News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

__dir

Asta cu CNIRR si firmele proprii e o gluma proasta. E o modalitate de a fura bani de la buget.
Oricum pana nu vad prima lopata in vreun DN nu cred masinatiunile astea. Pare mai mult un exercitiu de PR, avand in vederea presiunea pe care o simt baietii smecheri de acolo.

@Ionut nu s-ar putea ataca legea pe fond? ca pana la urma acolo e problema. E suficient o decizie pe care sa o dea instanta si apoi cu aia se merge si in alte dosare.

Ionut

De principiu orice act/lege se poate ataca. Acum ca o sa ti se dea dreptate... este partea a doua. Insa nu este treaba API sa se bage in asta, exista asociatii ale constructorilor (ARACO) si exista zeci de constructori care isi permite sa achite sume astronomice (pentru noi) pe avocati. Sa ii dea in judecata asa cum au facut pe OMT 600 daca nu se respecta legea.

Europiu

Quote from: perfidus on March 20, 2018, 10:23:39 AM
^Este aceeasi situatie de conflict ca si in cazul firmelor infiintate de primaria capitalei.
Pai exact de acolo s-au si inspirat. Daca a mers la aia, va merge si la noi, si-or fi zis...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Nu e si normal? Deja sub el s-au terminat 36 de km de autostrada!
Plus ca dupa aceasta zapada zeci si zeci de km au inceput sa fie decoperatati (de mama natura) pentru refacere!

Șeful de la Autostrăzi vrea bani ÎN PLUS pentru performanțele sale
Consiliul de Administrație al Companiei de Autostrăzi și Drumuri Naționale a discutat luni posibilitatea de a plăti bani în plus directorului general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pe lângă salariul acestuia de 4.700 – 7.000 de euro lunar, pe criterii de "performanță".

https://www.money.ro/seful-de-la-autostrazi-vrea-bani-in-plus-pentru-performantele-sale/

alecu26

#1399
^^

Ca idee nu e rea, daca s-ar limita doar la interventii de forta majora cum a fost "groapa" de pe OS3, finalizat proiecte care sunt la 90-95%, si sau punerea lor in conservare, facut obiective mici dar esentiale si care sunt greu dpdv birocratic (ma gandesc acum la cei 40 de metri lipsa de pe A3 la conexiunea cu Bechtel de la Campia Turzii sau la faimosul nod Holdea).

Pentru orice altceva ar deveni doar o gaura neagra, capusata in stilul anilor 90, plus cu mari probleme pe directia concurentei. Iar faza ai cu obligatoriu sa participe la licitatie pare foooarte comunista.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Sa recapitulam: Nu au departament care sa evalueze licitatiile. dar vor avea o companie intreaga care sa pregateasca oferte pentru toate licitatiile  :bash:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Eu in Iarna 2016-2017 le-am vz prima data, cred ca si atunci le-au achizitionat...le-au si bagat la o interventie pe A2 daca imi amintesc bn aminte....
You're in Steelers Country

Ionut

,,Compania naţională de autostrăzi va fi operaţionalizată săptămâna viitoare. Au început deja transferurile de personal şi vor fi şi angajări. Sper ca noul personal să fie mai performant decât cel de la CNAIR", a spus Lucian Şova, într-o emisiune la Antena 3. Mediafax

GDPR

^,,Cu această antrepriză avem în proiect să finalizăm două lucrări: Centura Sucevei..."

O noua aberatie marca Sova. Pai atunci de ce au mai facut licitatia, ca sa o anuleze?

perfidus

Citez mai mult pentru ca e un aspect care ne-a scapat din vedere:

Quote,,Compania naţională de autostrăzi va fi operaţionalizată săptămâna viitoare. Au început deja transferurile de personal şi vor fi şi angajări. Sper ca noul personal să fie mai performant decât cel de la CNAIR", a spus Lucian Şova, într-o emisiune la Antena 3.

Declaraţia vine în contextul în care, la începutul lunii februarie, unele surse dădeau ca sigură renunţarea la proiectul Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.

Proiectul Ordonanţei de Urgenţă 55/2016, care a divizat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) şi Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), ar putea fi respins în Parlament, afirmau - în februarie - surse politice.

Deci din septembrie 2016 nu s-a gasit timp pentru examinarea acestui OUG foarte important in Parlament. Care sunt prioritatile actualului legislativ, intreb ? Masurile populiste si cele cu dedicatie pe justitie sunt trecute prin vot pe banda rulanta.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Pai alea sunt prioritatile. ;) Oare cate proiecte bune sunt uitate prin sertarele parlamentului?

OUG-ul are efecte si fara aprobarea parlamentului, insa parlamentul il poate respinge ulterior, cand are chef de munca.
Oricum in cazul asta urmatorul guvern n-a miscat nici macar un deget pentru a pune in aplicare OUG-ul :((

Sa inteleg ca vor operationaliza noua lor companie de constructii, nu CNIR? O operationalizeaza cu transfer de personal - de la CNAIR? Atunci au pus-o deja pe butuci.

ciprebbe

DG la CNIR ....... NARCIS NEAGA !!!

Sa nu iubesti Romania?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rizzuh


dr4qul4

Sunt 2 variante:
- ori habar nu au sa comunice
- ori habar nu au ce vor sa faca

S-ar putea sa iasa ceva bun din toata chestia asta. Nu de alta, dar mai rau decat e acum nu se poate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist