[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ticker

@dumbravaandrei ... vezi postul lui NGC de mai sus.

Quote from: NGC on August 03, 2017, 01:15:58 PM
Quote from: NGC on July 18, 2017, 07:11:11 PM
Quote from: NGC on July 11, 2017, 03:17:01 AM
Apropo de Mogosoaia, mi-am adus aminte ca am uitat sa va zic ceva.

"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Termen depunere oferte: 24.07.2017

STRABAG a contestat. Deocamdata este valabil termenul initial pentru depunerea ofertelor.

In afara de contestatia STRABAG, avem acum o contestatie si de la CONSITRANS.

Si pe langa asta, avem si aici o prima amanare. Termenul este acum 09.08.2017.

Noul termen este 23.08.2017.

Pasajul asta ii musai sa fie facut pt decongestionarea traficului in zona...

cutter

Quote from: panzer on August 04, 2017, 09:58:22 AM
Oricum, toti suntem de acord: ce s-a proiectat pe vremea lui Boc/Boangiu pe DNCB nord este o rusine pentru ingineria romaneasca. Mai ales pasajul de la Tunari. Toti mortii de acolo sunt pe constiinta celor care au cerut acel pasaj si a celor care nu au avut c__ie sa le spuna, noi nu proiectam asa ceva!

Complet de acord!

panzer

#1292
Pasajul Mogosoaia facut dupa planul actual nu va decongestiona zona. Vezi la Chitila. Cozi de 1h dimineata la intrare in Bucuresti. La fel seara la iesire.

Povestea cu prioritatea e veche. Bucurestiul nu poate fi sugrumat! La fiecare intrare si iesire sa iti pierzi prioritatea in fata tranzitului.

Nici DNCB nu este avantajat de solutiile actuale: mergi pe DNCB, ai prioritate in fata DN1A si DN7 si apoi o pierzi de 5 ori in 8 km pana la A1. I se pare cuiva normal?

rizzuh

Quote from: panzer on August 04, 2017, 09:58:22 AM
Oricum, toti suntem de acord: ce s-a proiectat pe vremea lui Boc/Boangiu pe DNCB nord este o rusine pentru ingineria romaneasca. Mai ales pasajul de la Tunari. Toti mortii de acolo sunt pe constiinta celor care au cerut acel pasaj si a celor care nu au avut c__ie sa le spuna, noi nu proiectam asa ceva!

Nu sunt in tema, care sunt problemele cu pasajele de pe DNCB nord? La Tunari vad ca au pus o pila fix intre sensuri fara rost, au deviat un sens ca sa ocoleasca pila, foarte aiurea.

panzer

Daca vii dinspre Voluntari ocolesti pila aceea pusa oblic pe DNCB si nu vezi intersectia de dupa. Daca nu respecti limita de 50kmh nu mai ai timp sa franezi. Asa ca masina/pieton/biciclist... orice il lovesti in plin.
Evident ca este un Cedeaza Trecerea acolo, unde sunt mari sanse sa fie cineva oprit.

dumbravaandrei

Quote from: ticker on August 04, 2017, 09:59:56 AM
@dumbravaandrei ... vezi postul lui NGC de mai sus.

Mersi.

Quote from: panzer on August 04, 2017, 10:13:40 AM
Pasajul Mogosoaia facut dupa planul actual nu va decongestiona zona. Vezi la Chitila. Cozi de 1h dimineata la intrare in Bucuresti. La fel seara la iesire.
Logic. Atat timp cat treci brusc din 2x2 in 1x1 la acelasi regim de viteza tot timpul o sa ai coada. Macar de ar largi si intrarea in Mogosoaia la 2x2 (noroc ca au lasat loc pe sub calea ferata). Stiu ca nu rezolvi ambuteiajul, doar il translatezi (il arunci in curtea vecinului).

Cat despre Tunari... e clar ca nu poate fi numit cap chestia aia cu care s-a gandit acolo

NGC

Quote from: NGC on July 21, 2017, 11:51:37 AM
Quote from: NGC on July 07, 2017, 08:44:54 PM
Quote from: NGC20 on June 21, 2017, 07:40:54 AM
Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 12:44:16 AM
Quote from: NGC20 on April 26, 2017, 11:18:26 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)".

Valoare estimata: 339,009,410.99 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 13.06.2017

Putea ramane proiectul asta mai prejos? :lol:

Avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 27.06.2017.

Acum termenul este 11.07.2017.

De cateva zile tot uit sa va zic. Astazi nu am mai uitat. :D

Noul termen este 25.07.2017.

[...]

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 10.08.2017.

Acum este 24.08.2017.

panzer

Quote from: dumbravaandrei on August 04, 2017, 11:19:57 AM

Quote from: panzer on August 04, 2017, 10:13:40 AM
Pasajul Mogosoaia facut dupa planul actual nu va decongestiona zona. Vezi la Chitila. Cozi de 1h dimineata la intrare in Bucuresti. La fel seara la iesire.
Logic. Atat timp cat treci brusc din 2x2 in 1x1 la acelasi regim de viteza tot timpul o sa ai coada. Macar de ar largi si intrarea in Mogosoaia la 2x2 (noroc ca au lasat loc pe sub calea ferata). Stiu ca nu rezolvi ambuteiajul, doar il translatezi (il arunci in curtea vecinului).
Nu asta era ideea. La Chitila sunt 2x2 si la intrare si la iesire. Ambuteiajul este dat de cei care schimba directia de mers.

La Mogosoaia au gandit aceeasi solutie: pasaj denivelat pe directia DNCB, giratoriu pt DN1A <> Bucurestii Noi. In cel mai bun caz (daca se largeste si DN1A) va rezulta aceeasi situatie ca si acum la Chitila.

NGC

Sa mai adaugam niste licitatii cu clauze rezolutorii.

"Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: A.C. nu va atribui contractul decat in situatia in care Hotararea de Guvern privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin Hotarare de Guvern, A.C. va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016.

NGC

"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarei clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

NGC

Quote from: NGC on August 03, 2017, 01:18:49 PM
Quote from: NGC on July 18, 2017, 07:08:48 PM
Quote from: NGC on July 04, 2017, 11:31:48 AM
Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 10:56:04 AM
Quote from: NGC20 on June 17, 2017, 03:55:35 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Am uitat sa va zic si aici ceva. Noroc cu bogdix ca mi-a adus aminte de ei in topicul VO Timisoara Sud. :)

Tot CONSITRANS a contestat si aici.

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

La fel ca si la VO Timisoara Sud, contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

CONSITRANS a contestat din nou. De data asta a contestat niste clarificari din oficiu.

Contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

Ramane deocamdata termenul de 17.08.2017 pentru deschiderea ofertelor.

S-a amanat. Acum este 31.08.2017.

alex8

​VIDEO Santierul Centurii Capitalei e pericol public pentru soferii care circula noaptea. 9 km aflati in lucru de mai bine de patru ani, fara marcaje si cu capcane la tot pasul intre A1 si DN7

http://m.hotnews.ro/stire/21946502


perfidus

La 0:35 in filmarea Hotnews se vede curba la 90 grade pe breteaua provizorie de la apeduct. Cam horror pentru gabarite mari.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Halucinanta filmare...
La fel si comentariile...

TIR-istii turci si bulgari se descurca, dar ce face un amarat de turist neamt sau spaniol care ajunge noaptea acolo ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Parca au anuntat ca traficul greu va fi restrictionat la apeduct. Tb sa foloseasca varianta ocolitoare prin Dragomiresti.

Ceeace este ciudat pt mine este ca lumea se mira in continuare. De 2 ani incercam sa atragem atentia la bataia de joc de pe DNCB. Nu se lucreaza mai deloc, solutiile alese sunt demne de secolul trecut. Se intaleaza 100m de parapeti pe luna. Si mai putin la rigole. 3 oameni la borduri cu o lopata, sa aiba in ce se sprijini.

Lumea se mira! Sa vezi mirare cand se va da in folosinta noul sens si se va inchide cel vechi. Alta mirare. Parca suntem o tara de oameni mirati de ce ni se intampla.

Daca am face un meeting pt DNCB (sa blocam de exemplu intrarea in sediu CNAIR) cati credeti ca ar iesi in stada? Nici un autobuz. Dar ne miram in continuare.