News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Dominik

https://www.facebook.com/DRDPCT/videos/692859414806864/

Au fost finalizate înainte de termenul estimat (25 mai 2020) lucrările de așternere covor asfaltic bituminos ce au fost executate pe Autostrada A2, pe sectorul cuprins între km 130+800 - 139+500.
Astăzi, au demarat lucrările de frezare pe un nou sector pe care se va așterne covor asfaltic, între km 124+200 - 130+800.
Pe sectorul de lucrări menționat au fost instituite restricții de circulație, astfel:  traficul rutier este deviat de pe calea 2 (CT-B) pe calea 1(B-CT) și se circulă în ambele sensuri pe calea 1.
You're in Steelers Country

LauR

#1351
Reparatii la placa de suprabetonare de pe Podul Borcea (A2, sensul CT-B, km 145+068), etapa de frezare.













Sursa: DRPD Constanta

LauR

Imagini din 13.05.2020, cu lucrările de așternere a covorului asfaltic pe A2, km 20, sensul de mers B - CT.
@PORR Construct












Sursa: DRDP București

Dominik

You're in Steelers Country

Dominik

D.R.D.P. Constanța anunță că, începând de azi, 15 mai 2020, s-a redeschis traficul rutier pe tronsonul de pe Autostrada A2, km 145+068, calea 2 (CT-B) - Pod Borcea - după finalizarea lucrărilor de reparații la placa de suprabetonare.

https://www.facebook.com/DRDPCT/videos/552945682308442
You're in Steelers Country

Dominik

Un nou sector de covor asfaltic finalizat pe A2.

-Astăzi au fost finalizate lucrările de așternere covor asfaltic pe Autostrada A2, între km 111+600-119+800, sensul CT-B, fiind ridicate restricțiile instituite pe acest sector.

-Totodată, lucrările de așternere covor asfaltic continuă pe un alt sector de A2, între km 119+800 - 130+800 (sensul CT-B).

Astfel, circulația rutieră va fi  deviată de pe calea 1 (B-CT) pe calea 2 (CT-B) unde se va circula în ambele sensuri pe sectorul menționat, cu limitarea vitezei de deplasare la 60 km/h în zona devierii, 80 km/h pe restul sectorului de circulație din ambele sensuri și interzicerea depășirii.

Termen de finalizare: 31.05.2020
You're in Steelers Country

Skynick

e o placere sa mergi pe portiunea asta finalizata de la Drajna spre Bucuresti.

dr4qul4

E gata si bucata Fundulea-Bucuresti? Macar pe un sens?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Skynick

e gata pe jumatate dintr-un sens si e prost facuta.

Ionut

Ce inseamna "prost facuta"? Acolo nu va fi niciodata ca in palma. Plăcile de beton sunt varză chiar reabilitate. Nu poti face din c**** bici. Eu ma declar multumit daca nu mai avem episoade cu plăci ridicate pe canicula și cu 1 milion de gropi/fisuri.

miahi

^^ Am mers si eu recent si pe portiunea reabilitata de beton, nu este planeitatea optima, dar daca reparatia este durabila eu o consider de mare sucess.
Cum zice si @Ionut cu biciul, cred ca au facut o treaba decenta. Momentan este infinit mai confortabil de condus, am pus pe Cruise Control 140 si nu am simit nevoia sa reduc pana nu am intrat iar pe beton. Acum depinde si fiecare cu ce auto trece pe acolo...
Ce m-a impresionat pe mine este cat de mult au schimbat stratul de uzura pe sensul CT - BUC, cred ca in ultima perioada ( 1-2 ani ) au inlocuit mai mult de 70 km intre Fetesti si Fundulea. Oare cand vor incepe si pe A1 sa faca la fel ...

Skynick

Da, astea sunt problemele.

Spuneam prost facuta comparativ cu asfaltul pe care il puneau ei deasupra placilor, inainte sa le rada 8 cm si sa faca reparatii. Lucrarile alea temporare erau mult mai bune la planeitate dar evident, nu rezistau.

peri

Eu am mers pe sensul B -> CT, iar prima portiune de la intrarea pe A2, cea reabilitate de PORR, pot sa zic ca este ca in palma.
Urmeaza sa ma intorc saptamana viitoare si sa testez si portiunile reabilitate pe sensul spre B, unde am vazut ca ar fi mai multe zone refacute.

ghrt

Am mers în martie şi mi s-a părut ok.
Cum era înainte, ajunsesem să o iau pe DN3 pe Buc - Fundulea deoarece gropile mi se păreau chiar periculoase. Conduc o maşină destul de firavă, de oraş.
Cont (aproape) inactiv.

slartibartfast

Eu și cu o mașină un pic mai solidă tot pe la Fundulea, sau în cel mai bun caz pe la Cernica intram și ieșeam. Nu e vorba de soliditatea ei. Este că unii chiar mergeau cu 60, dar alții o ardeau la 120 pe banda din stânga care era un pic mai bună: rețetă de accidente.

Cu cât avem o reparație de durată mai repede, cu atât mai bine.