Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

TibiV

https://www.facebook.com/CNAIRSA/posts/3109732045953520

Se ridică restricțiile de circulație pe Podul de la Cernavodă

Marți, 07.06.2022, începând cu ora 14:00, vor fi ridicate integral restricțiile de circulație pe Podul peste Dunăre de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2, între km 155+415 - km 161+479.
Astfel, pe întreaga perioadă a sezonului estival, se va circula pe ambele căi de rulare.

În toamnă, după încheierea sezonului estival, va continua următoarea etapă a lucrărilor de reabilitare a podului.
Ne cerem scuze participanților la trafic pentru disconfortul creat pe fondul execuției lucrărilor de reabilitare a podului, dar acestea nu pot fi realizate decât prin închiderea parțială a circulației, conducătorii auto având la dispoziție alternative de deplasare pe rutele vechi.

Reamintim conducătorilor auto că viteza legală pe pod este de 80 de km/h.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

De câteva zile s-au deschis benzinăriile MOL de la km 197.










Powered by API/PUM imgur uploader

ghrt

Am mers pe direcţia Cţa - Buc pe 10 iulie, podul de la Cernavodă deja are două gropi serioase. Mi se pare inacceptabil.
Cont (aproape) inactiv.

mirceaeliade

QuoteCompania de Drumuri a deschis la Murfatlar, pe Autostrada Soarelui prima parcare concesionată ( spațiu de servicii) cu servicii de tip benzinărie, stații de încărcare pentru mașini electrice, alimentare GPL, toalete și magazine alimentare, practic toate serviciile pe care le oferă și parcările din Uniunea Europeană. Parcarea din zona Murfatlar la kilometrul 196, pe ambele sensuri ale Autostrăzii este concesionată către Mol România.
https://economedia.ro/autostrada-soarelui-cnair-a-deschis-primele-parcari-concesionate-cu-statii-de-incarcare-pentru-masini-electrice-alimentare-gpl-toalete-si-magazine.html

mirceaeliade

#1669
Am trecut si eu pe A2 de la Constanta inspre Bucuresti si am fost socat sa vad ca podul nou refacut (ala de pe langa Cernavoda) are doua santuri in mijlocul benzii 1.  Zici ca au dat rusii cu rachete in pod. Are si un indicator de 60 km/h inainte, si pana si tirurile se chinuiau sa ocoleasca una dintre gropi.

Skynick

Pai la fel si prima banda la iesirea din Bucuresti pe directia Fundulea a portiunii de beton reabilitat. Cratere semnificative si valuriri. Sper ca intra iar in refacere in toamna.

Duta C

#1671
Lucrare de 2 lei la PORR si 1,20 la Oil Company Slobozia. Sa ne traiasca partidul scump si drag !!!
La km 73 (nu mai stiu ff exact) spre Cta a asfaltat OIL Company parca in 2020 si a lasat la un podet un santulet transversal de un lat de palma de am zis cami sar rotile.Acum dupa 3 ani au astupat putin acel santulet ,ca sa nu mai zic ca dupa asfaltare tot lotul asta a fost valurit usor ,ceea ce inainte nu era!
O bataie de joc !

MSlv

Care ar fi "șansele" să nu fie chiar vina constructorului ci de fapt o limitare a soluției din proiect (asfaltare peste beton) și singura variantă reală pentru menținerea calității asfaltului pe banda 1 să fie refacerea totală de la nivelul fundației?

Ar fi mai realist/ieftin/rapid să se execute o reasfaltare pe banda 1 la 2-3 ani (eventual de către DRDP?) decât să spargă tot și să refacă o porțiune recent reabilitată?

Sorinus

Eu circul pe A2 de 20 ani constant, si pot spune ca e, per total, in cea mai buna stare ever. Nu perfecta, evident, dar chiar si zona pana la Fundulea sau podurile Dunarene, nu se compara cu ce era inainte. Vechiul lot COlas, de dupa Lehliu, e si el decent, multi ani fiind plin de gropi si denivelari. Acum, unele gropi si tasari, daca se trateaza in timp util, sunt chestii uzuale. De asemenea, semnalizarea e chiar ok, marcajele si semnele fiind foarte vizibile noaptea. Sa nu-i deochi.

daniel321

Autoatrada A2 Bucuresti-Constanta 01082022


Feri

QuoteAnunț public privind decizia etapei de încadrare

C.N.A.I.R. S.A., cu sediul în municipiul București, bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, titular al proiectului ,,Realizarea a 3 noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3 în zona de sud-est a României – nod rutier autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 la Dragoș Vodă" anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către A.P.M. Călărași, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului pentru proiectul ,,Realizarea a 3 noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2, A3 în zona de sud-est a României – nod rutier autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 la Dragoș Vodă" propus a fi amplasat în județul Călărași, comunele Dragoș Vodă și Vâlcelele.

Proiectul deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul A.P.M. Călărași din Șoseaua Chiciului, nr. 2, Călărași, județul Călărași, în zilele de luni – vineri, între orele 10.00 – 14.00, precum și la următoarea adresă de internet: www.apmcl.anpm.ro.

Publicul interesat poate înainta comentarii / observații la proiectul deciziei etapei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a autorității competente pentru protecția mediului.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/anunturi/anunturi-de-mediu/anun%C8%9B-public-privind-decizia-etapei-de-%C3%AEncadrare-21


survola

Nu prea vad rostul acestui nod.
Doar din motive de siguranță, poate, pentru facilitarea ieșirii de pe A2 pe DN3A și viceversa, în caz de accidente.

mirceaeliade

Daca nu ma insel, sunt 41 de km de autostrada fara nici un fel de iesire.  Din varii motive, uneori oamenii chiar mai rateaza iesirile la timp, si ar fi acceptabil sa nu fie obligati sa conduca 80 km in plus sau sa ne trezim cu tampiti care se decid sa bage un contrasens sau marsariere.

NGC

Mai este si proiectul "Elaborare studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate pentru obiectiv "Bretele de acces la Autostrada A2 – km 45, din DJ 303 "" pentru care s-a lansat licitatia pentru SPF si SF luna trecuta.

survola

La Sărulești-Gară, județul Călărași.