News:

.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu asta e ideea. Ei trebuie să respecte legea.

Xenos

Oricum mai greu cu despagubirile in asemenea procese...

cristi5

Quote from: dumbravaandrei on January 26, 2018, 07:02:01 PM
Ii doare fix la basca daca au sau nu de platit despagubiri... leafa e aceeasi pe data de 14 ;)

Am auzit ca si masina de serviciu e foarte importanta.

TibiV

Doamne, traim in tara lui Orwell...

Cereri, plangeri administrative, procese....

Pentru ce ?!?!...

Pentru niste lucruri de bun simt, pe care orice cetatean ar trebui sa le poata vedea FARA sa le ceara in mod explicit, pentru ca institutia raspunzatoare ar trebui sa le faca PUBLICE fara nici o solicitare...

Cand ma gandesc la ceea ce ne impartasesc colegii "suedezi" ma apuca nervii cei mari....

Ar trebuie modificata legea.

ORICE proiect PUBLIC ar trebui sa fie insotit, IN FIECARE ETAPA, de documentele relevante - planse si texte explicative.
Sa pot sa aflu pe unde trece o sosea/cale ferata/tunel/pasaj etc. ca un simplu cetatean normal, sa aflu de ce casa mea sau a vecinului se demoleaza, de ce voi sta x zile fara apa, curent sau gaze - si toate astea fara a "cere in baza legii X privind accesul la informatii" astfel de informatii.

Atentie, nu vorbesc despre fazele SPF/SF, ca (poate) atunci se pot face magarii...
API cere doar "produsul final", proiectul tehnic deja aprobat si care se va realiza.
De ce nu sunt traseul, "linia rosie" si profilul tranversal "informatii publice ?!...
Atunci cand avem un PT aprobat, de ce este "confidential" pana cand il vom putea calca cu piciorul/rotile? Ca atunci evident il vom putea masura la centimetru...

Ne miram dupa aia ca unul sau altul au fost expropriati, dar nu parasesc terenul pentru ca nu sunt siguri ca este "pe bune"...

In mod normal, a doua zi dupa ce un PT a fost aprobat, acesta ar trebui sa fie postat "la liber" de beneficiarul lucrarii.

Dupa parerea mea, LEGEA este gresita.
Tot ceea ce a cerut API ar trebui sa fie disponibil public, fara nici o solicitare.

@cutter
Care crezi ca ar fi sansele unei astfel de modificari legislative?...
Oricum, MT si CNAIR nu te inghit nici cu "lamaie si miere"...  :D
("Coalitia de guvernare" cred ca are aceleasi sentimente "calde, prietenesti"...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Da, sigur, eu am zis ca o glumă asta cu despăgubirile, acum dacă a trebuit să o explic nu mai are nici un farmec :)
Normal că CNAIR trebuie să răspundă în fața "sponsorului" adică a cetățenilor de tot, de la planurile autostrăzii până la ultimul sul de hârtie igienică folosit în instituție...

__dir

#1370
Cred ca o intalnire inregistrata audio nu ar dauna nimanui, un proces poate dura (desi in cazul asta exista o precedenta) avand in vedere incarcarea instantelor.

Orice transparentizare din oficiu sperie ca dracu pe cei din sistem, putine sanse de reusita. Vedeti ce proiecte tot baga pe partea de ONG (noul D230, rapoarte, etc)

NGC

Pentru ca sa nu repet informatiile, daca vreti sa vedeti o noua isprava a celor de la CNAIR, vedeti aici.

adiarc

http://www.zf.ro/companii/faceti-ceva-cei-mari-investitori-straini-romania-cer-noului-premier-ministru-transporturilor-creeze-divizie-speciala-marile-proiecte-infrastructura-lipsa-infrastructurii-frustreaza-mediul-afaceri-16986172

aceasta "divizie speciala pentru marile proiecte de infrastructura" poate fii cu siguranta CNIR.....si desfiintarea CNAIR urgent...nici macar pentru intretinere nu mai merita tinut in viata acest cancer anti-infrastructura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Decidentii nostri politici (reprezentantii "statului partener serios") bat campii, iar oamenii care stiu cum sa conduca business-uri de vreo 40 de miliarde de euro incearca sa le deschida ochii...

Pozitia oficiala de astazi a Consiliului Investitorilor Straini (www.fic.ro)
https://www.fic.ro/Documents/view/Scrisoare-deschisa-privind-marile-proiecte-de-infrastructura




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Quote from: verdiuc on February 27, 2018, 08:40:03 AM
Chiar nu se puteau termina cele doua bucati de drum aproape terminate de catre antreprenorul anterior in regie proprie, de catre CNAIR, asa cum s-au facut si cei 300 m de pe lotul 3 Siriu-Orastie ?

CNAIR nu poate sa deschsa 2 loturi de A terminate, pentru ca ... pentru ca ... pentru ca nu bate soarele cum trebuie pe o planta dintr-un ghiveci.
Deci visele gen terminarea in regie proprie ramane doar vis (din perspectiva mea) pana la urmatorul guvern.

Ionut

API pe Facebook - sharing is caring, #DacăVăEraDor #RotațiaCadrelor

Astăzi, 01.03.2018, Narcis Neaga a fost numit membru în Consiliul de Administrație al CNAIR de către conducerea Ministerului Transporturilor. Acesta a fost Director General CNAIR în perioada 2012-2015.

Din punctul nostru de vedere, perioada în care Narcis Neaga a condus Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a fost cea mai nocivă pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România din ultimii ani. Pentru a argumenta acest lucru, enumerăm cele mai dezastruoase "realizări" ale sale.

Deschiderea circulației pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Orăștie-Sibiu s-a făcut prin mușamalizarea sutelor de defecte tehnice, fapt ce a dus la vestita demolare pe 200 de metri (la "groapă") și închiderea circulației pentru un an de zile, timp în care au murit mai bine de 10 persoane pe drumul național paralel (DN1).

Lansarea licitațiilor pentru loturile 2, 3 și 4 ale Autostrăzii A1 Lugoj-Deva s-a făcut fără a avea acordul de mediu revizuit, fapt care a creat problema tunelurilor de pe lotul 2 (blocaj încă nerezolvat). În plus, s-au lansat aproximativ 20 de licitații pentru pregătirea unor proiecte de autostrăzi și drumuri expres, anulate în marea lor majoritate.

Nici proiectul A1 Sibiu-Pitești nu a scăpat: licitația pentru revizuirea studiului de fezabilitate s-a lansat la un preț derizoriu, ignorând avertismentele Comisiei Europene, fapt ce a dus la rezilierea contractului în anul 2017.

Ideile "geniale" ale dlui Neaga de a construi în concesiune (sau parteneriat public privat - PPP) Autostrada A0 Sud și Autostrada A12 Craiova-Pitești au tergiversat implementarea acestor investiții și s-a pierdut timp prețios fără să se avanseze deloc.

Tot în timpul "erei" Neaga s-a ratat (pentru a treia oară) realizarea Autostrăzii A3 Comarnic-Brașov prin PPP, autoritățile fiind nevoite să rezilieze contractul semnat cu asocierea câștigătoare.

Nu în ultimul rând, rezilierea defectuoasă a contractului cu Bechtel (în 2013) a dus la apariția proiectului separat pentru podul Gilău, un ciot de nici 800 de metri care a transformat lotul Gilău-Nădășelu în autostradă-muzeu și care va fi gata abia în toamna acestui an.

Dezaprobăm categoric decizia ministrului Lucian Șova de a oferi un post în Consiliul de Administrație al CNAIR acestui individ și ne exprimăm speranța că își va reconsidera poziția în cel mai scurt timp.

#FărăResponsabilitate #RotațiaCadrelor

adiarc

#1376
De genul asta de "telecomenzi" nu ai cum sa scapi in mod normal...n-au onoarea si decenta sa-si dea demisia si nici cei care ar putea sa o faca nu au aceste atribute....asa ca,poate,poate,scăpam cu ajutorul dosarului instrumentat de DNA pentru abuz in serviciu.

Sa ne aducem aminte ca cele aproape 300 de note de neconformitate sunt reale si au fost certificate de consultant(Consitrans),al cărui contract a fost abuziv reziliat pt ca nu a "percutat" la comanda politica(reziliere abuziva certificata de procesul câștigat de acestia împotriva cnair )

In plus sunt zecile mele reportaje in care se vede modul execrabil de execuție si o alta dovada este ca zona reconstruita CORECT d.p.d.v tehnic in regie proprie REZISTA perfect.

De asemenea sa nu uitam ca,asa cum am avertizat inca din 2012 ,lotul 3 va fii un santier etern si are nevoie de zeci de mil.de euro pentru a fii cu adevarat finalizat si consolidat.

Acest individ este o pacoste pentru infrastructura României,o piatra la gât pentru dezvoltarea tarii si un complice moral al victimelor accidentelor rutiere de pe DN1 paralel in perioada in care a fost inchis.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ovicor

Cred ca stirea cu Neaga mai putea astepta o luna, pana pa 1 Aprilie ! Strigator la cer !

Ionut

#1378
Stirea noastra este preluata de Hotnews, Digi24 si News.ro. Probabil va face un tur de presa, asa se intampla cand preaiu cei mari. Vad ca e si pe Profit.ro.




Pentru reamintire:

Narcis Neaga a fost demis de la conducerea CNAIR in decembrie 2015, ca urmare a unei inspectii a Corpului de control al Ministerului Transporturilor cu privire la unele nereguli depistate in constructia autostrazii Sibiu-Orastie.

El este cercetat de procurorii DNA pentru abuz in serviciu in legatura cu un contract privind autostrada Sibiu - Orastie, iar in decembrie 2015 el a fost plasat sub control judiciar in acest dosar.  Procurorii DNA spun ca, in 15 mai 2014, Narcis Neaga, in calitate de director general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, a suspendat abuziv un contract de servicii privind supervizarea lucrarilor la autostrada Orastie-Sibiu si a platilor aferente acestuia, cu incalcarea dispozitiilor contractuale, a conditiilor Federatiei Internationale a Inginerilor Consultanti si a dispozitiilor legale. 
 
Potrivit procurorilor,  Neaga a desemnat Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov pentru a superviza lucrarile de constructie a autostrazii si pentru a indeplini obligatiile contractuale in perioada de desfasurare a contractelor de lucrari privind: ''Proiectare si executie Autostrada Orastie-Sibiu, Lot 3: km 43+855-km 65+965', ''Proiectare si executie Autostrada Orastie-Sibiu, Lot 3: km 65+965-km 82+070".

Ulterior, el a reziliat contractul de supervizare in conditii nelegale si a refuzat plata facturii emise de catre liderul asocierii care asigurase initial serviciile de supervizare a lucrarilor si, pe cale de consecinta, in mod nefundamentat, a refuzat decontarea facturii din fondul de coeziune (fonduri europene). Ulterior, Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei a admis in parte cererea formulata de liderul asocierii care asigurase initial serviciile de supervizare a lucrarilor si a obligat CNADNR SA la plata sumei de 3.139.109,20 lei plus TVA, precum si a penalitatilor de intarziere, calculate de la 15 mai 2014 pana la 23 decembrie 2014, data inregistrarii cererii arbitrale, mai spuneau procurorii. 

Hotnews

adiarc

Se incadreaza in tiparul perfect de sluga politica
1.poate calca pe cadavre si pe orice legi si principii ,pentru a executa ce vine de mai sus
2.in buna traditie a criteriilor de integritate este cercetat de DNA

cnair( litere mici),isi consolideaza statutul de compania nationala Antiinfrastructura.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura