[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

3 "rondele" in 3 minute de filmare...

Asta nu este o centura, asta este o rusine nationala...:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

maga998

^^ cand vad balariile alea, jungla aia,  in stanga si in dreapta ma apuca nebunia..... nu cred ca exista asa ceva nici in tarile bananiere in Africa...

panzer

Quote from: Dominik on July 30, 2017, 05:05:42 PM
La trecerile de pietoni incepand de la 14:27 se pot pune foarte frumoas niste pasarele de metal, nu mi se pare normal sa mergi cu 30 km\h pe centura Bucurestiului cu 2 benzi pe sens, se vor face ambuteiaje

Asta spun si eu de vreun an si ceva. Mai ales noaptea, si cand opreste un autobuz in statie e jale mare.

Intre A1 si DN7 (8 km) sunt exact 5 giratorii noi! Rusinea este ca nici in 5 ani nu au reusit sa faca un singur tronson.

MRS

#1263
^^^ Cautati in presa numarul accidentelor si al mortilor de la ''inaugurarea din 2010'' si pana astazi la cele 2 treceri de pietoni


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adiarc

mentionez ,pentru posteritate,ca pana si Kosovo ( Pristina ),va da clasa Bucurestiului,la capitolul centura ocolitoare .Pozele tale (^),de pe A1 arata acest lucru.Suntem mai jos decat cel mai redus nivel posibil,cu acest drum de carute...ca centura nu-i poti zice
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MRS

#1265
@adiarc: Bucuresti, poate singura capitala din zona FARA centura decenta

La Sud:
Sofia -SOP- 60km
Atena -Attiki Odos- 65km
Istanbul -O2- 38km

In Balcanii de Vest:
Zagreb -A2/A3/A4(nu au nume pt centura)- 49km
Belgrad -OOB- 69km
Sarajevo (chiar daca a fost cu scandal) 17km
Skopje - 26km

In vest nu as mentiona ca NU e cazul:

Budapesta -M0- 108km
Bratislava -D4- 59km

@Ionut, se poate sterge/muta


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Xenos

Quote from: stangabriel on June 29, 2017, 05:08:45 PM
Fix asta voiam sa spun. Coada este imensa. aproape 3 km. Ce conteaza , nu se vede aglomeratia din DN cand mergi la munte. Sa stea masinile pe camp. Cunscatorii o sa mearga prin Tunari si Otopeni. Google arata 10 minute in coada. Nu cred. Dar per total, din 3 cozi, a ramas una mare.

Nu cunosteam acest cadou facut de CNAIR soferilor, asa ca in naivitatea mea am luat-o pe A3 dinspre Ploiesti. Mare greseala, era blocat traficul de la giratoriul acela improvizat de la Tunari pana inainte de hobanatul de la Otopeni, unde s-a facut acel nou giratoriu improvizat care te ghideaza spre dreapta, pe langa pod, pentru a intra in DN1 in Otopeni.

Mi se pare o mare porcarie, e o solutie tampita, blocheaza total traficul dinspre Tunari. Practic, blocajul dinspre Mogosoaia a fost mutat pe partea cealalta, insa poate chiar agravat, nefiind vorba despre veritabile giratorii ci despre improvizatii jalnice.

AdrianB1

Se lucreaza la apeduct, dar cu o viteza care sugereaza ca va fi gata peste cativa ani, apoi se mai lucreaza la breteaua dinspre A1 spre Domnesti, in rest nu am mai vazut lucrari in ultima saptamana si am trecut de 3-4 ori pe toata distanta in lucru.

TibiV

Daca nu as fi vechi pe forum, v-as provoca la un pariu:

Pariem ca termina A0 Sud inaintea DNCB Nord ?....
:lol:

Mai incompetenti decat pe DNCB nu cred ca au reusit sa fie nicaieri in alta parte... Dar, deh, este Capitala patriei, au dat tot ce este mai "bun" in ei...
O reziliere parca nu este atat de jalnica ca o serie continua de declaratii "terminam in toamna/in iarna/in vara/in toamna/in primvara/ sigur in vara "... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Dupa ce vedem constructorii de pe A0 o sa putem clarifica. Daca sunt tot a la Delta ACM n-o sa mearga nici ala.

Altfel eu sunt de aceeasi parere cu tine. Pe DNCB isi bat joc cel mai tare!

slartibartfast

^^
Nici chiar așa. Dar îmi vine să zic că DN2-A2 o să fie gata înainte de DN7-A1.

Okesz

Pana cand infrastructura romaneasca va fi construita de firme in insolventa, iar guvernele fac platile dupa bunul lor plac, vom asista in continuare la acest joc.
Constructorul da vina pe CNAIR ca nu plateste, CNAIR si ministerul da vina pe constructor ca nu lucreaza...
Podul peste apeduct ar dura cel putin 2 luni si in cazul unei mobilizari bune, insa in ritmul acesta poate dura inca 2 ani.
Dupa parerea mea o vor lalai pana in toamna tarzie si iarasi o sa vedem o cursa contra cronometru in decembrie.

MRS

^^^aqualung, inteleg sarcasmul dar, pe DNCB, intre A2 si DN2 avem:
  - intersectia cu A2;
  - un pod de peste 700m lungime, peste CF;
- un pod peste lacul Cernica destul de dificil;
- intersectia cu DNCB cu DJ301 (era parca un giratoriu suspendat de facut acolo);
- intersectia cu DN3;
- inca un pod MARE peste CF;
- o trecere la nivel cu CF;
- inca o trecere la nivel cu CF;
- intersectia cu DN2.




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

panzer

#1273
Un citat din sinteza platilor:

VO Bucuresti
Nord A1 - DN7, DELTA'93
17.05.2012    3,012,168.11 RON
28.06.2013   19,349,386.21 RON
23.05.2014      694,502.27 RON
16.10.2014    7,286,828.51 RON
06.07.2015    5,200,046.15 RON
25.03.2016    5,734,124.44 RON
09.06.2016    5,630,362.95 RON
28.10.2016    4,400,730.63 RON
29.12.2016    5,954,211.53 RON
06.03.2017       64,966.19 RON
24.05.2017    4,338,103.94 RON

Observam deja 5 ani de la plata avansului.
Mai observam ca anul acesta au luat foarte putini bani in comparatie cu anul trecut.

Sa fie de bani, sau constructorul?

Un lucru e cert: pe teren nu se intampla mai nimic. Am ajuns iar de 10 muncitori maximum pe tot tronsonul.

slartibartfast

@Mrs, ai dreptate. Cu mențiunea că cele două treceri la nivel sunt cu niște foste căi ferate industriale care astăzi nici nu mai sunt conectate cu nimic, iar giratoriul suspendat de la Cernica e necesar doar pentru redeschiderea accesului din Pantelimon în DJ301, nu și pentru lărgirea centurii. Iar exproprierile sunt făcute și există și AC, iar de o parte și de alta a podului peste CF deja e făcută lărgirea (trebuie doar pus un strat de asfalt pe vechea cale de rulare). Mă aștept ca atunci când se va semna contractul, dacă avem constructor serios, să înceapă să livreze pe porțiuni într-un ritm bun, doar lucrările mai mari (CF Constanța, podul între lacurile Cernica și Pantelimon) să rămână mai spre final.

Asta în timp ce în partea cealaltă lucrează, după cum spune @Panzer, 10 oameni (cam câți cred că lucrează și la străpungerea Nicolae Grigorescu).