News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

GIV


AlexxC

Cata nesimtire !! mii de oameni stau blocati in ambuteiaje in cele 4 directii ale giratoriului de sub pasaj pentru un maimutoi cu o foarfeca. Asta o sa ramana ca amintire!

voicul

Lipseste un strat de asfalt in prima poza a lui @DarkFranck?

Sau ca nu dea o bidinea pentru o linie continua, au lasat o denivelare intre bretea/pasaj?

DarkFranck

#3978






















Powered by API/PUM imgur uploader

Gata, am invins!
Fluctuat Nec Mergitur

DarkFranck

@voicul, da e o denivelare între pasaj și bretea, nu foarte mare, dar sare în ochi
Fluctuat Nec Mergitur

voicul

Ca tot a apus @AlexxC harta inainte de inaugurare, la 3.34 am facut print screen la ce e mai jos,

8 minute, nu mai mult si tot ce era pana la Chitila cu rosu a disparut.





Powered by API/PUM imgur uploader

pasa_andrei

Gataaa!!! S.a deschis!  Scurt video pe youtube!


al3x

S-a deschis, nu s-a schimbat nimic. Ne mai auzim la inaugurarea A0 Nord.

vancouver

#3983
Timpul a scazut de la 1:18 la 0:57 pe cei 10 km sens DN1 spre A1, intre ora 15:25 (postarea lui AlexxC de mai sus) si acum, ora 15:55.

PS. Si continua sa scada. 0:54 la 15:59. Deja google nu mai recomanda ruta ocolitoare via Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlexxC

#3984
Pe filmare se vede inaugurat doar un sens de mers. Ce se intampla cu celalalt? Nu mai taie foarfeca?
Pana nu te termina asfaltarea de pe DNCB este greu sa vedem efectul.
Mai degraba observam cum dispar ambuteiajele pe sub pasaj pe directia Bucuresti-Mogosoaia si retur.
PS: deja se vad primele dungi verzi pe Gmaps desi ne apropiem de "Rush Hour"

DarkFranck

#3985
S-a dat drumul mai întâi pe sensul Chitila-Otopeni, abia mai târziu pe celîlalt (pentru că pe sensul spre Chitila/A1 erau mașinile "oficialităților" și au așteptat să elibereze drumul). Cu antemergător de poliție înainte și ștăbime din MT/Guvern. O sa mai adaug poze când ajung acasă.

Din păcate e deja dop, pe sensul spre Otopeni se sta pe pasaj din cauza ca nu s-au terminat lucrările între Mogoșoaia și Otopeni. Doar s-a mutat dopul pe sensul asta.

Invers se circula mult mai bine.

La ieșirea din București spre giratoriu se merge mai bine, nu se mai sta, se merge mai încet, ca e și ora de trafic deja.




Fluctuat Nec Mergitur

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative adoptate în ședința Guvernului României din 29 septembrie 2021

14.    HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Lărgire la patru benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520 și amenajare punct de întoarcere în soluție giratorie pe CB în zona autostrăzii A1 - Amenajare Bretea de legătură DN 6 – DN CB la Pasaj pe DN 6 km 10+678"

gov.ro

al3x

Din pacate, pe sensul de iesire din Bucuresti nu s-a schimbat nimic.
Pare mult mai ok sensul spre Chitila in schimb


Xander

Quote from: DarkFranck on September 30, 2021, 04:06:23 PM
Din păcate e deja dop, pe sensul spre Otopeni se sta pe pasaj din cauza ca nu s-au terminat lucrările între Mogoșoaia și Otopeni. Doar s-a mutat dopul pe sensul asta.

Fix cum a prezis Catalin (Drula).
E un pas inainte totusi, sa nu rapim bucuria reusitei, nu de alta dar nu se intampla prea des. :)

cutter

Până nu se vor termina lucrările dintre DN1A (Mogoșoaia) și DN1 (Otopeni) nu vom vedea efectul noului pasaj asupra traficului, decât pe anumite relații.

Tocmai ca să nu fim în această situație frustrantă, trăsesem tare și mobilizasem constructorii să fie TOTUL gata la 1 octombrie adică inclusiv sectorul Viarom (cam 1/2 din distanța DN1A-DN1 refăcută pe o garanție executată din vechiul contract cu Alpine din 2011) și noua turbogirație de după pasajul hobanat de la Otopeni, care este executată în regie proprie (DRDP București).

Acum vedem rolul ședințelor constante și efectele muncii făcute de horatiu.cosma și restul echipei (sau în acest caz, lipsa efectelor).