[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on August 03, 2017, 01:15:58 PM
Quote from: NGC on July 18, 2017, 07:11:11 PM
Quote from: NGC on July 11, 2017, 03:17:01 AM
Apropo de Mogosoaia, mi-am adus aminte ca am uitat sa va zic ceva.

"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Termen depunere oferte: 24.07.2017

STRABAG a contestat. Deocamdata este valabil termenul initial pentru depunerea ofertelor.

In afara de contestatia STRABAG, avem acum o contestatie si de la CONSITRANS.

Si pe langa asta, avem si aici o prima amanare. Termenul este acum 09.08.2017.

Noul termen este 23.08.2017.

Contestatia STRABAG a fost acceptata partial, iar contestatia CONSITRANS a fost respinsa.
Se vor adopta masuri de remediere si se va amana.

Goldmund

Cineva scria ca aceasta modernizare a DNCB (intre A1 si DN2, candva declarata "autostrada", apoi "sosea expres, rapida") este de fapt un nou bulevard bucurestean, deci nu trebuie sa avem mari asteptari. Dar daca nu ramanem la sfarsitul sec. al XIX inceputul secolului XX chiar si bulevardele mai dispun de intersectii moderne, tuneluri sub parcuri si cladiri, etc.. Si unde s-au mai vazut bulevarde dispunand la fiecare intersectie de un sens giratoriu?
Cine poate intelege ca o sosea de centura a unei capitale europene(un oras de 2 mil. loc!) sa aiba un giratoriu chiar si aici https://www.google.de/maps/@44.452069,25.9615178,570m/data=!3m1!1e3  un giratoriu?!
sau aici
https://www.google.de/maps/@44.4922631,25.9893761,18.02z
Am crezut ca DNCB va trece in curand peste DN1A (un pasaj suprateran), cand vad doar giratorii care incurca imens fluidizarea circulatiei...

osandu

Ieri (sambata) in jurul orei 18:00 se lucra in dreptul serelor. De fapt erau mai multi muncitori care se invarteau in jurul unei foreze. Din pacate fara poze...

Sent from my SM-A320FL using Tapatalk


subway

Am circulat azi pe DNCB intre DN1A si A1, mizerie maxima, mai bine 'ocoleam' prin oras...

rocklee

 subway ....de ce esti asa suparat 8) .......fi te rog  mai explicit.... unde erau problemele si de ce  ???

dumbravaandrei

Ar trebui sa insire tot tronsonul... lucrari nesemnalizate, giratii tampite, devieri de banda total aiurea, intersectii in care se forteaza la greu. Tronsonul ala e vraiste. Daca mai vii si noaptea e un adevarat fiasco.

Okesz

Ca si noutate: daca vii dinspre Chitila/Dragomiresti, nu mai poti face stanga spre Chiajna dupa podul CFR, la fel nu pot vira la stanga pe CB cei care vin dinspre Chiajna si vor sa mearga spre A1. Pentru aceste manevre se folosesc cele 2 giratorii la nord si sud de apeduct.

subway

Quote from: dumbravaandrei on August 15, 2017, 11:05:15 PM
Ar trebui sa insire tot tronsonul... lucrari nesemnalizate, giratii tampite, devieri de banda total aiurea, intersectii in care se forteaza la greu. Tronsonul ala e vraiste. Daca mai vii si noaptea e un adevarat fiasco.
Chiar crezi ca trebuie explicitat logic absurdul absolut???
:)

alexbb

Nu va intelegeam prea bine nemultumirile  :lol:. Aseara de la Domnesti la A3, pe DNCB, cred ca am numarat doar 9 giratorii in 30km. Inca nu e de cartea recordurilor. M-am simtit mult mai in siguranta cu aceste giratorii cu 2 benzi si cu semnalizarile vizibile de pe drum, in special in zona unde se lucreaza, chiar daca era noapte.

Totusi, era sa intru intr-o dubita de epoca la al doilea giratoriu de la Chiajna, dar clar din vina lui Pitagora si a globalizarii. In mintea mea, ma gandeam ca trebuie sa-mi tin cat de cat banda, pe cand colegul participant la trafic avea in minte cel mai scurt drum intre 2 puncte, adica o traiectorie dreapta prin giratoriu, cam tangenta cu cercul din interior. I-am observat placutele cu P 123... turist mi-am zis, si m-am si abtinut de la salutul romanesc insotit de claxonul lung, stiind cum arata centura Sofia, fara giratorii, de pe topicul cu drumurile vecinilor. Deja cand mi s-a intamplat acelasi lucru la giratoriul de la Tunari aveam experienta  :lol:

subway

Dar de ce trebuie giratorii din 300 in 300m cand tot acest DNCB nu e in fapt decat un 'giratoriu'...facem giratorii la giratoriu???

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Okesz

Din cauza devierilor intortocheate de la apeduct, coada dinspre Chitila incepe inainte de giratoriul de la Dragomiresti (in special dupa-amiaza), iar daca vii dinspre A1 cam de la Porsche Vest VW-Skoda.
Giratoriul de la Dragomiresti fiind practic blocat, coada din Dragomiresti se intinde pe ca. 1 km prin sat....
Iar situatia aceasta va persista inca vreo 2 luni (daca Delta ACM se misca cat-de-cat).

GDPR

Delta pare a se misca destul de bine in acest punct. La culeea dinspre A1 s-au spart deja capetele coloanelor executate acum cateva zile.

MRS

^^^@subway

Ca sa terminam definitiv cu traficul greu... E gandita a la long  ;)

PS: este o gluma proasta de a mea, CNAIR nu gandeste


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

subway

Era doar o nedumerire de cfdp-ist...nu baga in seama!