[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan_s

Am o întrebare pentru cine cunoaște, de ce la acest pasaj inelul suspendat este oval și nu rotund ca la celelalte? Mulțumesc.

Raducu Popa


VladVulpe

Sunt tare curios cum va fi traficul pe portiunea A1-Chiajna-Dragomiresti-Rudeni dupa darea in folosita a pasajului de la Domnesti. Inca de pe acum acea portiune este paralizata ..contribuie "cu succes" si bariera de la intrare in Chiajna care atunci cand coboara duce la blocarea completa a DNCB timp de zeci de minute in fiecare dupa-amiaza

NGC

"PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre km 54+700 si DN5 (km 40+000)":

LOT 2

Quote from: NGC on January 26, 2022, 01:54:46 PM
Vrabiutele spun ca la lotul 2 castigatorul initial ar fi asocierea condusa de RIZZANI DE ECCHER. Inca nu s-a anuntat oficial.

Se pare ca e totul gata si se va anunta zilele astea castigatorul initial (RIZZANI DE ECCHER).

panzer

Asta e lotul cu pasajul subteran de la DN6 (Bragadiru)?

Chiar sunt curios cum o sa construiasca un pasaj subteran printre pilele pasajului comunist peste DNCB. Daca se poate o solutie similara ar tb sa vedem si la A1.

bekxy

Pilele sunt suficient de "crăcănate", nu văd să fie asta o problemă.
La fel e și la Măgurele.
Probabil le va fi mai greu cu execuția pereților mulați sub actualele pasaje, dar sigur nu va fi o problemă de... ecartament.
Eu mai degrabă m-aș îngrijora de apucăturile italienilor...

punktnet

Scurt update pe DN2-A2,
- se toarna ceva ziduri suport in zona dinspre DN2, la padure (DIMAR)
- in zona de la poligonul Pantelimon sunt cu terasamentele sus la cota finala
- la podul peste CF Constanta sunt lucrari avansate sub podul vechi si spre padure au nivelat solul foarte mult, probabil se pregatesc pentru noul pod
- la Cernica merge dar greu, apar fronturi noi de lucru, foreza a trecut din centura in camp dar foarte greu
- pe digul Colentinei se observa terasament pe aliniamentul centurii, dar la partea de pod nimic
- dupa balta Cernica spre CF oltenita pe partea stanga sunt noi decopertari pe cateva sute de metri, nimic spectaculos.
- la podul CF Oltenita se observa lucrari avansate dar nu se vede din drum din pacate

Niste incursiuni cu dronele pe sub poduri ar fi binevenite.

Spor. EOT
Just kidding.

pasa_andrei

Un videoclip de luni . Pasaj Berceni



Enjoy!

sm33

#4373
Quote from: TibiV on March 04, 2022, 02:25:27 PM
Conform planurilor nu este nici un sens giratoriu sub pasaj. Este o simpla bretea in 2 sensuri cu racordare in T cu centura.

Eu am citit altceva:
Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) - realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6. Nu intru in polemica aici pe forum ca nu sunt cunoscator.
sursa

minisoferul

Conform articolului din sursa, este vorba despre un alt proiect de largire al DNCB intre A1 si DN5 care contine si pasajul subteran. In acest moment la Bragadiru se realizeaza doar o simpla bretea pe partea dreapta pe sensul spre Bucuresti.

panzer

Pai noi vb de proiectul din mesajul lui NGC, nu de breteaua aia singulara.

@bekxy, la toate discutiile de pana acum colegii nostrii ingineri au spus ca e greu sa mai faci ceva pe sub un pasaj gata facut. Distanta intre pile este mai mare decat distanta intre fundatiile acelor pile. Iar denivelat-ul de la -1 ar tb sa treaca printre fundatii, nu doar printre pile.
Poti sa vezi in urma (cu multi ani) discutiile de la DNCB<>DN1, DNCB<>A1 unde nu se poate cu pasaj pe directia DNCB printre pilele pasajelor comuniste, dar brusc la DN6 se poate?

Sunt italieni si italieni! Astaldi a mers mai mereu bine (culminand cu podul de la Braila), Itinera se misca nesperat de bine la Popesti Leordeni. Tirrena abia in ultimii ani a inceput sa o scalde, iar Pizzari pe A3 la Bucuresti au facut treaba buna doar ca sa isi dea cu tezla pe A10.

minisoferul


Iar eu cu colegul discutam despre bretea si mi-a raspuns la mesajul de pe pagina precedenta.

La DNCB<>DN1, DNCB<>A1 pasajele supraterane au pila mediana cu o parte din fundatie sub partea carosabila, dar la DN6 la bragadiru pasajul suprateran nu are pila mediana si spatiu foarte mare lateral dreapta pentru a fi translatat pasajul subteran.


yeats cloths of heaven

bekxy

Exact, pilele mediane fac diferența!

danutzu_1069

#4378
Si pereții mulați cum ii sapi sub pasaj? Necesita utilaj asemănător cu o foreza (cu catarg)

bekxy

Sunt sigur că există soluții și pentru asta și cine e de specialitate ne va lumina.