Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Skynick

Nu sunt sleauri, sunt cedari de structura de beton sau tasari la imbinari. S-a scufundat asfaltul, pe linii perpendiculare, dupa forma dalelor in vreo cinci puncte. Ar trebui sa reia lucrul dupa 15 spetembrie si sa se apuce de prima carpeala.

paulmare

foarte repede mi se pare ca a cedat "reparatia" pe sensul bucuresti-constanta, acum doua saptamani am mers surprinzator de bine, sambata insa se simt deja sub asfalt locurile unde betonul era deja fisurat
Pacat de bani si de timpul pierdut al celor care au folosit autostrada cu restrictii, fushereala ce au facut

rizzuh

Oare sa fie cumva din cauza ca betonul este o structura rigida iar asfaltul este o structura flexibila? Suficient de flexibila incat sa fie fortata de trafic in rosturile dintre placile de beton? N-are cum, cine s-ar fi gandit la asta?!

miahi

"Sleaurile" se vad foarte bine pe filmarea pusa de colegul @cezar-mario2012 . Probleme incep sa fie vizibile pe la minutul 3:38 . Link direct la momentul in care incep sa se vada:


Skynick

Fara sa incerc sa vreau sa fac pe desteptul dar mi-e ca in cinci ani se decide refacerea completa cu scoaterea betonului, poate si cu o extindere la trei benzi pana la Fundulea. Cum de altfel ar fi si normal.

vancouver

Si in Germania au fost cazuri de au facut asfalt peste beton si nu a tinut mult. Si in Austria. In Austria de ex. pe A1 au facut asta, apoi dupa doar un an se mergea groaznic si in urmatorul an au spart tot.

Aici pe A2 au incercat ceva intre: au frezat intai o parte din beton, apoi au asternut 2 straturi de asfalt. Dar iata ca tot nu tine.

Ar trebui sa se opreasca din a continua pe sensul opus, mai bine dau o despagubire de 5-10% din contractul ramas catre executanti si reziliaza, decat sa dea 100% degeaba. Si ar trebui pe sensul Cta spre Bucuresti sa sparga complet, toata fundatia. O noua licitatie si facut ca lumea.

Extinderea la 3 benzi se poate face si ulterior. Oricum n-au unde sa se verse 3 benzi, se creeaza ambuteiaje la iesirea spre centura si cele 3 benzi vor fi de pomana pe sensul spre Bucuresti. Mai degraba cu orice extindere trebuie asteptata A0 sa fie gata si apoi vedem cum se aseaza traficul si unde arde.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Cea mai bună e solutia de pe Cernavoda Fetești. Spart tot betonul ai acesta sa devina o fundatie de piatra sparta pt.un sistem flexibil....doar cu asfalt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 Lucrurile sunt mult mai nasoale acum, fac traseul saptamanal. Azi sleaurile erau mai mari, au inceput sa apara gropi si asfatul din zonele de imbinare dintre placi se simt bine.

Earthchild

#1418
Exact la solutia amintita de alecu26 ma gandeam si eu. A fost deja probata, dupa aproape 10 ani de la santier se circula foarte bine intre Fetesti si Cernavoda, nu inteleg de ce n-au apelat la ea.

Skynick

Se reiau lucrarile pe 14 sept pe segmentul pana la Fundulea.

Feri

^^^Da, mai multe detalii:
Quote
Lot 1 - Calea 2 (Constanța - București), între km 17+000 și km 24+000

Lot 2 - Calea 1 (București - Constanța), între km 33+000 și km 36+000

         -  Calea 2 (Constanța - București), între km 24+000 și km 27+000

Lucrările constau în frezarea dalelor de beton pe o grosime de 8 cm, efectuarea reparațiilor și colmatarea fisurilor active, precum și repararea rosturilor degradate, atât pe calea 1, cât și pe calea 2.
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-reiau-lucr%C4%83rile-de-repara%C8%9Bii-pe-sectorul-de-beton

Sorinus

Deci sensul spre Cta va fi gata (ultimii 3 km inainte de Fundulea), iar din celalalt, care e neatins momenta, vom avea doar 13km...gata pana cand?

vancouver

In functie de vreme intre o luna si doua luni. Daca vremea va fi buna vor demara anul asta si mai departe. Daca nu, atunci restul de 12 km in primavara.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kitsune

Pe sensul spre București nu e nimic momentan, niciun utilaj, nicio deviere, nimic. Am trecut în dimineața asta (16.09). Diseară merg spre Constanța, văd și sensul celălalt.
Doar restricțiile de viteză de acum n luni (ani) au rămas pe unde au fost lucrări (la câteva poduri unde erau tasări). Probabil cei responsabili cu asta au altceva mai bun de (ne)făcut
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Inteleg ca e contract semnat, dar daca lucrarile s-au degradat "bine de tot" dupa doar 3 luni de la terminare, de ce mai continua?

Din ce inteleg aici, solutia aleasa este problema, nu ca a gresit PORR munca.