Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marius_tm


vancouver

Quote from: kolegu on June 03, 2016, 02:35:10 PM
sincer @vancouver nu te inteleg. la ce te asteptai? de mai bine de 20 de ani sistemul de invatamant pe asta se bazeaza, CNADNR-ul este inca si mai greoi decat sistemul de invatamant. lucrurile se vor schimba doar in momentul in care vor fi angajati oameni noi(cu alte principii), iar numarul acestora va depasii numarul dinozaurilor actuali din companie. iar ca sa angajezi oameni noi, inseamna sa aibe apoi batai de cap si oameni care sa intrebe "de ce sa facem asa?", nu mai bine pica toti ? nu tu batai de cap, nu tu schimbare.

scuze de off

Imi cer si eu scuze pentru interventie. Inteleg de la tine ca de 20 de ani asa este sistemul de invatamant SI NU AVEM CE-I FACE. ASA VA RAMANE AIEVEA SI-N VECII VECILOR AMIN.

Auzi, da nu mi-ar fi rusine sa ma mir. Ia sa nu se mai intample asta, bai vancouver.  :o Ca mirat asa o sa ramân daca ma mai mir ! Traiasca, traiasca, traiasca dinozaurii care sunt de vina ca noi traim prost, dar nici prin cap sa nu ne treaca sa-i schimbam sau sa modificam ceva la sistem. URAAAAA, URAAAAAA, URAAAAAA :bash: :bash:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

As adauga sec ,reflexul conditionat al multor functionari ,indiferent ce le ceri :" nu se poate "

Si cu trimitere directa la acei useri care spun ca nu se poate schimba sistemul,ca totul e pierdut,etc,bla,bla,bla......baieti,depuneti-va CV-ul la actualul Cnadnr....negativismul vostru e perfect pt actualul Cnadnr
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


NGC

Quote from: disney on May 06, 2016, 10:04:51 PM
Si apropo de "transparentizare", si cei de la CFR trebuie sa faca schimbari.

@disney: :cheers:

Am modificat acum in sinteza licitatiilor pentru domeniul feroviar si am pus link-uri catre mesajele lui disney cu ofertele pentru acele proiecte.

alecu26

ne-a obisnuit prost domnul Homor. Unde e conferinta de presa lunara (sau la doua luni...la cat o fi), unde e actualizarea tabelului cu status-ul proiectelor?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

 :lol: Si eu ma uit pe site la CNADNR din jumatate in jumatate de ora....
Si aici e extrema transparenta... Nici macar nu stim cand este planificata, macar sa nu cautam de nebuni de 10 ori pe zi...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Bogdix iti răspund aici.

Sunt realist...e suficient sa citești orice thread si asta e realitatea.

Asa ca repet.....as organiza ( ieri,astăzi ) o licitatie internaționala prin care as angaja o companie mare care sa se ocupe de organizarea de licitatii pt SF,pt construcția de autostrazi.......etc,plus întreținerea,adica tot ce ar trebui sa faca CNADNR,dar nu face.....
In secunda doi in care am adjudecat,CNADNR ar fii dizolvată de drept,conform unei scheme prezentate de Frunzaverde si absolut toți angajații concediați,conform legislației in vigoare ....
Între timp as crea acel nou CNADNR cu 2 str TOTAL distincte....una pt întreținere si alta pt construcție,dupa modelul susținut de Vancouver al creeari DNA. - str supla cu cateva sute de angajați,toți tineri si profesioniști.La fel ca DNA-ul ,aceasta va începe sa funcționeze la turatie abia in câțiva ani,asa ca între timp as rămâne pe concesionarea serviciilor actuale ale CNADNR catre companii private.

In paralel as crea un grup de lucru - Avizul SRL...oameni din toate str implicate in avize,arheologie,expropieri,relocări.....astfel încât in momentul demarării proiectul sa aiba absolut tot.

Întrebare Ne dorim sa progresam sau sa rămâne in mocirla ?..progresul nu poate avea loc cu actualul cancer numit CNADNR

Momentan se pare ca unii romani ( milioane ) sunt multumiți in mocirla in care stau,astfel încât Votează cu nonșalantă infractori ,hoti sau alte scursuri sa le administreze banii

Numai bine.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Beowulf

#623
Daca adiarc ti se pare radical, atunci eu iti voi parea extremist.

Parerea mea este ca statul ar trebui sa se retraga complet din orice forma de interventie in sfera construirii infrastructurii interurbane.  Intreprinzatorii privati ar trebui sa decida ce autostrazi ar trebui construite, sa cumpere singuri terenurile (chiar prin intermediul unor agenti imobiliari) si sa le construiasca cu proprii bani (sau bani imprumutati de la bancile private), fara vreo interventie a statului. Evident, rovinieta ar trebui eliminata, iar toate autostrazile sa aiba sisteme electronice de taxare la intrarea pe tronsonul de autostrada respectiv.

Statul nu are motivatia sa termine repede autostrazile, dimpotriva; cu cit pierde mai mult timp, cu atit "timpul trece, leafa merge", mai incaseaza cite o spaguta etc.
  Insa investoitorul privat vrea sa termine repede si bine pentru a-si recupera investitia si pentru a avea profit.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

NGC

Quote from: Granata06 on June 08, 2016, 11:39:20 AM
NGC20 un Catalin Tolontan al infrastructurii?

Quote from: NGC20 on June 08, 2016, 11:42:28 AM
^^^ Nu, doar cineva caruia nu ii plac atribuirile directe, deci unde nu este transparenta. :p

Pentru a asigura o mai buna transparenta in domeniul achizitiilor publice, in pagina oficiala a sistemului de achizitii publice ar trebui sa fie adaugate niste optiuni.
1) Optiune de cautare dupa CUI autoritate contractanta, care sa listeze toate contractele atribuite de acea autoritate contractanta, indiferent de tip (licitatie, atribuire directa, etc.)
2) Optiune de cautare dupa CUI firma, care sa listeze toate contractele atribuite care acea firma, indiferent de tip (licitatie, atribuire directa, etc.)

In prima faza ar putea face doar listarea contractelor, care ar fi destul de usor de implementat, iar in faza a doua s-ar putea pune link-uri catre respectivele anunturi de atribuire.

In principiu aceste informatii se pot obtine prin alte modalitati, dar daca tot s-a schimbat legea si se face actualizarea sistemului, ar trebui sa se profite de acest lucru la maxim. ;)

TibiV

Pai vrei ca procurorii DNA sa isi ia "clientii" direct din SEAP ?...
Unde ar mai fi "provocarea profesionala" ?... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#626
Quote from: adiarc on June 10, 2016, 06:31:09 PM
Bogdix iti răspund aici.

Sunt realist...e suficient sa citești orice thread si asta e realitatea.

Asa ca repet.....as organiza ( ieri,astăzi ) o licitatie internaționala prin care as angaja o companie mare care sa se ocupe de organizarea de licitatii pt SF,pt construcția de autostrazi.......etc,plus întreținerea,adica tot ce ar trebui sa faca CNADNR,dar nu face.....
In secunda doi in care am adjudecat,CNADNR ar fii dizolvată de drept,conform unei scheme prezentate de Frunzaverde si absolut toți angajații concediați,conform legislației in vigoare ....
sublinierea imi apartine

PROBLEM AMICE: Cf. legislatiei in vigoare nu ai voie sa concediezi, decat in situatii care practic niciodata nu sunt posibile. Guvernul Boc a modificat la 01.05.2011 Codul Muncii si a introdus prevederea ca angajatii pot fi concediati pe criterii de performanta redusa, dar aceasta modificare a fost remodificata la loc de guvernul Ponta, imediat ce a venit la putere.

Daca totusi un departament dispare, atunci pot fi dati afara numai persoanele necasatorite, si care nu au in grija pe nimeni. Orice persoana care are probleme sociale daca este data afara, nu poate fi data afara practic.


PROBLEM 2: Guvernul acesta da afara sa zicem pe toti de la CNADNR si face asa cum propui tu adiarc. Apoi vine alt guvern, cu alte idei si face la loc comanda. Tu iti dai oare seama ce ar insemna ca toti salariatii de la stat sa fie la cheremul oamenilor politici? Acum doar ministrii, secretarii de stat si directorii pot fi schimbati politic. Si de obicei presa urla ca fiecare partid isi aduce propria clientela cu ocazia asta. ITI DAI SEAMA CE AR FI DACA AR PUTEA SCHIMBA PE ORICINE? ITI DAI SEAMA CA TOT STATUL AR TREBUI SA LE CADA LA PAMANT, CA IN FATA UNOR ZEI, CA SA NU FIE DATI AFARA? Si ce spagi s-ar da in sistem piramidal ca sa se pastreze functiile (se dau si acum, dar politizarea ar accentua acest mod de viata).

Asta vrei? Odata la patru ani cateva mii sau zeci de mii de someri si altii care vin pe cale de partid le iau locul?


Adiarc, te tot ascult de o vreme cu ideea ta de a desfiita CNADNR. Ma cutremur la ideea ca asa ceva chiar ar fi posibil. O singura data in istoria moderna a Romaniei s-a facut asa ceva, in 1947 cand au venit comunistii. Si i-au bagat pe toti care nu erau de acord la puscarie. Asa ceva iti doresti sa se poata repeta? Ceea ce eu propun este cu totul si cu totul altceva, fara a calca pe nimeni in picioare. Dupa modelul de succes al DNA, creearea unei echipe separate numai pentru autostrazi, a unei entitati noi. Cu preluarea partial a unora dintre cei existenti acum in CNADNR. Si DNA a preluat procurori din procuratura obisnuita si o mai face si acum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Beowulf

Vancouver, ne arati si noua articolele din Codul Muncii care  interzic concedierea salariatilor pentru savirsirea repetata a unor abateri disciplinare si pentru neindeplinirea atributiilor prevazute in fisa postului? Nu de alta, dar art 61permite concedierea salariatilor pe motive ce tin de persoana salariatului. Desigur, trebuie indepliniti citiva pasi (referate,  informarea scrisa a  salariatului , decizii etc.), dar eu stiu ca e foarte posibil.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Beowulf

Apoi, adriarc vorbeste despre restructurarea CNADNR, iar in acest caz, concedierea salariatilor se realizeaza nu in baza art 61 (abaterea disciplinara), ci a art 65 din CM (concedierea pentru motive obiective).
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Nu poti concedja pe nimeni. Pentru angajator e foarte greu sa demonstreze ca angajatul nu si-a indeplinit sarcinile de serviciu in mod repetat.
Adica il poti concedia, dar acesta te va da in judecata si va castiga atat salariul de pe perioada concedierii + reangajarea imediata in acelasi post.
Voi nu vedeti cati sefi de companii publice au castigat procesele si acum avem cate 2 sefi la aceeasi institutie?
La fel e si la particular: aproape toate procesele se termina in favoarea angajatului, indiferent ce a facut el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024