News:

Video dronă 12.04 A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta.

Main Menu

Quick Wins

Started by cristi5, January 20, 2023, 10:31:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

@dan tm uita-te la cine le-a livrat in comentariul de mai sus. Sunt peste 10.000 de traverse neconforme, ma indoiesc ca o sa le schimbe toate.

dan tm

#181
pai daca nu sint conforme cum sa circule trenurile pe ele?

pot sa fie 1 milion.

sa fie mereu restrictii de viteza, lucrari de intretinere, reparatii neprevazute, restrictii, poate chiar deraieri.Ceva gen podul de la Braila? deraierile pot fi catastrofale fie la un tren de calatori la viteza mare sau un tren cu cisterne.
Unde este cistigul rapid?

cine isi va asuma fara presiuni politice sau administrative sa semneze?

aaa m-am uitat mai atent , baronul PDL...


Konter

Sucursala Regională de Căi Ferate București a prezentat marți cum se lucrează pe șantierele feroviare de pe raza sa.
Într-un comunicat postat pe pagina sa oficială de Facebook, regionala a anunțat că lucrările de tip Quick Wins incluse în loturile 14, 15 și 16 s-au finalizat pe firul I, între Vadu Lat și Zăvestreni, interval de cale ferată pe care trenurile circulă pe o suprastructură feroviară nouă, care permite atingerea vitezei maxime de 120 km/oră, iar în execuție sunt lucrările pe firul II, de la km 35+700 la km 42+000.
De asemenea, a fost deschis și primul șantier pe Lotul 8 Chiajna-Grădinari, unde se execută lucrări pentru montarea a două noi schimbătoare în stația Grădinari.
Pe aceste loturi lucrează antreprenorul Yapi Merkezi Inșaat ve Sanayi A.Ș. Sunt 11 contracte semnate, pe loturile 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 și 16), cu o lungime însumată de 46,51 km.


GAC

Regret profund situatia cu traversele neconforme, dar in acelasi timp, imi este greu sa-mi explic de ce s-a renuntat la acel model de traversa cu saboti de otel in care se prinde sina. Vad ca noul model de traversa presupune o talpa de material plastic ce se aseaza sub sina si 2 buloane care tin fiecare sina cu cleme elastice. Din capul locului, aceasta metoda de prindere este mai putin stabila deoarece suprafata talpii sinei (asezata peste traversa) este mai mica decat suprafata sabotului de otel pe care era candva prinsa sina, iar sabotul de otel, era la randul lui prins cu 4 buloane de traversa. in configuratia actuala s-a eliminat sabotul de otel si s-a redus numarul de buloane de la 6 la 2 per prindere. Genul acesta de saving il vad oportun la sinele de triaj, nu la cele de magistrala. Aceasta noua tehnica are sens doar daca suprafata traversei la contactul cu talpa sinei este la fel de plana precum talpa sinei, dar aici nu este cazul...


dargauda

Quick Wins SRCF Cluj 2024


CFR Infrastructura THX

serbanlupu


dargauda

Quick Wins Brașov 2024


CFR Infrastructura THX

pasadia

Par a fi mai degrabă poze de la lucrările de pe "coridor", nu "quick wins".

oc7avian

E QW cu ranforsarea fundației. Apropo, dacă era coridoreală n-am fi văzut stâlpii de catenară păstrați  ;)

TibiV

#190
Quick Wins SRCF Craiova 2024

Quick Wins SRCF Iași 2024
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

@pasadia lucrarile Quick Wins ale regionalei Brasov sunt atipice, in sensul ca se reface fundatia, ca la modernizari (si costa probabil la fel de mult partea de cale, dar raman electrificarea ai semnalizarea existente)

Din ce zicea CFR toate celelalte QW pentru care mai au documentatia pregatita (dar nu finantare) sunt de tipul asta. Adica mult-trambitatul "RK la sina si traverse" nu prea ajunge in alte locuri din tara, pe magistrale principale cel putin

MarianD

#192
Update QW zona Cluj:
- in statia Coldau, au terminat lucrarile aferente directei 1, mai ales in cap X unde au montat ceva schimbatoare;
- intre Coldau si Reteag, se circula pe firul 2 cu 70km/h si pe firul 1 cu 50km/h, deocamdata nu s-au inceput nimic lucrari;
- se circula cu 85km/h intre Reteag si Dej Calatori, pe firul 2 (ridicat de la 50). Firul 1 se va inchide, momentan se circula cu 50km/h (coborat de la 80).
- intre Gherla si Dej Calatori, s-a deschis F2 cu 100km/h, se simte ca in palma. Iesirea din st. Gherla (cap X, spre Dej) si intrarea in st. Dej Calatori (cap X, spre Cluj) sunt limitate la 30km/h. Oricum, nu s-a mai circulat cu viteza asta intre cele doua statii de zeci de ani. Firul 1 se va inchide in curand pentru lucrari, deci se va implementa o protectie muncitori de 50 km/h, practic pe perioada lucrarilor tot cu 50 vom circula pe firul 2... macar nu mai troncane si face tangaj si ruliu locomotiva, dar tot cu 50km/h ..
- Intre Gherla si Iclod, se pregateste demontarea firului 1, va ramane in circulatie firul 2 care e limitat la 50 km/h... deocamdata, in teren nimic relevant, desi s-au adus stive intregi de traverse si sine noi, cel putin in intervalul Gherla - Livada halta;
- In statia Iclod, de curand s-au montatat ceva TDJ si schimbatoare simple in capul Y, in capul X erau montate cele aferente F2; urmeaza inchiderea firului 1 spre Gherla, si posibil spre Bontida; se circula cu 50km/h toata statia Iclod, ambele fire;
- In intervalul Bontida - Iclod, firul 1 limitat 70km/h, firul 2 100km/h;

Pe intervalul Cluj Teius, vezi postul meu #155 din pagina 11 a acestui topic:

- Cojocna - Tunel - Boju. Se circula pe firul 2 recent deschis, 60km/h.
- Boju - Valea Florilor, s-a dat drumul la firul 2, ca in palma, viteza 60km/h. Se circula si pe firul 1, dar cu 50km/h.
- Valea Florilor - Campia Turzii, se circula pe firul 1 cu 85km/h, firul 2 cu 50km/h, dar se va inchide curand. Santierul este pregatit, stive intregi de traverse, s-a lucrat mult la drumurile de acces, s-au adus materiale, s-au aprovizionat cu piatra sparta;
- statia Campia Turzii, praf - in opinia mea, are nevoie de peroane noi, centralizare CE cu TMV, etc. etc. Pacat, mare pacat;
- intre Campia si Calarasi, nu imi explic de ce nu au ridicat restrictia de 70 pentru amnbele fire, lucrarile par a fi gata;
- intre Calarasi Turda si Razboieni, firul 1 l-au inceput asta vara (demontat vreo 1km) apoi lasat de izbeliste, se circula pe firul 2 cu 50km/h pe tot intervalul;
- in statia Razboieni, au montat cateva schimbatoare si TDJ in capul X (aferente directei 1 si liniei 3 din statie), mai trebuie doar burate, apoi firul 1 intre Unirea si Razboieni se poate deschide.
- In statia Unirea s-a inchis linia 2 aferenta firului 2, s-a si demontat pe jumatate din distanta, lucrari pe aproximativ 500m de la axa statiei spre Aiud;
- In intervalul Unirea - Aiud, se circula cu 90km/h dar din cauza unor 3 semnale de bloc (de la semnalul de bloc BL28 de la subtraversarea autostrada zona curba halta Miraslau pana la intrare in Aiud) sub care au inductorii de 500Hz defecti activi, se circula sub viteza de control INDUSI V1, deci veti vedea trenuri IR ruland cu <65km/h si R ruland sub 50km/h;
- surprinzator, au inceput in forta lucrari in statia Aiud, linia 3 aferenta directei 2 s-a demontat si s-a sapat adanc in sol.
- mai departe Aiud spre Teius, firul 2 s-a demontat pe 2/3 din distanta (foarte foarte repede au lucrat);
- in statia Teius, pe directa 1 s-au montat acum cateva luni schimbatoarele in cap Y pentru deschiderea cea a avut loc a firului 1. Din cauza lucrarilor pe firul 2, se circula intre Teius si Aiud cu 50km/h, protectie muncitori, se simte ca in palma; am vazut schimbatoarele deja pregatite pentru montarea pe directa 2, deci se vrea o lucrare rapida;

Este inca foarte foarte mult de lucru, 30+ de ani de lipsa mentenanta isi spun cuvantul. Totusi observ diferenta de calitate intre lucrarile prestate in regie proprie a regionalelor CNCFR fata de cele externalizate, in sensul ca, cele externalizate sunt mult mai mecanizate si mult mai calitativ executate. Parerea mea, e ca doar aducerea de trenuri de lucru si pastrarea ritmului actual macar cativa ani de acum in colo poate salva situatia. Chiar si asa, cu ocazia lucrarilor, circulatia trenurilor este pulbere, toate trenurile acumuleaza intarzieri masive, de marfare si incrucisarile lor nu mai are rost sa povestim.

E bine ca se face, vedem...

Konter

@MarianD culmea e ca multe utilaje/trenuri sunt inchiriate fix de la CFR Infrastructura. Cred ca e mai comod si sigur sa inchida linii sau sa puna restrictii decat sa faca eforturi reale de a intretine ce au, de aia externalizeaza tot ce inseamna lucrari mai complicate decat reparatii curente.

AndreiB

Eu cred ca e mai degraba o problema de bugete si de bani. Externalizarile se finanteaza punctual sau cu fonduri Europene. Mentenanta curenta necesita buget multi anual alocat ferm catre CFR Infrastructura de la buget.