Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

Inca sunt cercetari arheologice pe A2...

QuoteCe secrete ascunde Autostrada Soarelui
Cercetarea arheologică dedicată Autostrăzii Soarelui este aproape de final. În prezent,  specialiştii constănţeni şi bucureşteni implicaţi în acest proiect lucrează pe segmentul Medgidia-Cernavodă. După cum a declarat dr. Traian Cliante, unul dintre coordonatorii săpăturilor, pe acest ultim tronson care va încheia lucrarea la autostradă a fost descoperită recent, aproape de oraşul Cernavodă, o aşezare medievală şi sunt în cercetare zeci de locuinţe străvechi scoase la lumină pe o suprafaţă restrânsă.

Săpăturile pe tronsonul Cernavodă-Medgidia au demarat anul trecut. Termenul-limită pentru încheierea şantierelor deschise pe autostradă este estimat în jurul datei de 20 mai.

sursa: Romania Libera

radutm

cont inchis

isotech_ro

ce bine se observa in aceasta fotografie satelitara ca traseul a fost deviat mai la sud

Sfantu

a fost deviata din motive tehnice, economice sau "economice"?  O:-)
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

isotech_ro

Quote from: Sfantu on May 11, 2012, 07:34:43 PM
a fost deviata din motive tehnice, economice sau "economice"?  O:-)

putin din toate  :) traseul initial ar fi presupus multe viaducte si lucrari de amenajare, destul de complicate, ale versantilor ravenelor din zona

valexandru

@isotech_ro
Sunt curios daca au avut/au probleme cu loess-ul. Stii ceva legat de asta?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

isotech_ro

Quote from: valexandru on May 12, 2012, 12:56:56 PM
... Sunt curios daca au avut/au probleme cu loess-ul ...

Am inteles ca da, insa nu eu existat portiuni cu loess macroporic.

Oricum modificarea de traseu a fost solicitata de Colas si aprobata de MT. Probabil, daca nu veneu si cu un claim financiar suplimentar, de 8 mil euro, probabil lucrarea era finalizata de ei.
Din cite am inteles de la cei de la Tancrad, care au executat stabilizarile de sol, s-a utilizat metoda cu un straturi succesive de 20cm, de amestec ciment / loess, loess  intens compactat si lucrari de regularizare / captare a apelor pluviale (torenti). Mutarea mai la sud a diminuat semnificativ riscurile.
Din ultima fotografie de satelit (12.05), marita la un zoom de 4x, se observa amploarea lucrarilor de amenajare a terenului, cit si portiuni asfaltate, in zona Cernavoda.
Fara a circoti, chiar s-a lucrat, insa probabil circulatia pe un fir, pe portiunea Cernavoda - DJ 222 se la deschide la 31 iulie ... este un punct de vedere strict personal

valexandru

@isotech_ro Mersi mult de raspuns! Au avut si au mult de lucrat si asa cum ai zis si tu e greu sa termine la timp, chiar si pentru half-profile.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut


ciprebbe

sa fi fost iuli la mare :D ?
excelenta si sugestiva filmarea. Si noi pe aici vrem sa circulam in 45 zile?
Hmmm .... nu stiu zau ce sanse sunt mai ales la cum se omoara si astia cu munca, chiar daca era duminica, vremea tinea cu ei, termenul de "dare in folosinta half profile" e destul de strans.
Poate sa il mute cu 30 zile... dar daca il amana si mai mult se va rata inca un sezon pe litoral pe autostrada
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#175
filmarea nu are nimic nou si reprezinta tronsonul  partial executat de Colas, si care poate fi vazut si in filmarea MT din 27 martie.
Am totusi citeva observatii:
1. in acesta filmare se prezinta harta cu vechiul traseu al lotului Cernavoda - DJ222
2. filmarea catre Cernavoda reprezinta vechiul traseu, si ma refer la ceea ce se vede dupa acel debleu (min 0:36 ).
3. dupa debeul prezentat (min 0:36 ) autostrada vireaza spre stinga (spre SUD) pe noul traseu ( ase se vedea foto sateli din 11.05)
4. portiunea prezentata, min 2:29, pina la DJ222, min. 5:20,  are stratul de balast stabilizat deja asternut, asfaltul de asternul ar dura cca. 45 de zile, insa marea problema este accesul dificil in zona chiar si pentru constructor
5. sincer asi fi fost bucuros sa se filmat lucrarile pina la Cernavoda, pentru ca din fotografia satelitara, din 11.05, rezulta ca lucrarile sunt destul de avansate

iuli

 :lol: It wasn't me!
Nu stiu cand o sa ma prindeti voi pe mine la mare la noi... Desi, pentru infrastructura m-as duce  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#177
pai daca din 27.03 si pana la inceputul lui mai filmarea nu arata nimic nou e cam grav nu credeti?
chiar asa de dificil sa fie accesul in zona respectiva incat sa nu avem noutati?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#178
Quote from: ciprebbe on May 14, 2012, 11:34:11 AM...chiar asa de dificil sa fie accesul in zona respectiva incat sa nu avem noutati?...

Da, accesul este dificil si se face prin incinta unor societati comerciale sau pe drumuri agricole intre tarlale.
O alta problema majora este aducerea in zona de montaj a grinzilor metalice pentru viaducte.

MRS

Quote from: iuli on May 14, 2012, 11:25:53 AM
:lol: It wasn't me!
Nu stiu cand o sa ma prindeti voi pe mine la mare la noi... Desi, pentru infrastructura m-as duce  8)

Cam 50% pentru asta am fost duminica pana  la Mamaia... ;)
Centura - Fundulea e cam praf... Se curata cam tot ce au pus peste placi. Dupa aia pana la Cernavoda e ok mai putin zeci de panouri antiorbire pe banda 2 rupte de vant. 2 ghisee deschise/sens la Fetesti...
De la Murfatlar ok pana pe a2 mai putin facatura de giratoriu cu gropi mai ceva ca pe a1 la Arad-Timisoara...
  :( Pana la Lazu/Agigea totul in regula cu mici exceptii: pe zona care a luat-o "la vale" nu se zarea niciun semn ca s-ar incerca vreo reparare, in general "subtire" RAU la utilaje si muncitori, limitare de 100km/h cam pe tot tronsonul A2 dar si A4.... Nimic "miscat" la Agigea... Podurile sau mai bine spus inceputurile de poduri sunt parasite ca de altfel ultima parte spre port...
La mare acelasi porumb la 5 lei  :lol: liniste si pustiuuuuu grav... Cativa constanteni pe plaja la Malibu si cam atat.... dar daca asa s-a vrut  ;)

+ ciresele la tzi sunt 15 lei iar la Medgidia 25  :o

Atat pe A2 cat si pe A4 nu se misca nimic cu exceptia paznicilor....

:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...