Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

pbh


alecu26

@TVVlad, incearca sa se acopere legal. S-au umplut autostrazile de ele. Pe de alta parte cred ca toata lumea e constienta ca gardurile alea nu sunt garantie 100%. Exista asemenea semne si in Suedia. Oricum noaptea la 140 de km la ora nu te ajuta cu nimic semnul ala. Nu ai cum sa fi "mai atent" si sa vezi din timp caprioara care vine din dreapta in salturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

#1637
Azi au inceput sa pegateasca devierea in vederea reparatiilor la podul Cernavoda, sensul spre Constanța, devierea inainte de pod venind dinspre Fetesti...
Pe podul de la Fetesti, deja se circula deviat.

RaduG

Devierea de la Fundulea, au reînceput lucrările pe sensul Cta-Buc. Aseară era ambuteiaj pe acest sens, de 4-5 km, până la podul peste Mostiștea.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Circulați cu atenție, vine perioada cu ceață.

danutzu_1069

La podul de la Cernavoda, s-a reluat devierea pe sensul nereparat, pentru ca se lucreaza la aparatele pentru rosturile de dilatatie..  Cel putin la capatul dinspre Cernavoda, aparatul este scos...

RaduG

#1640
Căutând eu cam pe unde ar fi Km 157 pe A2, locația viitorului nod rutier ,,Dunărea", am dat peste aceste frumoase poze de arhivă ale Google Street View din August 2012, când pe sectorul Cernavodă-Medgidia se deschisese traficul pe un singur sens. Și am zis să le imortalizez pentru posteritate:







LE: Evident, km 157 și respectiv nodul rutier Dunărea sunt aici: https://www.google.ro/maps/@44.3448832,27.9995613,2186m/data=!3m1!1e3

kitsune

#1641
@RaduG, nodurile Ovidiu și Dunărea sunt echivalente cu haltele de CF Ovidiu și Dunărea. La Dunărea e ceva îngust (și nu prea văd unde ar putea face bretele din cauza terasamentului CF), dar la Ovidiu nodul există fizic, cu benzi de decelerare și accelerare și ce mai e. Lipsește doar conexiunea la nivel de asfalt între cele două sensuri de mers (pe sub podul rutier și cel CF).








Powered by API/PUM imgur uploader

La un moment dat, venind dinspre Fetești, banda de decelerare începea chiar înaintea pasajului pe sub CF, apoi au tras linie continuă acolo. Nu mai știu cum e acum.





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


danutzu_1069

Porci pe A2... La propriu, nu la figurat..
Doua masini avariate...

Skynick

Reaminti-mi va rog cine a fost constructor pe portiunea Medgidia -Cernavoda. E cel mai bun segment de la noi dupa Bechtel. Si nu e usor relieful.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Cred ca factorul comun e de fapt fundatia de piatra sparta, comparativ cu fundatia de ballast stabilizat utilizata in mai toata tara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi

^ Ar trebui sa le dea de gandire decidentilor, poate mai umbla la normative legat de acest aspect.
@alecu26 stii cumva daca pe Cernavoda Constanta au folosit piatra sparta ca asa s-a cerut in licitatie sau din alte motive?

PlayStation

S-ae putea sa se fi cerut asa, pentru ca A2 trebuie sa fie impecabila
Face legatura cu cel mai mare port al tarii

RaduG

#1649
Așa s-a cerut, pt sectorul Fundulea-Lehliu-Drajna se aducea piatra de la Buzău de undeva. Atunci s-au devastat Ciochina-Lehliu, Slobozia-Drajna (astea doua au fost refăcute) plus Slobozia-Buzău, care a rămas distrus.
Tot atunci se spune că s-a furat pe rupte, s-au pietruit toate comunele și satele din județul Ialomița. Era plin de camioane și "oferte" de "pietriș de la autostrada", și mai toți primarii au profitat. Alte vremuri, acum nu s-ar mai putea.
Legendele urbane spun că, pe alocuri, terasamentul A2 e mai scund decât cel din proiect, din această cauză, dar cine poate verifica?
Știu că la un moment dat problema furturilor devenise atât de mare, erau atâtea camioane cu pietriș "rătăcite" între cariera din Buzău și A2, încât constructorul a decis organizarea de caravane de 30-40 camioane, însoțite de antemergător cu girofar galben. M-am intersectat de multe ori cu aceste caravane pe perioada construcției A2.