[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Hai ca-l terminam si pe-asta dupa niste jdemii de ani.

danutzu_1069


punktnet

Se montează la această oră separatoare de sens NJ Intre piața Sălăjan și Splaiul Independenței
Just kidding.

RazvanN

Cu exceptia iesirii DN1 din Bucuresti, unde se justifica folosirea intr-adevar, mai vazusem NJ pus doar in S4, pe o bretea de la intersectia Blvd C-tin Brancoveanu cu Sos. Oltenitei, unde previne inserarea in fata coloanei a celor care ar putea inainta pe acea bretea de dreapta. Dar tot mi se pare ca ar fi trebuit gasita o solutie mai potrivita pentru utilizarea in interiorul orasului.

Spune multe, oricum, atat despre locuitorii/soferii acestui oras, cat si despre Politia Rutiera, ce solutii ajung sa fie implementate. Sper sa nu devina o moda instalarea de parapeti in Bucuresti.

punktnet

#1819
Iata si rezultatul

Just kidding.

danutzu_1069

@RăzvanN, pe bucata asta au fost destule ciocniri frontale, din cauza pătrunderii pe sensul opus, asa ca este ok. Si mai sunt si localnicii care taie banda continua....
A, sa nu mai zic de intoarceri pe linia continua, char eu era sa trosnesc un specimen din asta.....

RazvanN

Pentru asta exista Politia Rutiera, nu? Nu este drum in extraurban, vizibilitate redusa, trafic la viteza ridicata, camioane, etc.
Este un bulevard cu limita de maxim 50-60km/h, in interiorul orasului Bucuresti, recent schimbat/modernizat/extins, unde putem avea diverse feluri de a controla traficul, inclusiv prin educare/corectie/avertismente/amenzi/suspendari de permise si altele.
Din cate stiu in zona, dupa extindere, si se observa si in pozele de azi, nu au existat marcaje, iar pana recent inca faceai slalom printre capace de canal ridicate, oameni pe carosabil, nimeni nu stia ce banda este s.a.m.d. Hai sa punem mai intai marcajele, indicatoarele, supraveghere si educare cu ajutorul politiei, daca e nevoie punem poate un rand mic de borduri si spatiu verde ingust daca tot se cere[spatiu suficient pare ca ar fi], dar nu asa.

Nu neg ceea ce descrieti, ma astept sa se intample asa ceva la inceput, dar cred ca trebuia sa se procedeze altfel, nu sa adoptam solutii de la drumurile express.
Incepem sa luam toate strazile cu 2 benzi pe sens sa le instalam parapeti NJ? Viilor, Magheru, which is next?

Imi pare rau, si scuze pentru devierea de la topic, dar trebuie sa cerem mai mult de la autoritati.

survola

S-au pus New Jersey pe Șos. București-Ploiești de la/până la Fântâna Miorița, voi spuneți că se strică aspectul zonei pe Nicolae Grigorescu?  :lol:

GDPR

Ghici cine avizeaza proiectele de semnalizare si siguranta rutiera? Exact, Politia Rutiera. Sunt sigur ca ei au impus parapetii New Jersey.

Cristi N

Cred ca ei impun ideea de bariera fizica nu neaparat parapete New Jersey W4. La fel de bine se putea pune W1 sau construi insula verde dar daca PMB n-a vazut altceva nici nu o sa ceara aprobare pentru altceva. :((

punktnet

Stau in zona si volumul masinilor ce intorceau peste linia dubla continua era urias. Sunt multe intrari / stradute / firme si pe stg si pe dreapta si fiecare facea ce dorea, de parca era pe camp. Foarte bine ca au pus parapet, in afara de semafoarele Marului / Malva, poti merge teava pana in Oltenitei
Just kidding.

TibiV

"Teava" s-a mers pe perioada starii de urgenta.
Acum se revine spre valorile de trafic ante-covid, si se sta iarasi din ce in ce mai mult la intersectia Hateganu - Vitan-Barzesti.
Coada de intrare pe Vitan-Barzesti incepe iarasi sa ajunga pana in dreptul Crematoriului, curand va ajunge pana la intrarea clienti in Romstal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Semafoarele merg la trecerea peste Dambovita?

punktnet

Just kidding.

TibiV

Imi cer scuze daca am intarziat nepermis de mult...
Nu am chiulit de la poze, dar am avut un program infernal (de noapte) si nu am avut energia sa incarc si sa postez...
Asa ca acum voi posta evolutia in 3 saptamani, mai exact 17 mai, 24 mai si 31 mai 2020...
(Pe de alta parte, sper ca evolutia va fi mai usor de observat - un fel de "time lapse"...)

17 mai 2020, partea 1

"Vedetele"...

Capatul "de jos" al rampei Titan, sensul Titan -> Hateganu / Vitan-Barzesti

Se observa ca stratul nou este de binder, cel vechi este de uzura...

Capatul "de sus" al aceleiasi rampe, adica zona unde nu au lucrat 2 ani. Fix deasupra acestui loc este primul rand de cabluri LEA...
Se vede si aici ca stratul nou este binder, la 3 metri mai incolo este stratul vechi de uzura de pe pasajul propriu-zis...

Sensul Vitan-Barzesti / Hateganu -> Titan... Nimic nou

Rampa spre Titan, parasita de vreo 3-4 ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)