[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

captiva

De pe Facebook:

Initiativa Prelungirea Ghencea
3 ore ·

Noutăți despre Pasajul Domnești, din răspunsul CNAIR la o cerere de informații publice trimisă de noi în martie 2018:

Pentru anul 2018 se vor desfășura următoarele activități: întocmirea documentațiilor necesare obținerii Autorizațiilor de Demolare, realizarea drumurilor tehnologice și a platformelor de depozitare temporară, demolarea construcțiilor existente, relocări utilități, terasamente, fundații etc.

Suma alocată pentru acest an este de 18.400.000 lei fără TVA.

Perioada de proiectare a fost prelungită cu 25 de zile datorită modificărilor cerute de Primăria capitalei în oct. 2017.

Totuși, pare cam puțin de făcut pentru un an întreg.

Între timp, dinspre Primăria capitalei se aude doar o liniște asurzitoare când vine vorba de Supralărgirea Prelungirii Ghencea.

Ionut

Nu e buget! Nu au front de lucru! Asa o sa se chinuie si in 2019, cel mai probabil, daca nu cumva se intampla vreo minune la CNAIR.

Horațiu 87

Zona viitorului pasaj. Poze facute ieri  8) 8)










Horațiu 87

#198




aici se vede doar coloana de masini  :lol: :lol:  :gaah: :gaah:







AUT_XY

Hello everybody !

I want to ask just short if there are some new informations concerning the road junction at the DNCB road on the west side of Bucuresti, at this complicated road junction that is i think called:  Bariera Domnești

Is there planned for the following months or so, that this junction could be new build or designed or anything similar?

carutasul


dr4qul4

They have just started to demolish the building for a suspended roundabout.
So for the next 3 years it will only be worst than now.
Better to avoid that area.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

O vrabiuta mi-a atras atentia asupra unui proiect al PMB.

Umbla vorba ca PMB vrea sa lanseze o licitatie pentru "Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, Proiect pentru autorizare/desfiintare si Proiect tehnic "Penetratie Prelungirea Ghencea – Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41"".

Quote- Lungime proiect drum 6 km; Proiectul va incepe pe Bulevardul Ghencea de la Terminalul Tramvaiului 41, traverseaza intresectia cu Str. Brasov,se continua cu Prelungirea Ghencea, se intersecteaza cu principalele strazi Raul Doamnei, Valea Oltului, Paduretu, Valea Larga si se termina intr-un nod intermodal la pasaj Domnesti, dotat cu parcare tip "park and ride" in scopul de a incuraja tranzitul cu mijloacele de transport in comun.
- Cale Dubla Tramvai pe zona mediana; Lucrarea de realizare a liniei de tramvai incepe la intersectia Strazii Brasov cu Strada Prelungirea ghencea si continua pe Strada Prelungirea Ghencea pana la Centura Bucuresti, unde se va realiza o bucla de intoarcere a tramvaiului in Nodul Intermodal de la Domnesti.
- Parte Carosabila - 2 benzi pe sens;
- Deviere/Relocare retele; In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: canalizare, conducte apa, gaze, cabluri electrice, fibra otpica, etc Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare.
- Pista de Biciclete –dublu sens; Se va urmari dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin impartirea echitabila a partii carosabile între transportul public de persoane, biciclete si traficul general. Realizarea pistelor de biciclete se bazeaza pe nevoile la care trebuie sa raspunda infrastructura actuala. Pentru siguranta utilizatorului trebuie sa i se asigure spatiul necesar efectuarii in siguranta a tuturor manevrelor prevazute de legislatia privind circulatia ep drumurile publice. Asigurarea unui traseu cu o suprafata neteda si fara obstacole este una dintre conditiile minime pentru infrastrucura pentru biciclete Infrastructura creata trebuie sa asigure spatii de siguranta care sa permita biciclistului sa efectueze manevre de evitare a unui impact.
- Spatiu Verde - între trotuar si partea carosabila; Lucrari peisagistice si de vegetatie au fost prevazute in urmatoarele locatii: - Pe zona intre trotuare si partea carosabila (rutier/biciclisti); - În locatiile considerate esentiale pentru mentinerea conectivitatii mediului cu proiectul urmare a modificarii terenului din cauza lucrarilor de constructie; - Se va analiza posibilitatea ca zona de tramvai sa fie inierbata;
- Trotuare;
- Iluminat public; Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate reglementarilor in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare.
- Semaforizare; Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucuresti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual. Proiectul se va supune avizarii in Comisiile de Specialitate ale Beneficiarului, sau ale avizatorilor solicitati de catre Beneficiar
- Semnalizare verticala si orizontala Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranta a strazilor aferente Contractului. Proiectantul trebuie sa prezinte Beneficiarului spre aprobare, si/sau avizatorilor indicati de catre Beneficiar, proiectul de Siguranta circulatiei cat si propunerile sale de semne de circulatie si marcaje rutiere. Proiectul cuprinde de asemenea realizarea unei parcari de tip Park & Ride cu un numar de aproximativ 400 locuri.

Intrucat nu cunosc partea asta de tara si specificul zonei, va las pe voi sa urmariti proiectul.

subway

Au facut chiar si o <cercetare de piata> (cam ilegala) ca sa afle cam cat ar costa asa ceva...asa ca se cam confirma intentia dar rezultatul e...indoielnic...

Horațiu 87

doar 3 poze (directia de mers Domnesti-DNCB)

privire spre DN 6-Bragadiru)


privire spre DN 6-Bragadiru)


privire spre A2

v46is

Demolarile continua cu spor. Straco si-a pastrat o casa si a transformat-o in sediul lor. Revin cu poze . Momentan am doar de pe centura de saptamana trecuta.


Pornind de la Lukoil sens spre Sud pe centura. La benzinaria s-a blocat breteaua de iesire si delimitat. (GPS)


Dupa Lukoil (GPS)


Dupa Lukoil urmatoarea firma nu are mutat gardul (GPS)


Pe camp unde nu era nimic s-a depozitat pamant (GPS)


(GPS)


La firma de mobila Mavis gardul e retras (GPS)


Retras (GPS)


Tot la Mavis retrasa intrarea (GPS)


Benzinaria mobila de la parcarea de tiruri e pe poizitii inca (GPS)


Casele sunt demolate .  (GPS)


Dupa intersectie unde erau garajele le au retras si cladirea e demolata (GPS)


Lucreaza si seara la orele 18:30 (GPS)


Ramane dupa intersectia acea unitate militara cu padure unde nu s-a miscat  (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

AdrianB1

Vezi ca toate pozele au aceeleasi coordonate GPS, ori le-ai copiat gresit, ori uploaderul a incurcat ceva (mai putin probabil), ori GPS-ul din camera a dat chix.

v46is

GPS-ul de pe telefon era oprit . Se lucreaza cu spor. Astept cu interese devieri de circulatie. Cei de la Lukoil ziceau ca s-a umblat si la stalpi de inalta tensiune acum o saptamana.

Firma Pifati SA este relocata . (GPS)


Sediul Straco intr-una din casele expropriate. Cum vii din Domnesti pe stanga singura ramasa in picioare pana in centura. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Valentin

Ceva update-uri? Au terminat de demolat?

TibiV

Ca sa inteleaga si ne-bucurestenii despre ce este vorba si ce va insemna "supra"-largirea la "Prelungirea Ghencea"...
Pozele sunt vechi de 10 zile, adica de pe 5 iulie 2018.
Nu s-a schimbat nimic de atunci... :(

Asa ca pozele astea sunt doar ca sa stim de unde pornim...

Intersectia Ghencea cu Brasov...







Un 41 care vireaza dreapta spre Piata Presei asa-zis Libere...






Mama proștilor este mereu gravidă... :)