Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

Hai sa nu exageram, e un oras destul de mare, port, il inveti la geografie.
Daca pleci spre Giurgiu, cam stii ca trebuie sa mergi spre sud si fara GPS, macar prin eliminare nu o iei spre Ploiesti, cealalta optiune.

Evident ca sunt mai multi care merg spre Giurgiu si ar ajuta pe indicator, ai putea chiar sa faci o petitie catre CNAIR.

Btw, uite ceva funny, cand iesi in DNCB din A2, Pitesti este trecut la dreapta si nu la stanga cum este mai intuitiv. 
Deci, mergand pe aceeasi logica, cand va fi gata A0, unde ar trebui pus Pitesti, la stanga, la dreapta sau ambele ? 

misiekwas

Tin sa amintesc ca utilizatori de drumuri nu sunt numai romani care ar invata despre existenta orasului Oltenita la scoala.
Mi se pare ca Giurgiu, fiind unul dintre principale locuri de trecut Dunarea, cu tranzit mare, trebuie sa fie trecut obligatoriu,

BIGRED1984

Sigur, e un punct de vedere bun, dar discutia curenta, constructiva de altfel, a inceput de la intrebarea de ce ar fi Oltenita pe indicator, ca si cand i-ar fi furat locul Giurgiului.
Ca n-ar 'merita', ca e un oras necunoscut  "de care stie max 10% din populatia tarii", de aici trimiterea mea spre geografie pentru populatia tarii, nu pentru straini.

Ca o paralela, si eu de multe ori fiind prin tara, departe de sud, ma tot gandesc uitandu-ma la indicatoare, de ce nu gasesc Bucurestiul. 

M_Z

problema cu centurile lungi care intersecteaza multe drumuri e ca ajungi sa pui 5-6 localitati pe panou. daca procedezi asa dureaza prea mult sa citesti tot pomelnicul de pe el si ori nu apuci sa citesti tot si ramai nelamurit si susceptibil la manevre idioate sau iti b*****i ochii prea mult si risti sa te sui peste cel din fata.

dau un exemplu de asa nu:




ai sase directii de citit pe panou in cca 3-4 secunde fiind si in miscare.

dar inainte  sa aruncati cu ciocolata in proiectanti pentru panouri sa stiti ca panourile astea trec prin avizarea Comisiei de siguranta traficului de cnair si pe la igpr care cam impun ce sa scrie pe ele.


Feri

Oltenița este pe indicator ca urmare a interpretării normativului privind indicatoarele de orientare și informare de a include cel mai mare oraș sau punctul terminus al primului DN intersectat de direcția de mers, in acest caz DN4.

Evident Giurgiu(BG) ar trebui adăugat (dar aici posibil au aplicat acea recomandare din același ghid de a trece cât mai puține locații "opționale")

tom_sawyer

#1775
Se va deschide în câteva săptămâni trecerea cu bacul Oltenița-Turtucaia/Tutrakan.