News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

La 10 (zece) metri cubi de zapada pe ora, ar trebui cam 150 de utilaje din astea...
Dar, deh, ne multumim cu ce avem... Adica 12 bucati... Bune si astea, mai multe decat zero. ;)

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/capitala-curatata-cu-12-de-masini-de-topit-zapada-utilajele-prezentate-de-primarul-firea.html
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Fac loc pentru protestatari. Sau le e frica de bulgari?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Dn 1,între Sibiu si Brașov are mare nevoie de atenție pentru a evita degradarea masiva si scăderea siguranței in trafic.

Este vb mai ales de stratul de uzura care este varza pe suprafețe mari si trebuie înlocuit...frezat si reasternut unul nou-nouț.In unele zone avem chiar gropi adânci care au ajuns inclusiv pana la terasament.Este fireasca înlocuirea str de uzura pe suprafețe mari pt ca avem peste 15 ani de la modernizare.

In plus multe pasaje au rosturile de dilatație praf,la fel si parapeții de pe acestea si mai e nevoie si de înlocuirea unor semne de circulație șterse......întreținere tata......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

#618
Nu sunt 15, abia DACA sunt 10. Deh, calitate indoielnica desi au durat multi ani lucrarile...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

myid

plus toate bordurile si insulele de calmare la intrare in fiecare sat refăcute. Arata din ce în ce in ce mai jalnic. Aici e si vina primăriilor prin care trece DN1, nu au putina grija de spatiile verzi si bordurile de la ei din sat.

rio tinto

Prieteni, se tot vorbeste de iluminarea care nu corespunde pe A10.
Cu parere de rau informez ca peste jumatate din iesirile de pe A1 intre Sibiu si Orastie sunt aflate in bezna totala.

CIC for the win! Daca le pune apa la CIC Dumbrava pe A10 ma tem ca vor uita sa comute switchul pe functia ON la mai multe aparate de iluminat. Trebuie lasate conditii grele acolo, sa stea pe teren obligatoriu.

Acum radem glumim, dar e cam nasol. Pe mine nu ma impresioneaza ideile si realizarile din infrastructura ci mai apoi... intretinerea lor. Am senzatia ca nu exista nici un plan bine pus la punct

Sent from my LG-M250 using Tapatalk


TibiV

Quote from: rio tinto on March 15, 2018, 01:43:43 AM
Pe mine nu ma impresioneaza ideile si realizarile din infrastructura ci mai apoi... intretinerea lor. Am senzatia ca nu exista nici un plan bine pus la punct
Adevarul este ca este greu sa ai un "plan bine pus la punct": capeti o autostrada, dupa aia o intretii....
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

CNAIR este gata să plătească peste 83 milioane lei pentru întreţinerea drumurilor administrate de DRDP Iaşi

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat o licitaţie pentru executarea de lucrări de întreţinere, pe o perioadă de trei ani, pe reţeaua de drumuri naţionale administrate de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi, valoarea contractului fiind estimată la 83,55 milioane lei, fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Acordul cadru vizează executarea de lucrări de întreţinere periodică multianuală cu "straturi bituminoase foarte subţiri executate la rece". Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 19 aprilie. Data limită de evaluare a ofertelor este 31 mai.

News.ro

adiarc

As dorii sa aduc in discuție situația DN14,Sibiu-Sighișoara

D.p.d.v al întreținerii activitatea este zero (si),pe acest DN.....

Exista zeci de zone in acești 90 km unde avem parapeti varza,deja cateva poduri/pasaje unde rosturile de dilatație incep sa cedeze,plus pe aceleasi pasaje cantități importante de nisip care au colmatat gurile de scurgere...durata de viata a investiției este drastic redusă...la fel si siguranta participanților la trafic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

CNAIR este pregătită să cheltuiască 4,38 milioane lei pentru a asigura paza secţiei de autostrăzi

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat o licitaţie pentru a achiziţiona servicii de pază pentru secţia de autostrăzi, contract cu o valoare de până la 4,38 milioane lei, fără TVA, pentru 21 de luni, potrivit unui anunţ publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Frecvenţa şi valoarea contractelor ce vor fi atribuite în cadrul acordului cadru este de minimum un contract subsecvent pe an, iar valoarea, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent, este de 2,5 milioane lei. Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 26 aprilie, iar cel pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 27 aprilie. Data limită de evaluare a ofertelor este 27 august.

News.ro

JohannDB

.......4,38 milioane lei pentru a asigura paza secţiei de autostrăzi

Paza secției de autostrăzi, este întruchipată de acele autoturime ce rulează pe banda de urgență, cu viteză redusă ?
Dacă da, a analizat cineva factorul de risc pe care-l întruchipează ?
De ce FACTOR DE RISC ? .... -rulajul cu viteză redusă pe banda de urgență
                                             -oprirea pe banda de urgență cu/fără motiv
                                             -slaba semnalizare proprie, cu un amărât de girofar greu vizibil în condiții normale de noapte și
                                                     chiar de zi
                                             -greu vizibile noaptea, mai ales în condiții rele meteo, pentru că au și mașini de culoare închisă.

Rulezi în coloană și te trezești cu cel din fața ta (sau din dreapta ta dacă ești pe banda II) că face un "salt brusc" de cel puțin 1-1,5m spre stânga pentru că s-a...trezit și el brusc cu o astfel de mașină, din scurt pe lateralul lui.... Situația asta se produce din de în ce mai des, în ultima vreme.
Ce să mai zic de efectul asupra "hoțului"... Patrulare la viteză mică cu girofar; asta este ca aia cu poliția plină de girofaruri patrulând prin cartiere... "Demolatorii de garduri" la autostradă, nu știu cât se sperie de pază....

Sorinus

Au existat astfel de masini pe A2 acum cativa ani si nu mi s-a parut ca afecteaza in vreun fel siguranta. Si am facut multe drumuri. Sunt foarte utile, sa nu mai dispara catadioptrii si palete anti-orbire.

perfidus

De pe A2 au disparut mult mai multe, nu doar catadioptri. Stiu asta dintr-o experienta personala.
Au fost vandalizate caminele de cabluri si furate cablurile de la telefoane pe kilometri. Pentru ca nu le deosebeau la inceput, hotii au taiat si cablurile fibra optica de la ITS. Apoi, dupa  ce capacele au fost sudate/betonate, s-a ajuns sa se sape pamantul in lateral si sa se sparga peretele din caramida al caminului. Hotii erau avantajati si de vegetatia foarte bogata, practic puteau opera linistiti de sub boscheti.
De pe autostrada, firma de paza ne-a aratat in departare baracile unde poposisera satrele tiganesti. Din pacate neprinzandu-i in flagrant nu aveau ce sa le faca, marfa era vanduta probabil in aceeasi noapte si nu au gasit niciodata nimic la verificari.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

"Klaus Iohannis: "Maşini avem, ne lipsesc drumurile. Mai ales primăvara te întrebi dacă eşti pe asfalt sau pe arătură. În ultimii ani, investiţiile în infrastructură au fost zero. Stăm foarte prost la capitolul ăsta."

Sursa : stirileprotv.ro

E bine sa constatam cat de "grozava" a fost ideea înjumătățirii bugetului pt întreținere si la fel,toate proiectele care se zbat in mizeria cnair si unele si cu finantare insuficienta.Noi știm "arăturile",dar e bine cand cineva din sistem pune degetul pe i
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Ps...nu ma refer neaparat ca nu se aloca destul pentru peticiri...ma refer ca nu se aloca bani pt frezare/reasfaltare pe mii de km de DN,care au str de uzura dus de mult....sau ca nu se schimba la timp rosturi,parapeti ,semne de circulație si nici macar banalul curățat de nisip nu se face
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura