[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Nu stiu daca a mai mentionat cineva dar se misca TS:
- Demolari la capatul dinspre DN2
- Lucrari timide la viitoarea dublare a pasajului peste CF800.

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

BEV

Pasajul Domnesti - 13-Mar-2022



Si o imagine 360 din mijlocul intersectiei ---> https://www.facebook.com/A-birds-eye-view-111752644660986/photos/147003317802585

adix

Salutare baieti!

Las si eu aici un film despre cum avanseaza lucrarea de la Pasajul Oltenitei.
Bafta!


panzer

Imi place de italienii astia. Structurile lor arata bine, par masive. Rampele fara biscutiti. 
Au alt stil de a organiza lucrarile. Parca merg cu "totul odata".

Mie unuia imi par mai avansati decat Berceni-ul care au si pornit mai devreme.
Bravo lor.

Mii de multumiri si "dronarilor" de la Bucuresti. Tuturor.

horatiu.cosma

Sunt măcar cu 10 procente în urma celor de la Berceni.

razvan96

Stadiu fizic raportat e sub Berceni. Si desi santierul s-a deschis mai devreme la Berceni, sa nu uitam ca acolo AC-ul pe partea cu Bucuresti a venit mult mai tarziu, undeva anul trecut. Daca am compara fix cu ce s-a autorizat de la inceput, Trameco e clar in fata la Berceni. Aici din cate stiu birocratia a mers mult mai bine.

pasa_andrei

Pasaj Oltenita

Sub pe locul 3 dupa Domnesti si Berceni. Sansele cele mai mici pentru inaugurare pt 2022, dar depinde cum se misca in continuare. SIncer au si cel mai mult spatiu in santier si ma astept sa recupereze din intarzieri.

Termen de finalizare : August 2022



Enjoy!

pasa_andrei

Incepem cu 2 vesti bune de la Domnesti.

-Avem activa deviatia spre A1. Se intra in linie dreapta si cu ultima rampa de coborare spre A1. Ea era blocata de fostul acces.
-Au fost relocati toti stalpii de joasa tensiune si spre comuna Domnesti

Cea mai avansata lucrare dintre cele 4 care se desfasoara in acest moment pe actuala centura.

Cele mai mari sanse la inaugurare in vara-toamna a acestui an .



Enjoy!


punktnet

#4388
Un proiect important pentru București intră în linie dreptă ! 

O asociere româno-italiană a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru lărgirea la 4 benzi a sectorului Centurii Rutiere București Sud cuprinsă între A1 și DN5.

După semnarea contractului constructorii au la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor pe cei 15 km ai actualei Centuri a Capitalei.

În cadrul contractului vor fi construite inclusiv un pasaj suprateran și două pasaje subterane.

Proiectul în valoare de 504,11 milioane de lei, fără TVA este finanțat din fonduri europene nerambursabile.

Sursa https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/3049053532021372/

Rizzani de eccher in asociere cu MAVGO constructor.
Just kidding.

TibiV

Grindeanu a devenit "comunicator" la CNAIR?!....  :lol:

Uite "oficialul":
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2stig%C4%83torul-contractului-pentru-2

CNAIR a desemnat câstigătorul contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de lărgire la 4 benzi a unui sector din Centura București Sud cuprins între A1 și DN5
15 Mar 2022
 
Marți, 15.03.2022, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000)".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat), cu preţul de 504.112.836,73 Lei fără T.V.A.

Durata de proiectare si executie a contractului este de 36 de luni din care: 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor ofertată conform factorului de evaluare este de 10 ani.

În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, din care 2 pasaje subterane cu o lungime de peste 600 de m.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

#4390
Este normal ca intreaga centura a Bucurestiului sa fie adusa la 4 benzi(doua pe sens), dar realitatea in sud(DNCB sud) este anacronica pentru o tara din UE:



TibiV

Foarte buna filmarea lui Ionut Ivasca!

Iar daca va intrebati de ce sunt 3 poduri de cale ferata, rapunsul este simplu.
Al treilea pod CF (cel sudic), pe care nici macar sinele nu sunt montate, este podul pentru linia ferata catre Portul Bucuresti al canalului navigabil Bucuresti-Dunare. Aceeasi linie inexistenta peste care turcii construiesc un pasaj pe A0.

In filmare se vede la 01.22 traseul acestei linii ferate, care intersecteaza la nivel DNCB fix acolo unde DNCB face o "burta" aparent inexplicabila...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Ce buna ar fi fost - la vremea ei - o astfel de subtraversare si la Domnesti.
Am stat atitia amar de ani cu o prapadita de intersectie medievala.

JohannDB

      ""Este timpul pentru un upgrade" ?? O întrebare retorică, legată de "frumusețea" ce a ajuns, azi, DUPĂ INSTALAREA PARAPEȚIOLOR N.J. pe DN 5 km 9+500/DNCB km 40+400/750..... Pe un drum ce vine din graniță și nu poate trece prin altă parte, ajungi în DNCB unde o curbă idioată (pe intrare în DNCB) nu-ți dă voie să treci cu mai mult de 39m lungime, și asta NUMAI cu o lățime maximă de 3,00m (din cauza gardului și-a unui stâlp din dreapta intrării pe bretea, a imobilului din coasta intrării, plus a inepției de insulă triunghuilară din această intrare pe bretea !! E la fel și dacă vrei s-o iei spre Giurgiu.... iar parapeții N.J. (!!); l-aș pune pe cel cu ideea să-și mănânce nervii cu manevrele  din telecomandă și cu bizonii nerăbdători în spate, deranjați de manevre, "că ei n-au loc și se grăbesc"......

hvm

#4394
^
Daca un bizon se loveste in "pachetul" pe care il transporti cine e de vina? El, Politia care va insoteste sau voi? Atat timp cat vina nu e la voi, politia si cu ala trebuie sa se inteleaga, voua politia cam trebuie sa va puna la dispozitie eliberarea traseului, daca am inteles eu bine.

Mai departe ala poate sa faca reclamatie la CNAIR ca nu a putut trece ca voi va chinuiati sa treceti....

Asta e de noaptea mintii. E exact la fel cum a fost blocat traseul Suceava - Gura Humorului de pasajul ala de la centura cu un perete. Ca nu puteau sa lase fara giratoriu.... sau daca chiar era nevoie de giratoriu ar fi putut sa lase doar niste stalpi pe mijlocul lui, nu un zid cat casa...  Acolo proiectantul ar trebui legat de zid pe timp de ceata cu fata spre Gura Humorului sau sa fie responsabil de costurile suplimentare date de ocol pentru transportul exceptionale car enu pot incape prin giratoriul ala din cauza zidului... (Scuze de offtopic)..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici