News:

.

Main Menu

Quick Wins

Started by cristi5, January 20, 2023, 10:31:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ioandorin

Konter
Pe lângă ce spune AndreiB ,nu mai au nici personal cu cine să facă,deși au utilaje! Chiar dacă s-ar face angajări,nu mai e cine să meargă să doarmă în vagoane de dormit ,transformate în dormitoare și mizere,  o săptămână întreagă,fără apă curentă,printre șoareci și pe un salariu de mizerie! Cei care erau s-au cam pensionat sau nu au mai apucat nici pensia!
Am lucrat cu personalul secțiilor de mecanizare când încă era personal la ei și cam știu ce condiții aveau!

Konter

@ioandorin daca gasesc privatii sa lucreze inclusiv prin strainatate, gaseste si CFR. Numai sa vrea. Craciun fericit tuturor!

Light

Se pare că bătaia de joc continuă pe linia Sibiu - Copșa Mică...

PNRR, varianta de Sibiu dirijată de la Brașov: au redeschis calea ferată cu vechile șine. ,,Mai închidem o dată, prin februarie"

Fără ca nimeni – de la beneficiar, la constructor – să lase de înțeles, reabilitarea unei porțiuni din calea ferată care leagă Sibiul de Copșa Mică a dus la redeschiderea circulației tot cu vechile șine de cale ferată. Exfoliate, teșite, uzate și cu îmbinări nesudate, plesnite la colțuri. Contactat de Turnul Sfatului, constructorul spune că urmează să închidă din nou circulația când ar urma să vină noile șine.
Traficul feroviar între Sibiu și Copșa Mică a fost închis de la 1 iulie 2024 pentru reabilitarea a 1,84 de km de cale ferată aflată în zona Ocna Sibiului (între zona podului peste Visa și bălțile piscicole de la Mândra). CFR a lăsat, inițial, să se înțeleagă faptul că traficul va fi redeschis la 1 august: în realitate acest lucru s-a întâmplat pe 10 decembrie 2024.

Doar că, la nicio lună de la redeschiderea circulației, în urma unei sesizări făcute de un cititor, Turnul Sfatului a descoperit că pe tronsonul care a fost anunțat drept reabilitat au fost amplasate, în majoritate, vechile linii ferate. Unele într-o stare de degradare evidentă, fiind exfoliate, plesnite la îmbinările nesudate, care au distanțe și de aproape doi centimetri între șine. Intervenția punctuală între Sibiu și Copșa Mică a vizat o porțiune de 1,84 km împărțită în două sectoare, pentru a cărei reabilitare a fost semnat un contract în 19 mai 2023 cu Vest Construct SRL, din județul Brașov. Valoarea contractului, la momentul semnării, a fost de 7,8 milioane de lei, la care se adaugă TVA.

Cum ziua de luni este zi liberă pentru bugetari, iar nimeni de la CFR nu răspunde pentru a da relații, am contactat constructorul referitor la situația linie de cale ferată dintre Sibiu și Copșa Mică. ,,Deci noi trebuia să aducem linii de cale ferată de 108 metri. Aceste linii sunt foarte lungi și nu aveam cum să le transportăm. De aceea am amplasat vechile linii, pentru a le putea aduce pe cele noi, pe care să le amplasăm pe traseu transportându-le pe actuala cale ferată. Altfel nu se poate, altfel nu aveam cum să le aducem în șantier", declară Ion Fanea, din partea Vest Construct SRL, pentru cititorii Turnul Sfatului.
Întrebat când estimează această nouă etapă și cât durează, Ion Fanea răspunde lejer. ,,Acum, în februarie ar trebui să vină aceste linii de cale ferată. Da, pentru amplasarea lor va trebui închisă total circulația. Dar foarte puțin: într-o săptămână se montează noile linii", dă asigurări Ion Fanea. Întrebat de cele câteva șine de cale ferată amplasate pe noul traseu și de cele două șine lăsate la marginea terasamentului, Ion Fanea spun că nu au relevanță. ,,Liniile acelea au fost descoperite în terasament, cine știe cum au ajuns acolo, sunt vechi, nu sunt noi".






Sursă: Turnul Sfatului

Xenos

Ce mizerie totală! În toate aceste luni trebuia RK pe toată linia. O mizerie.

cristi5

Am primit o explicatie de la CFR, ca chiar sunt ciudate sinele astea, desi e doar 1,8km

- constructorul e in faliment si nu-i da nimeni sina sau alt material decat cu banii jos
- instanta a hotarat ca contractele in executie ale firmei falimentare trebuie duse pana la capat. Deci CFR nu poate rezilia

Sper sa primeasca sina si sa apuce sa o monteze si sudeze inainte sa moara firma de tot...

ri3

Hello! Am revenit, dupa o absenta de cateva luni, cu stadiul lucrarilor QW. Fisierele initiale au fost pierdute si mi-a luat ceva sa adun motivatie pentru a relua. Formatul este mult simplificat.





Powered by API/PUM imgur uploader

MarianD

Update QW zona Cluj:
A. Apahida - Beclean
1. La inceputul anului s-a demontat intervalul Iclod - Gherla fir 2, se lucreaza destul de bine, deja s-au demontat peste 80% din firul vechi, se lucreaza inclusiv seara tarziu dar si duminica, deja am observat primii 300-400 de metri de sina si traversa noua montata pe teren. Dupa ce s-a demontat calea veche, se compacteaza, apoi cu buldozerul se aseaza traversele noi, urmand sina. Cred ca se vrea  burare mecanizata cu tren de lucru. In anumite situatii, de ex la pod metalic peste Somes, langa Gherla cap Y, se sapa adanc, se aseaza si folie.
2. Intervalul Bontida - Iclod este inchis pe firul 2 de 100, din cauza lucrarilor la aparatele de cale aferente F2 din Iclod cap X, care se pregatesc de montare.
3. Am auzit o informatie care m-a infuriat. Podul de la Coldau, reabilitat, deschis circulatiei cu 50 cu o sg locomotiva, 15 km/h cu doua locomotive s-ar putea deschide la VS 100, doar ca se asteapta ceva receptie de la Bucuresti. E asa de ani de zile. WTF?
Cu un pic de noroc, de la Apahida la Dej, la sfarsitul anului, s-ar putea circula cu 100, cred ca nu s-au mai atins timpii astia de zeci de ani, presupunand ca si Iclod-Gherla-Dej Calatori F1 se termina. Vedem.

B. Apahida - Teius
1. La Razboieni, in cap X s-au asezat deja aparatele de cale aferente firului 1 (de la Unirea Hm), mai trebuie ceva buraje. In linia curenta, am vazut ceva echipe de sudura acum 3 zile. Se pregateste deschiderea, apoi se va inchide firul 2 care e praf. Deci tot cu 50 se va circula, doar ca pe fir nou.
2. Unirea - Aiud, firul 1, s-a deschis zilele trecute. Oau. Deocamdata pe cale libera, BLA in functie. Tot cu 50km/h.
3. La Teius fir 2, cap Y se monteaza schimbatoarele de cale, si asa cum am spus in postarea precedenta, se lucreaza binisor la Teius - Aiud, eventual la terminare, pe ambele fire, se va circula cu VS, cred ca de 100. Viteza neatinsa de ani buni.
4. In gara Aiud se lucreaza binisor pe liniile 1-3, sapaturi adanci, macaze pregatite. Se instaleaza si sistem de colectare a apelor, totusi cineva a prins si niste lucrari mai avansate.

Is cu ochii pe ei, sper sa progreseze anul asta binisor, avem nevoie de niste viteze comerciale decente!



ronaldo99

@MarianD multumim mult pentru info. Chiar i-am vazut pe zona Gherla-Iclod cu ceva echipa dar nu stiam statusul.
Chiar ar fi foarte interesant/imperativ necesar sa vedem unde este acel impas la avizul cresterii vitezei de la Coldau. Parca vad ca a uitat o secretara foaia intr-un sertar O:-)  Se lauda demult politicul cu lucrarea de modernizare si acum stam la viteza maxima de 15km/ora? De noaptea mintii...