News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

O sa incep sa cred ca Neaga e mai tare decat statul paralel, statul echilateral, statul real si statul degeaba. E prea de tot ca el si numai el sa fie singurul care merita si poate sa conduca CNADNR / CNAIR.

rizzuh

Quote from: dr4qul4 on March 29, 2018, 11:16:37 AM
S-ar putea sa iasa ceva bun din toata chestia asta. Nu de alta, dar mai rau decat e acum nu se poate.

Ba se poate. Se poate ca CNAIR/CNIR/CNADNR/AND/ce dracu ce nume o sa mai aiba sa incerce faca singura toate drumurile. Va fi o catastrofa; macar sa ne aprovizionam cu popcorn.

dr4qul4

Sa nu uitam ca la inceputl acestei luni "Procurorii DNA au decis clasarea dosarului care îl privea pe Narcis Neaga, fost director al CNADNR, cauză în care a fost cercetat pentru abuz în serviciu în legătură cu un contract privind autostrada Sibiu - Orăştie, pe motiv că faptele nu sunt prevăzute în legea penală".
Pus de Ponta care acum e istorie, el reuseste sa se ridice si sa scape imediat fara dosar. Asta in timp ce politicieni grei sunt tinuti ani buni cu dosarul deschis si trimisi in judecata fara probe (cf judecatorilor care ii achita). Sa fie doar o coincidenta sau chiar l-au ajutat contractele alea intre Imbecilio si  Led communication pentru furnizarea materialului de balastieră pentru terasamentul OS3.

Asta e, nu mai conteaza acum. In momentul de fata justitia a hotarat ca este nevinovat si nu are nici o interdictie in a conduce CNXXX.
PS. Poate deschide traficul pe ST3 si 4, ca stim ca lui ii plac deschiderile.

LE. CNXXX-uri nu vor face niciodata singure toate drumurile. Parandaratul se primeste atunci cand atribui o lucrare cu valoare mare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

Se primește paradărăt și la aprovizionarea cu materiale, motorina, energie electrica. Nici nu-ti poti imagina. Nu asta e problema.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Pai de aia e cvaziimposibil sa iasa ceva bun din toate aceste companii...inclusiv cele infiintate de Primaria Bucuresti.

Sistemul comunist in general a capotat printre altele ca era un sistem economic fals, nu bazat pe concurenta si pe centralizare. Nici nu conta cat costa sa produci ceva, sau ca il vinzi in pierdere. Evident ca astea la un moment dat te ajung din urma.

Dupa aceea, dupa anii 90, toate marile firme gen CCCF, Constransimex si cate or mai fi fost, au fost capusate din interior. Fiecare director si directoras avea o balastiera, un camion, o firma de ceva care capusa firma mama.

Care vor fi criteriile de performanta la aceste firme? Care vor fi targeturile? Vor putea licita la pret de dumping ca firmele chineze? Cum vor putea depune ele oferta si sa fie considerata impartiala evaluarea ofertelor?

Toate tarile, cu cat e mai feroce capitalismul cu atat interventia statului e mai mica. Mai ales in economie.

Eu zic ca vor fi doar inca o zona a economiei in care sa se poata angaja sinecuri si beizadele si sa poata justifica salarii enorme. Macar daca s-ar abtine la atat. Ca nu e atat de mare pierderea. Fata de cat poate fi o pierdere executand prost sau foarte prost sau neeconomic un contract de autostrada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Quote from: dr4qul4 on March 29, 2018, 11:16:37 AM
S-ar putea sa iasa ceva bun din toata chestia asta. Nu de alta, dar mai rau decat e acum nu se poate.

Te contrazic, oricand e loc de mai rau. Nu de alta, dar avem cu cine.

QuoteNarcis Neaga, fost director general al CNADNR, redenumită Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în prezent având funcţia membru în Consiliul de Administraţie al CNAIR, a fost numit director general al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.

Narcis Neaga ne-a confirmat că a fost numit, în cursul zilei de astăzi, de către Consiliul de Administraţie al CNIR, în funcţia de director general. Compania Naţională de Investiţii Rutiere se va ocupa cu tronsoanele de autostradă care sunt în construcţie şi de noile proiecte aflate în licitaţie.

capital.ro

TibiV

Quote from: adrian rosca on March 29, 2018, 10:43:26 PM
Te contrazic, oricand e loc de mai rau. Nu de alta, dar avem cu cine.

Exact !...
Baiestii astia sunt in stare de performante de Guiness... :((

Il vedeti pe Neaga facand PiSi ?!?!?!...
Cred ca in scurt timp se va dovedi "stiintific" ca PiSi este inutila...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Ionut Ciurea (dir exec API) si Alin Serbanescu (purtator de cuvint CNAIR), la Digi24 - Impartial.
Moderator Mariana Pop.

https://www.digi24.ro/emisiuni/impartial/impartial-29-martie-22-30-904487

de la 0h30m44s.
Common sense will get you far !

Quest

Narcis Neaga, Dir Gen la CNIR !

http://www.capital.ro/exclusivitate-narcis-neaga-revine-sef-la-autostrazi.html

Articolul vorbeste despre transfer de personal de la CNAIR.
Parerea mea e ca daca oamenii cheie din noul CNIR vor proveni din CNAIR, nu e de bine...
Common sense will get you far !

rizzuh

Pai o sa fie o alta modalitate de tocat banii inutil. Ce avantaj are CNIR fata de CNAIR daca sunt aceeasi incompetenti? O curiozitate, legea de infiintare a CNIR nu prevedea management corporativ si angajare prin concurs?

Ionut

^ Haha, management corporativ si angajare prin concurs (facut pe bune). Haha. Ei se cred cei mai buni, nu sunt altii mai buni ca ei, nu exista.

#AsaEsteCuDrumulExpresLaProfilDeAutostrada #NuStimNoi

voicul

Celebrul NARCIS NEAGA se întoarce în fruntea Companiei de Autostrăzi

Narcis Neaga, fost director general al CNADNR, redenumită Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în prezent având funcţia membru în Consiliul de Administraţie al CNAIR, a fost numit director general al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.

Narcis Neaga ne-a confirmat că a fost numit, în cursul zilei de astăzi, de către Consiliul de Administraţie al CNIR, în funcţia de director general. Compania Naţională de Investiţii Rutiere se va ocupa cu tronsoanele de autostradă care sunt în construcţie şi de noile proiecte aflate în licitaţie.

https://www.money.ro/celebrul-narcis-neaga-se-intoarce-in-fruntea-companiei-de-autostrazi/

rizzuh

CNAIR lanseaza un concurs de fotografie.

Premii:

  • Marele premiu – un aparat de fotografiat DSLR
  • Premiul privind fotografiile de pe șantier – cazare un weekend pentru 2 nopți la una din locațiile deținute de CNAIR
  • Premiul de popularitate – o imprimantă foto

Pentru categoria "de pe santier" avem destule fotografii de la multi membrii ai forumului ;)

subway

Quote from: pasadia on March 29, 2018, 11:21:32 AM
O sa incep sa cred ca Neaga e mai tare decat statul paralel, statul echilateral, statul real si statul degeaba. E prea de tot ca el si numai el sa fie singurul care merita si poate sa conduca CNADNR / CNAIR.
Ai scapat esentialul...statul de plata!

Ionut

Nu ca ar mai conta pentru ca toata presa bubuie cu stirea asta, dar puteti distribui si pozitia API. Nu strica.




API pe Facebook

Zvonurile din ultima perioadă referitoare la posibila numire a lui Narcis Neaga la conducerea CNIR (noua Companie Națională de Investiții Rutiere) au fost confirmate. CNIR se va ocupa de principalele proiecte de investiții rutiere. Actualul Director General al CNAIR, Ștefan Ioniță, va rămâne responsabil doar de întreținerea infrastructurii existente.

Considerăm cu tărie că domnul Neaga este CEA MAI PROASTĂ alegere posibilă pentru derularea investițiilor rutiere majore. Argumentăm această poziție cu o mică parte din contraperformanțele acestuia din perioada 2012-2015, interval în care a condus CNADNR.

Credem că "domnia Neaga" este cea mai neagră perioadă în materie de construcții de autostrăzi de după Revoluție.

Narcis Neaga este direct responsabil unul dintre cele mai mari dezastre în materie de autostrăzi: deschiderea traficului în prag electoral pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Orăștie-Sibiu, urmată la câteva luni distanță de închiderea acesteia și demolarea ei pe 200 de metri. Până la refacerea autostrăzii, pe DN1 (drumul paralel) au murit 10 persoane în accidente rutiere.

Pentru a o putea deschide, domnul Neaga a băgat sub preș sutele de neconformități identificate de consultant și a reziliat contractul cu acesta. DNA a investigat acest caz, dar redefinirea abuzului în serviciu de către Curtea Constituțională l-a scăpat de ani grei de închisoare (dosarul său a fost clasat).

Un alt proiect de care Narcis Neaga și-a bătut joc (și l-a întârzit cu cel puțin 6-7 ani) este Autostrada A1 Lugoj-Deva. Deși în anul 2012 acordul de mediu era într-un stadiu avansat și se știa că vor fi necesare tuneluri în loc de săpătură (debleu), s-a încăpățânat să meargă înainte cu licitațiile pentru construcție, crezând că se va rezolva cumva. Ei bine, zona acestor tuneluri aflate pe lotul 2 nu este clarificată nici până astăzi. Acest tronson probabil nu va fi gata înainte de 2024-2025.

Pe Autostrada A10 Sebeș-Turda, Narcis Neaga a dat ordin de începere a lucrărilor deși nu exista autorizație de construire. Această ilegalitate a blocat aproape un an avansul șantierelor.

Sub conducerea lui Narcis Neaga au eșuat lamentabil proiectele A3 Comarnic-Brașov, A12 Craiova-Pitești, Centura București la nivel de autostradă (A0). Ambițiile dânsului pentru proiecte realizate în concesiune sau parteneriat public-privat (care nu sunt fezabile deocamdată pentru nivelul de trafic din România și pentru limitările bugetare) au întârziat lansarea acestor proiecte cu minim 2 ani de zile.

Tot sub "îndrumarea" lui Narcis Neaga s-au lansat în mod necorespunzător licitațiile pentru pregătirea a aproximativ 20 de autostrăzi și drumuri expres, anulate în marea lor majoritate. Singurele licitații care au fost duse la bun sfârșit au fost cele pentru proiectele A1 Sibiu-Pitești (reziliat ulterior) și A13 Sibiu-Făgăraș (nu a început nici până astăzi).

Perioada în care domnul Neaga a fost la conducerea Companiei de Drumuri (vechea CNADNR) este una de tristă amintire pentru toți cei care doresc o infrastructură rutieră dezvoltată și competitivă. Atunci s-au pus bazele pentru marile blocaje de astăzi și pentru pregătirea dezastruoasă a proiectelor.

#NeagaIsBack #FărăResponsabilitate #RotațiaCadrelor

📷 Hotnews (foto Narcis Neaga)