Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Skynick

Azi dimineata se lucra la devierea traficului. Se devia o fasie pe mijlocul segmentului.

Cristi N

Porr s-a reapucat de lucru, de data asta pe sensul spre Bucuresti, iar parcarea de la km 19 este inchisa.

ghrt

Sunt 2 zone de lucrări, pe Drajna - Lehliu şi Fundulea - Buc.
Cont (aproape) inactiv.

JohannDB

    Luni dimineața la 01:30 am intrat pe A2 din DNCB, direcția Constanța. La km 17 a început "îngustarea" sensului București - Constanța și s-a terminat la km 28. Îngustarea este pentru trecerea traficului din sensul Constanța - București pe banda 2 a sensului Buc. - C-tanța.
    Parcarea de la KM 20 poate fi folosită numai pe sensul Buc. - C-tanța, unde am și făcut "un 45 de minute".
    Am însă o altă remarcă: la întoarcere spre București, luni la 15:25 traversam podul de peste Mostiștea și mă minunam cum banda1 cu asfalt proaspăt (destul de nou ) are niște splendide vălurele și acele gâlme (mușuroiri) pe margine, banda 2 fiind mult mai întreagă, încă.... Dacă așa se fac niște reparații !?!?

Skynick

Da, e un fenomen care apare pe prima banda (partea dreapta a benzii) pe toate podurile unde s-a refacut. Poate e cineva sa ne explice de apar. Este clar o problema de fundatie.

paulmare

skynick au spus unii de aici inainte sa se apuce de lucru, ca nu va tine, si asa a si fost, betonul e rigid si asfaltul e mai elastic, in timp prin toate fisurile din beton care au fost deschise ani de zile s-a infiltrat apa, placa de beton asa frezata si cu fisurile colmatate cu mastic cum au scris ei in caietul de sarcini se misca, asfaltul -isi face si el loc cum poate
Mie mi se pare ciudat ca dupa ce au vazut ca e fushereala si nu tine, continua cu asta, in loc sa gaseasca altceva (sa sparga placa si sa o concaseze sa o foloseasca ca fundatie la un sist rutier nou cu asfalt)

Skynick

Problema cu valurirea accentuata apare numai pe poduri. Nu ne referim la portiunea de pana in Fundulea, cu dalele de beton.

kitsune

Din ce am văzut din mers (destul de rău printre plasticele alea antiorbire) se taie/sparge destul de mult din beton. Se vede banda de urgență (care nu pare a face obiectul lucrărilor) mai înaltă cu vreo 15-20 cm decât săpătura in asfalt și beton. Asta la ochiometru.
La Sărulești eu zic că trebuie prelungit gardul ăla de beton vreo sută-două de metri spre Constanța, azi zburdau caii liberi pe acolo, mă mir că nu le-a venit să dea o tură și pe autostradă (vorbesc de sensul de mers spre București). Mai ales că vine iarna și iar rămân localnicii fără lemne. Plasticele alea verzi au o căruță de gigacalorii.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

^Degeaba sparg serios si fac lucrarea serios, daca la 6 luni deja sunt probleme cu ce au terminat.

Probabil trebuie scos tot si refacut de la 0.

kumar

CNAIR a scos iar la licitație reabilitarea Podului de la Cernavodă de pe A2

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat din nou la licitație reabilitarea Podului de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2, la km 157+600.

Valoarea estimată a lucrărilor este de 81 milioane de lei iar durata lor este de 24 de luni. Contractul prevede o perioadă de garanție de minimum 36 de luni. Termenul limită de depunere a ofertelor este 23 noiembrie 2020, conform informațiilor din SEAP. Podul de la Cernavodă a mai fost lansat la licitație pentru reabilitare, la pachet cu Podul peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680. Din cauză că nu a fost depusă nicio ofertă, acea licitație a fost anulată.

http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100105059

Economica


Sorinus

La Borcea doar ce au reparat o buna bucata din placa podului, sens spre Bucuresti. Ce implica aceasta reabilitare? Doar asfaltul si cosmetizarea, sau si piloni si structura de beton?

neobluenet

In postarile de pe FB a celor de la CNAIR la Borcea au refacut o parte din placa de suprabetonare, probabil acolo unde era ceva urgent. Nu cred ca au SDN-urile utilajele pentru a face o reparatie capitala a unui pod intr-un timp la fel de scurt ca un constructor de drumuri. Rolul lor este mai mult de verificari, mentenanta (vopsit poduri, schimbat parapeti, executarea marcaje) si reparatii urgente (zidul de pe Valea Oltului).

Sorinus

Ma refeream la anuntul de mai sus, cu reabilitarea podurilor. Probabil ca cel de la Borcea era varza daca nu au mai asteptam aceasta licitatie.

Skynick

Oricum, ce au reparat acolo e clar ceva de urgenta pentru ca rosturile si in general lucrarea sunt la misto facute.

kitsune

#1439
Spuneam mai sus de Sărulești și de prelungirea gardului de beton. Am trecut azi iar pe acolo, de data asta cu copilot. Gardul original din plasă nu mai e. Nici măcar stâlpii nu mai sunt toți. Pe bucata unde nu e gard de beton e pajiștea cailor cabalinelor celor din sat. Habar nu am dacă sunt conlocuitori sau nu, înclin să cred că da, pentru că nu odată i-am văzut trecând autostrada, azi erau pe mijloc, mergeau spre Constanța, probabil în căutare de fer sau de palete antiorbire pentru încălzire la iarnă. Caii (sau catârii, ori măgarii, ori asini, ponei, zebre vopsite, etc.) sunt liberi, fără gard, nu cred că va trece mult timp până când se vor urca cuiva pe capotă, sper doar să nu moară cineva din nepăsarea celor care ar trebui să se ocupe de asta.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Inclusiv pe Street View se văd, nu e o întâmplare că i-am găsit eu azi

E81
https://maps.app.goo.gl/j1qiaDtqZGM5Zduo9
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence