi,tot pe centura Sibiu am vazut si o masina care spala banda de urgenta.....wow.....treaba pe alocuri NU era de calitate,deoarece sunt cantitati mari de nisip pe margine.

Procedura corecta ar trebuii sa fie - luam grosul cu lopata si apoi masina de spalat......nu poti baga direct masina in gramezi de nisip.


In plus mai erau si echipe la schimbat parapeti.....cu semnalizarea corecta ( lucrare presemnalizata corect cu cateva sute de m inainte)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

Impresia mea e ca acum abia invata cum sa lucreze corect.

vancouver

Orice inceput are un inceput  :p
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Earthchild

Numai sa nu fie in traditia noastra: orice inceput (bun) are un sfarsit (prost).

Dominik

#650
Restrictii pe DN 68A intre Margina – Ilia, in 28 si 30 Aprilie

https://www.facebook.com/pg/DRDP.Timisoara/posts/?ref=notif
You're in Steelers Country

rizzuh

Fix in minivacanta s-au gasit sa repare, toata saptamana s-au scarpinat in cur. Bravo CNAIR, nota 2, stai jos.

adiarc

stai ca acum se incordeaza...muschiul prostiei si al nesimtirii...si se va descarca la putere maxima in iulie si august cu lucrari peste tot....coloane pt 3 petice
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

escuadrian

Conduceam ieri dimineata pe a1 dinspre Traian Vuia spre Timisoara si la km435, dupa ce trec de 2 tiruri si revin pe prima banda, ma trezesc in fata mea la vreo 100m cu un porc (a se intelege animal, nu alt sofer ;)) pe carosabil. Am franat cu avariile puse si animalul a trecut spre parapetul din mijloc si de acolo pe sensul celallalt.
Ma gandeam ca am fost norocos dar altcineva s-ar putea Sa nu fie la fel de norocos sa-l evite asa ca am oprit la primul SOS Call point sa anunt potentialul pericol. Nu ca nu ma asteptam, dar dispozitivele acelea sunt de decor doar. Nu functionau. Am incercat la 2 din ele si am pornit mai departe cu speranta ca nu se va intampla nimic grav.
Presupun ca sistemul acela de SOS a fost functional la receptia lucrarilor. Si atunci intrebare a: chiar nu suntem in stare sa facem mentenanta cum trebuie? Vor fi pe viitor loturi cu tuneluri f lungi in care siguranta, semnalizarea si alertarea in timp util vor fi critice.
My two cents

TibiV

Iti faci griji pentru nimic...

Sunt convins ca, daca le vei scrie celor de la Cnair, ei iti vor explica ca un porc (maxim 250 kg) nu reprezinta un pericol real...
Orice om are (acasa la el, la parinti sau la bunici) un porc in curte... ;)

Sistemele lor sunt "calibrate" pentru a evita de la cal "in sus" (taur, zimbru, elefant, balena, casalot, arheptorix, dinosaurus rex etc. ...)   
                                                         

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

trecere cale ferata Drajna - a fost inchis pentru auto ieri, azi a fost gata.

Astept pasajul in 20:50 :)))))


adiarc

Pe A1,fostul lot Imbecilio se desfasoara lucrari de asfaltare pentru reducerea trambulinelor la poduri si in zone pe cu gropite,plus ca se schimba si rosturi de dilatatie la cateva poduri unde acestea erau distruse de tot......

De asemenea se mai lucreaza ( pe o suprafata mica fata de cea afectata),la taluzari si amplasarea de geogrile.....

In plus multi dintre salcamii plantati in debleul Aciliu s-au prins....ramane de vazut cati vor rezista pana la iarna ( e seceta)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu M

#657
Quote from: escuadrian on May 06, 2018, 12:58:08 PM
Nu functionau. Am incercat la 2 din ele si am pornit mai departe cu speranta
112 de pe mobilul din dotare ai incercat?  ???

LE Adaugat "de pe mobilul din dotare", uitasem ce era mai important.

Ionut

CNAIR pe Facebook

CNAIR SA a recepționat 7 mașini de marcaj rutier, valoarea contractului fiind de 3.126.200 de lei, fără TVA. Cele 7 utilaje Hofmann H33-4 sunt repartizate celor șapte Direcții Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) din București, Craiova, Timișoara, Cluj Napoca, Brașov, Iași și Constanța.

Una dintre mașinile de marcaj a ajuns în cursul zilei de astăzi în custodia DRDP București, unde a avut loc și o sesiune de instructaj privind utilizarea acesteia, iar utilajul repartizat DRDP Timișoara a fost deja dat în folosință.

CNAIR SA nu a mai avut achiziționate până acum asemenea utilaje specializate de marcaj rutier și a depins în totalitate de contractele pentru execuția de marcaje rutiere încheiate cu operatori economici privați.

Marcajele rutiere, alături de sistemele de semnalizare rutieră verticală, fac parte din ansamblul de măsuri pe care CNAIR SA trebuie să le întreprindă permanent pentru a asigura și îmbunătăți condițiile de siguranță rutieră și de fluidizare a traficului pe drumurile naționale și autostrăzi. Achiziția acestor utilaje va permite intervenția rapidă la orice eveniment și marcarea corectă a zonei respective, asigurând astfel condițiile de siguranță necesare desfășurării traficului.

Utilajele achiziționate execută toată gama de marcaje rutiere necesare – longitudinale duble sau simple, marcaje continui sau după un anumit pas, marcaje diverse (scuaruri, parcări, etc) și au costuri de operare scăzute.

Achiziția se înscrie în planul de retehnologizare a CNAIR, demarat în anul 2014, care prevede redotarea companiei cu o nouă gamă de mașini și utilaje specifice lucrărilor de reparații și întreținere a drumurilor. Planul presupune achiziționarea anuală și etapizată a mai mult de 1000 de mașini și utilaje, până la această dată fiind achiziționate mai mult de 750 de mașini și utilaje.

Prin achiziția utilajelor proprii, CNAIR S.A. nu intenționează să participe la licitații pentru contracte privind întreținerea drumurilor ci doar să intervină prompt acolo unde situația o impune.










rekul

Scriu aici in legatura cu intretinerea facuta pe drumurile nationale/europene si autostrazi. Observ poze pe pagina de facebook a CNAIR prin care ne arata modul de lucru privind intretinerea pe unele sectoare de drumuri/autostrazi. Din punctul meu de vedere este inadmisibil sa faci lucrari de reparatii cu mixturi asfaltice in acest mod. Sa asterni mixturi asfaltice din cupa de la buldoexcavator sau din buncarul camionului, nivelat ulterior cu lopata si grebla denota o risipa a banului public. In normativ (AND605) se specifica faptul ca asternerea se efectueaza numai mecanizat cu repartizatoare si numai in cazuri izolate plombari/fasii inguste pot fi efectuate manual. Exista finisoare de asfalt care pot asterne mixtura pentru latimi incepand de la 1 m. Pe langa asta, pot sa frezeze mai mult daca chiar vor, ca sa poata asterne mecanizat "asfaltul". Nu intru in detalii tehnice de ce nu este bine sa asternerea manuala. Este deranjant cand vad cum la receptii se spun povesti legate de calitate sau se "pipaie" asfaltul pentru aflarea planeitatii si rugozitatii, iar cand fac ei intretinerea nu se mai aplica normativele in vigoare. Nu cred ca pot dura mai mult lucrarile alea de mantuiala. Ar fi de bun augur o luare de pozitie pe aceasta tema.