Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

RaduG

Din presa locală de Călărași:
Călărăşeanul Marian Ichim-şeful DRDP Constanţa a verificat stadiul lucrărilor de reabilitare a podului de la Cernavodă

http://realitateadincalarasi.ro/2021/11/17/calaraseanul-marian-ichim-seful-drdp-constanta-a-verificat-stadiul-lucrarilor-de-reabilitare-a-podului-de-la-cernavoda/


QuoteCălărăşeanul Marian Ichim-şeful DRDP Constanţa a verificat stadiul lucrărilor de reabilitare a podului de la Cernavodă
17 noiembrie 2021 redactie@realitateadincalarasi.ro Știri 0

    Secretarul de stat Irinel Ionel Scrioșteanu, alături de directorul regional din cadrul CNAIR Marian Ichim, consilier județean PNL Călărași, a vizitat recent șantierele de lucru ale celor două obiective.
  A fost frezat sistemul rutier de pe Calea 1 aferentă podului metalic și viaductului către București, sunt în progres lucrările de reabilitare a cărucioarelor de inspecție și a șinelor acestora, de curățare/suflare intrados pod metalic și de sablare grinzi din beton precomprimat, a antretoazelor și a părții inferioare a plăcii dintre grinzi. Pentru executarea acestor lucrări, au fost instituite restricții de circulație, valabile până la data de 17 decembrie 2021.
    Până acum au fost executate lucrări de reparații betoane rigle și elevații pile, respectiv sablarea abrazivă a suprafețelor din beton și prelucrarea cu jet de apă a suprafețelor de beton, de protecție anticorozivă a structurii metalice și de consolidarea a malurilor.
    Podul peste brațul Borcea este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv (grinzi cu zăbrele și viaducte de acces), care traversează brațul Borcea al fluviului Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, conectează orașele Fetești și Cernavodă între regiunile Dobrogea și Muntenia.
𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗖𝗲𝗿𝗻𝗮𝘃𝗼𝗱𝗮
Continuă lucrările de reabilitare și înlocuire lucrări de artă, care au fost întrerupte în vară, stadiul fizic de execuție fiind de 39%.
Până acum au fost executate lucrări de reabilitare a obiectivului pe Calea 2 de rulare – frezare structura rutieră existentă, desfacere cale, trotuar și parapet, refacere hidroizolație, înlocuire parapet direcțional, înlocuire rosturi de dilatație de la culee și dintre viaduct și podul principal, sablarea tablierului podului metalic și refacerea protecției anticorozive a acestuia, înlocuirea sistemului de iluminat, așternere structură rutieră. Au fost executate lucrări de reparații la viaduct si la intradosul consolelor, iar pe Calea 1 a fost refăcută protecția anticorozivă a intradosului tablierului podului metalic.
Au fost realizate lucrările de armare, cofrare si turnare beton grinzi rost de dilatație pe Calea 2, montarea dalelor prefabricate pe trotuarul aferent acesteia, respectiv operațiunea de sablare pentru Pila 4 Calea 1 și Calea 2. Au fost înlocuite rosturile de dilatație pentru Calea 2 de rulare și se înlocuiește parapetul direcțional și pietonal. Pentru executarea acestor lucrări, au fost instituite restricții de circulație, valabile până la data de 17 decembrie 2021.
Podul peste Dunăre de la Cernavodă este un pod combinat de cale ferată și șosea, care traversează Dunărea și, împreună cu podul similar peste brațul Borcea, conectează orașul București de Portul Constanța, unind Dobrogea de Muntenia prin Autostrada A2.
‼️ Este prima reabilitare a podurilor de peste Dunăre, de când au fost construite: de 35 de ani podul de la Fetești, de 34 de ani podul de la Cernavodă.











Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

Tot despre A2, tot presa locală, de data acesta din Lehliu, un articol care deși are filmări video și înregistrări audio, trebuie luat cu un vârf de sare:

Ichim Marian si Mafia Asfaltului. PSD+PNL infratite la furt. A2 autostrada Clanului Iacomi

https://experimentullehliu.ro/2021/05/25/ichim-marian-si-mafia-asfaltului-psdpnl-infratite-la-furt-a2-autostrada-clanului-iacomi/

Quotechim Marian si Mafia Asfaltului. PSD+PNL infratite la furt. A2 autostrada Clanului Iacomi

ByCezar Petrescu
MAI 25, 2021  crima organizata, Drumuri si Poduri, iacomi iulian, ichim marian, iliuta vasile, ion iacomi, Sofian costache, xenofonte purcarea
ichim marian
LEGALIZAREA HOTIEI
Cand vine vorba de bani, de furat, PSD si PNL uita de apartenenta politica si se organizaeaza exemplar, in vederea jefuirii banului public, cu o rara ferocitate si mobilizare de forte.


Ichim Marian zis Oaie, membru marcant al PNL, acum in PSD si ,,General" al conducerii PSD, membru al Gruparii Iacomi, care pret de doua decenii a jefuit si distrus jumatate din Baragan, a ajuns la intelegere cu membrii Gruparii Iacomi, in vederea sustragerii si comercializarii unor cantitati din Autostrada A2 (frizura), mai precis cantitatea de 500.000 de tone de criblura asfaltica (frizura), cal I, material care urmeaza sa fie comercializat in Calarasi si Ialomita de Grupare.

https://www.replicaonline.ro/marian-ichim-de-la-drdp-constanta-un-fost-psd-ist-devenit-pnl-ist-457244/

La pretul de 70ron/ tona, vorbim de 500.000*70=3.500.000 ron, adica 700.000 euro, fara taxe, fara impozit, totul la negru, sau albit cu Primariile arondate.

ICHIM MARIAN
Cunoscut in Crima Organizata drept Oaie, cu aceiasi porecla ca si fratiorul acestuia zis tot Oaie, Ichim Marian este Generalul lui Iliuta si Locotenentul lui Iacomi Iulian.

Dar de aceasta data, Iliuta Vasile i-a spus lui Ichim: ,,Ichim stai cuminte ca te aresteaza astia! Ai copil mic acasa, sotie frumoasa, stai departe de Clan, ca nu te mai salveaza nimeni, iar Iacomi nu o sa vina la Poarta Alba sa-ti aduca bani sa ai de o cartela telefonica!"

Ichim Marian este cunoscut pentru modul salbatic in care a exploatat cursele de la Rafinaria Bunge, unde infiletat politic si ajutat de Iacomi, a reusit sa construiasca un imperiu, bazat pe evaziune fiscala, spaga si clientelism politic.

Pus de Iliuta Vasile la Drumuri si Poduri Calarasi, Ichim Marian a fost transferat la Constanta, tot la Drumuri si Poduri, dus departe, avand in vedere anchetele DNA si DIICOT, legat de frezura asfaltica vanduta de Gruparea Iacomi, cu Sofian Costache cu tot, frezura albita prin Primarii, unde banutii ies albi si frumos mirositori, cu aroma de flori de camp! Vasile insa a incercat sa-l indeparteze de Clan si de tentatia banului usor facut (parinteste).

Plecat in Constanta, Ichim Marian inca coordoneaza Sectorul de Autostrada A2, cel mai important element si sursa de bani pentru PNL si PSD in Calarasi, Ichim a inceput sa faca aranjamentele la scara mare, larga, la nivel de Ministerul Transporturilor, pentru a LEGALIZA HOTIA! Azi, Ichim cara cu Sofian la bara, in curtea lui Iacomi.


DILEMA
Hotia este gandita la nivel de Partid (PSD+PNL). In mod normal, frizura este introdusa in noul covor asfaltic, in proportii variabile, in functie de reteta! In acest fel, importante resurse financiare sunt economisite si vorbim aici de zeci de milioane de Euro anual numai pe A2!

In mod normal, frizura este reutilizata, avand in vedere faptul ca anual, zeci de kilometri de asfalt sunt frezati doar pe A2.

Mafia Politica, condusa de PNL si PSD, au gandit un mecanism prin care frizura asfaltica, este declarata inutilizabila, adica gunoi, motiv pentru care este lasata CRIMEI ORGANIZATE, la discretie.

Crima Organizata introduce cantitatiile pe piata, la negru, de obicei pentru preturi care variaza intre 1200-1700 Ron/ masina de 20 de tone.

joga virgil
In acest fel apar sume de ordinul milioanelor de Euro, in mainile elitei PSD si PNL, iar Primarii, Sefii de Partid si elita Crimei Organizate, castiga sume incredibile, fara taxe, fara declaratii de avere, sume pe care Hilfe (Petrica Ivascu), de la ANAF, ii ajuta sa le spele in afaceri aparent curate.

Ichim Marian, fara apartenenta politica reala, fara ideologie, este azi membru PSD, ieri era in PNL, asa cum Iacomi Iulian este acum la PNL!

Toti fura, fura din Scoli, de la copii, fura de la morti din cimitire, fura tabla de pe Scoli, fura asfaltul, fura din Primarii, fura din Spitale, fura tot ce le cade in mana!

Dupa ce anul trecut au fost demarate anchete (aflate inca in desfasurare), Ichim Marian cu Iacomi Iulian, au impus la nivel de minister ca DRDP (Directia Regionala de Drumuri si Poduri) sa incheie cu Clientii- musai Primarii, declaratii semnate de Primar, prin care Primarul promite ca 500.000 de tone de frezura asfaltica, vor fi utilizate exclusiv in scop comunitar, iar DRDP, da si ii crede pe cuvant!

Adica Iacomi Ion, da un ravasel, in care promite ca pentru Urbe, se va jertfi, pe altarul datoriei si nu va baga milioane de Euro in contul personal.

Ecuatia
Frizura este carata de Grupare, din parcarea de langa Lehliu Gara, unde aproximativ 350.000 de tone de frezura au fost dosite, iar o alta cantitate a fost dosita in urmatoarea parcare pe sensul de mers spre Bucuresti, iar 30000 de tone sunt in curtea DRDP de la Lehliu Gara, de unde se incarca tot la cupa, constant si fara jena, la cine trebuie.

Asa a gandit Ichim Marian, cu Iacomi, un mod de a legaliza Hotia, sa nu mai ,,zica astia ca furam"!

Ecuatia este simpla: In contractele de memntenanta pentru A2, este prinsa frezarea si transportarea frizurii in locurile indicate de DRDP, iar la noul covor asfaltic, se utilizeaza aasfalt proaspat, platit din Bugetul Romania!

Insa in Romania nu mai produce nimeni bitum! Totul este de import!


350.000 de tone de frizura sunt lasate pe tronsoane de Autostrada, in parcari, de unde Sofian cu Ichim Marian, cara sute de camioane, si muta cantitatiile in locuri mai dosite, de unde ulterior sunt vandute si matrasite.

Au timp apoi, sa faca contracte cu primariile, in care incep si intind cateva cupe pe strazi, unde vand mixtura ca piatra sparta, sau pe prestare servicii si intretinere strazi. Asa dreneaza astia din Judetul Calarasi, anual 300 de milioane de Euro, bani tocati in bataie de joc, cu participarea nemijlocita a Procurorului corupt din Calarasi, Procuror care este o carpa, cu care Interlopii Calaraseni se sterg pe picioare si uneori in partea dorsala.

Se fura la vedere, se fura tot, cu participarea Parchetelor din Judetul Calarasi, a Politiei Romane din Judetul Calarasi si a DIICOT Calarasi.

Astfel, 500.000 de tone de frezura, scoasa de pe zona Lehliu (A2) ajung sa valoreze aproape 2-3 milioane de euro, banuti care ajung la membrii Clanului Iacomi, prin albire in Primarii, sau vanzare directa catre doritori.

Directorul PSD-ICHIM MARIAN fura cu camionul!
Directorul Ichim Marian zis Oaie, uns de PSD Director la DRDP Constanta, mutat de la Calarasi, fura cu camionul cu fatiorul lui mai mic, zis tot Oaie, si cara alaturi de Sofian Costache, zeci de mii de tone de frezura asfaltica, in zonele de dosire!

Unde este carata frizura?
Frizura este carata in Dor Marunt, langa Valea Gerului, in zona controlata de Iacomi Ion, unde se vor duce 500-700 de camioane, se cara la Dalga la Clienti si la Sofian Costache in curte (are curtea mare)!

Din ecuatie lipseste pentru moment Dobre Florin, a carui participare la frenezia asfaltului, cu 6-8 camioane, este asteptata azi 25.05.

Frenezia asfaltului
Pentru a arata ca este inimos cu ,,sclavii" clanului, Imparatul va distribui cate o cupa de vola, la slugi si sclavi, si va arata ,,dusmanilor", faptul ca doar cei care stiu a arata iubirea fata de talpa care ii apasa pe gat, primesc cate ceva moca!

ichim marian
Ichim Marian- alearga zilnic de la Calarasi la Constanta, sa ofere Constantenilor, iubirea PSD.
Pe drumul special amenajat de Clan, drum care leaga podul spre Infratirea de parcarea de pe A2, este o exceptioanala frenezie, iar Vola Primariei lucreza 24 de ore, in regim non stop!

Vola Primariei
La incarcare, se utilizeaza Vola Primariei Dor Marunt, cumparata pentru Situatii de Urgenta, marca Komatsu, insa condusa de Ion, angajatul lui Iacomi Ion, zis G.....

Fara a avea dreptul sa utilizeze utilajul primariei, motorina Primariei si angajatul lui personal, Ion Iacomi, foloseste bunul comunitatii pentru propria instarire, asa cum face de doua decenii, unde Primaria este un cotet, in care aduce tot felul de vietati!

La incarcare, pe motorina platita de Primaria Dor Marunt- Vola pentru Situatii de Urgenta, a Primariei Dor Marunt, condusa insa de G.........., adica nici macar de un angajat al Primariei!


Ichim Marian zis Oaie, membru al Clanului Iacomi, mereu activ de la 7 am!
Cine coordoneaza operatiunea?
Echipa de bombardieri din Primaria Dor Marunt, cu antecedente penale, vegheaza la fata locului, pentru a tine doritorii si curiosii la distanta. Angajati in Primaria Dor Marunt, Bombardierii Clanului, pastreaza linistea!

Pe masini se pun 40-50 de tone, insa cine cantareaste?

Gandita de 10 luni!
Jefuitorii din Clan, au aranjat ca grosul cantitatii, adica cele 350.000 de tone, sa ajunga in parcarea de langa Infratirea, de pe A2, de unde Gruparea poate drena in liniste, toata frizura!

Sunam la Drumuri Nationale

De la Drumuri Nationale aflam ca trebuie sa sunam la Drumuri Judetene, ca ei se ocupa cu matrasirea frizurii!

Ca sa fie treaba buna, sa aiba Primariile intrare, Ministerul Transporturilor ofera facturi de 11 ron+TVA per tona, chiar daca ele sunt de forma, pentru ca Primariile sa poata justifica prestarea activitatiilor de transport cu camionul, de intinderea materialului frezat pe strazi. Asa zboara miliardele pe prestari de servicii in Clan.

Sunam la DRDP Bucuresti
Incredibile informatii! Dialogul este halucinant!

Intretinere autostrazi

Ichim Marian– iubitor de Liberali adevarati

Adica este pentru cine trebuie, nu pentru ,,Saracii", cum bine spunea Primarul Ploiesteanu, Bombardier in Clan!

Important este ca Ichim, a aranjat spalarea in acte a marfii, astfel ca jaful pe banii Primariilor sa continue nelinistit, existand justificare in acte!

INCARCI TU !
Adica tu incarci, cu Vola Primariei, cu motorina Primariei, dar musai sa ,,aiba vola cantar la cupa", zice Directorul Drumuri Jefuite din Ministerul Transporturilor!

Vezi Doamne, sa aiba cine calcula, la gram, pe cupa metrologata, sa stim ce facturam, ce mama dracu! Adica ori facem o treaba ori...

Trist este ca nu angajatul Primariei incarca! Incarca angajatul lui Iacomi, pe una din firmele lui!

Patru brunete focoase, in costum de asistente, stau si contorizeaza cat cantareste fiecare cupa! In acest fel, Drumuri si Poduri stie cat sa factureze UAT-urile! Ca sa vezi belea!

Vola Primariei nu are cantar la cupa!

Imparatul darnic
Acum ca se stie, va trebui Imparatul sa vina sa-ti dea si tie 2-3 roabe de frizura, sa arate darnicia in Clan!

Cat ajunge la tine, cat la Sofian, cat este vandut, numai Prim Procuror Xenofonte Purcarea stie, daca si cand primeste laditele cu legume, de la Dan Motreanu si Ion Iacomi, din Dor Marunt, unde se coc, cele mai tari cirese si pepenasi!


Paralel cu A2, o adevarata frenezie, mai ceva ca la Canalul Dunare Marea Neagra se lucreaza, la furtul de pe A2- acum aproape legal- camion venit la praduiala
Primaria Dor Marunt

Aici trebuia sa stea utilajul Primariei, si sa astepte ,,situatia urgenta"!
Cel putin 2 milioane de Euro, scoate Clanul Iacomi, din frizura din parcarea A2 si de la iesirea de pe A2, la Lehliu Gara.


Si cand te gandesti, ca la Livada Imparateasca, iubitoare de Fonduri Europene, incepe frenezia zilierilor!

Se coc ciresele ortavite?

RaduG

Licitația CN1027048, cea cu separatoarele de sens din beton pe A2 s-a anulat. Motivul: au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme.




Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

Dar nu inteleg, cand autostrazile noi si DX noi se construiesc cu parapet metalic, unde e utilitatea sa schimbi doar pe A2?

RaduG

Argumentația era că au fost multe accidente în care tirurile au trecut pe contrasens prin două rânduri de parapete metalice. Dacă am înțeles eu bine, se dorea să fie un sector, de la București la Cernavodă, cu parapet de beton rezistent la 38 de tone, mai ales acum că se înființează perdele de protecție și nu o să mai fie problema înzăpezirii. Și, dacă dădea rezultate, urma să fie extins și pe alte autostrăzi.

Duta C

Parapet de beton DA pe toate autostrazile!

RaduG

FB CNAIR 

QuoteMarți, 21.12.2021, începând cu ora ora 11:00, s-au ridicat restricțiile de circulație instituite pe Podul peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680.

Video: https://fb.watch/a1uBm_GZBY/

ghrt

Podurile pe care se circulă peste Dunăre au ajuns într-o stare extrem de proastă, sunt pline de gropi. Nici o urmă de întreţinere pe moment până intră şi ele în reparaţii, deşi sunt şi gropi periculoase.
Cont (aproape) inactiv.

RaduG

15.02.2022, continuă activitatea de înființare a perdelelor forestiere de protecție, pe sectorul Drajna-Lehliu din A2:







Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

#1659
Pe principiul ,,biomusca biobâzâie", mini-perdeaua de protecție mini-funcționează la mini-zăpadă:




Powered by API/PUM imgur uploader

ijwtsh

Podul de la Cernavodă a fost redeschis complet traficului

Podul de la Cernavodă a fost redeschis complet traficului, miercuri, 20.04.2022, începând cu ora 13:00, pe A2 calea 1, cu o zi mai devreme, conform calendarului asumat, respectiv 21.04.2022, și cu asigurarea unui nivel ridicat de calitate a lucrărilor efectuate, pentru a nu afecta începerea sezonului estival.   

Astfel, prima etapă din acest an a lucrărilor de reabilitare la Podul de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2 (între km 155+415 - km 161+479), programată în intervalul 15.02.2022 – 21.04.2022, a fost realizată.

Amintim că termenul de finalizare al contractului de execuție este data de 12.02.2023.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau accesând prima pagină în caseta din stânga: www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Situatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/ .


kitsune

Confirm. Dar doar podul de la Cernavodă. La Fetești este încă deviat traficul
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence



jalemare

Pentru execuția unor lucrări la pasajul care supratraversează A2, în zona km. 13+330, se va închide traficul rutier, pe ambele sensuri ale autostrăzii, astfel:
 
- 16.05.2022 - ora 22:00 - 17.05.2022 - ora 05:00;
- 17.05.2022 - ora 22:00 - 18.05.2022 - ora 05:00;
- 18.05.2022 - ora 22:00 - 19.05.2022 - ora 05:00;
- 19.05.2022 - ora 22:00 - 20.05.2022 - ora 05:00.
 
De asemenea, în perioada 20.05 – 27.05.2022, traficul pe Calea 2, Constanța – București, va fi închis în intervalul orar 22:00 -05:00.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/aten%C8%9Bie-%C8%99oferi-se-%C3%AEnchide-traficul-rutier-pe-a2-patru