News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

voicul

Exista plan si pentru asta. Se face (la fel ca cei 3000 de km de A si DX din Romania), doar putina rabdare (la nivel de maxim 50 de km pe an - adica vreo 60 de ani)

Intrebarea este: se blocheaza virajul la stanga de pe breteaua de la A1 (adica oficial e ceva zis)?

nohablaespanol

^^ apropo de giratoriul care se va bloca, ar ajuta ca "ingustarea" sa se faca inainte de giratoriu prin separarea traficului intre cele doua benzi. Banda I sa aiba directia inainte, banda II sa aiba directia de intoarcere prin giratoriu. Iesirea din giratoriu sa fie restrictionata la o banda.

Se poate rezolva cu presemnalizare timpurie, cu marcaje galbene, pana la finalizarea lotului Rizzani.

AlinAlecu

#6017
Vă las o filmare de la nivelul solului cu lucrările din zona Pasajul Domnești și sensul giratoriu de la Serus Chiajna.
La minutul 06:40 a fost filmata parcarea nou construită de pe centură.


Legat de traficul care vine de pe A1 și merge către centură. Cred că cea mai bună soluție de moment ar fi ca la intersecția cu DNCB sa fie interzis virajul la stânga. La virajul spre stânga se sta foarte mult, trebuie sa fie cedată trecerea tuturor mașinilor care traversează centura.
Dacă se face obligatoriu virajul la dreapta, cei care merg spre Chiajna pot întoarce în noul sens giratoriu.

In filmarea de mai jos se vedea cauza blocării sensului giratoriu de la Honrbach. Sunt foarte multe mașini care fav stânga la intrarea in DNCB.


voicul

@AlinAlecu daca te lasa buzunarul ar fi interesant sa faci dreapta sa vezi daca faci "stanga" mai repede decat cei care fac stanga direct. E posibil sa fie cam acelasi timp, dar ...
Pe de alta parte acolo, da, trebuie interezis stanga, asta pentru siguranta.

ionutb

Azi la 08.20 era interzis stanga la intrare pe DNCB dinspre autostrada : era un politist in mijocul benzi de stanga si ii trimetea pe toti catre dreapta. Cand am venit dinspre Domnesti a trebuit sa dau cedeaza la vreo 5 masini care intorceau in rond sa mearga spre otopeni. banda de ocolire girator era tot blocata in schimb.
Parea mai mult un experiment sa vada cum merg cozile :)

panzer

Exact ce am incercat eu sa descriu acum cateva pagini. Ai observat ambuteiaj la iesirea catre Dragomiresti la giratia de la Renault?

ionutb

#6021
Eu intru in Buc pe A1/Iuliu Maniu asa ca nu pot sa zic care e impactul mai departe :)

Sorinus

As per Waza map, e coada cam de la noul giratoriu pana la cel de la Serus (Renault). De asemenea, pare ca nu mai e coada pe A1 la iesire, ci doar de la giratoriu pana-n Centura, ceea ce e chiar finut.

Acum, nu stiu cat de accurate e , dar cam asta ar fi efectul logic al inchiderii virajului la stanga de sub A1.

carutasul

Acum când am venit circulația în zona lucrării mi s-a părut o debandadă totală. Majoritatea traficului mergea spre giratoriu dar am văzut și mașini care făceau stânga. E drept că și traficul a fost azi infect, ploaia a scos toate mașinile de la naftalină și probabil și aprovizionarea de Paște a contribuit la asta. Nici nu vreau să scot filmarea ca să nu vă bag în depresie în ajunul sfintelor sărbători când trebuie să ne veselim :)

Puffyk 1

Am ajuns si eu aseara....nu mai era nimic in zona!
Totul ca inainte!
Aceasta lucrare este fix in linia Chitila-A1....o vedem si...nu e! E gata si totusi....nu e gata!

carutasul

da, probabil acum că au făcut-o încep să se întrebe ce să facă cu ea :)
Cum zicea și un coleg ceva mai sus, problema - cred că singura - va fi la gâtuirea către Domnești. Ca și dincolo la giratoriu nu e spațiu suficient pentru încadrare, nu mai zic că racordul e făcut cumva că dacă îl ratezi cu 20 de cm cazi în șanț. Trebuie măcar să separe sensurile în așa fel încât coada inevitabilă de aici să nu blocheze și intrarea în giratoriu pentru întoarcere. 200 m în plus de lărgire și aici, ca și la Domnești, ar face minuni... Oricum problemele vor fi doar în momentele de vârf de trafic, când vor veni mai multe mașini lente care o să împiedice degajarea zonei de încadrare,  dar când nu e trafic pe tronsonul ăsta...

panzer

Eu zic sa nu va faceti sperante ca CNAIR este atat de destept!
Doar o actiune a politiei.

La Chitila dimineata mai apre un politist care ii opreste pe cei care blocheaza intersectia, a.i. sa prioritizeze traficul principal, cel care intra in Bucuresti.

Politia face asta de cel putin 5 ani, iar CNAIR nici nu rectioneaza. Ei s-au spalat pe maini!