Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

vancouver

Ionut, daca aici pe forum cineva se ia de tine si te balacareste nu-ti convine. Vrei ton civilizat si altfei dai ban sau dai afara. Nu mi se pare in regula cum ai scris celor de la DRDP Constanta. Nu mai vorbim de efectul psiholgic: orice om certat sa zicem de un superior, orice copil certat de parinti, va avea o singura reactie: furie, suparare si dorinta de a contracara. Asa ca sigur nu obtii nimic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AFC

@Vancouver, te rog sa ma scuzi dar nu sunt de acord cu tine. Cu astia care ne sfideaza zi de zi si dau comunicate fortate, asta e solutia. Trebuie sa-i haituim, sa-i stresam, sa-i certam, sa-i..., poate invata ca sunt in slujba cetateanului care le plateste salariile si care vrea sa fie respectat si corect informat.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

eu sunt de acord cu vancouver. Daca cineva este necivilizat, asta nu inseamna ca trebuie sa fim si noi. Iar aici vorbim de o omisiune la care reply-ul este badaran. Un fel de ochi pentru dinte.

Daca cineva mi-ar fi scris mie asa ceva pe fb meu, as fi sters comentul si i-as fi dat block imediat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

Sunt si eu de acord cu principiul enuntat de vancouver si dr4qul4 dar postarea in sine nu mi s-a parut exagerat de necivilizata. In ton, da, e de om iritat. De inteles. Vocabularul folosit e decent, insa.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Poate după ce finalizati sa ma judecati reveniți ontopic. Ca daca va sterg comentariile după aia ma ardeti pe rug. Multumesc de înțelegere!

vancouver

Asta chiar e discutie de parcare, poti muta acolo, nu cred ca se supara careva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Ce mi se pare inacceptabil este ca au postat pe fb, au trimis catre presa, dar nu au pus la ei pe site comunicatul de presa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kolegu

Circulaţia rutieră pe Autostrada Bucureşti - Constanţa este închisă începând de marţi şi până în 4 noiembrie între Lehliu Gară şi Drajna, judeţul Călăraşi, pentru lucrări de reparaţii la sistemul rutier, traficul urmând să se desfăşoare pe calea 2, Constanţa - Bucureşti, în ambele sensuri, anunţă Centrul Infotrafic.
Potrivit Centrului Infotrafic al Poliţiei României, începând de astăzi şi până în 4 noiembrie pe Autostrada A2, pe sensul Bucureşti - Constanţa, circulaţia este închisă între kilometrii 68+700 metri - 75+900 metri (între Lehliu Gară şi Drajna, judeţul Călăraşi), pentru ucrări de reparaţii la sistemul rutier. Traficul se va desfăşura pe calea 2, Constanţa - Bucureşti, în ambele sensuri, pe câte o bandă de circulaţie. 

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/restrictii-de-circulatie-pe-autostrada-bucuresti-constanta-pana-in-noiembrie-998456

dr4qul4

@kolegu, aceeasi stire am pus-o eu pe pagina anterioara, preluata de pe mediafax. Chiar si formularea este identica, ceea ce arata ca jurmalistii au dat copy-paste la e-mailul primit.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

#1074
A2 pe sensul Constanța - București..... 29.09.2018, km 77-68....
  Pe o vreme încă frumoasă, ieri, am trecut prin zonă.
  Cine are drum prin zonă (și la dus și la întors) îi recomand să ridice piciorul de pe accelerație și să treacă mai liniștit prin zonă.
  Restricția e de 60 km/h și nu-i un cap de țară pentru cei 9 kilometrii ; cât am stat pentru a imortaliza câteva imagini, erau unii pentru care nu exista restricție și CULMEA, ÎL MAI ȘI CLAXONAU/FLEȘUIAU pe cel ce CUTEZA să respecte, cât de cât, restricția.....
  La cele două parcări din zonă ar face o treabă bună un radar disimulat.....


























Powered by API/PUM imgur uploader



JohannDB

#1075
Fiind aici , am fost curios să arunc un ochi "peste gard" la sensul care este frezat în această perioadă...
   Adâncimea de frezare este măricică, se poate aprecia, dar la lățimea de lucru a frezei (mai era una la câțiva kilometrii mai spre București) să vedem gând se termină lucrarea.
  Am însă o nedumirire. Devierea sensului București-Constanța are parte pe sensul opus de-o împărțire inegală a suprafeței de rulare din lățimea totală.
  Astfel sensul Constanța - București are 6,00m lățime (banda unu aproape completă/lipsește cât s-a dat sensului opus, plus lățimea balizelor și banda de urgență) iar sensul București - Constanța (pe această parte de deviere) are numai 4,40m lățime medie, cu excescențe pănă la 4,50m/4,60m din loc în loc, la modul la care balizele marcatoare șerpuiesc... Nu se putea împărți echitabil pentru ambele sensuri ?? Să nu spuneți că banda de urgență nu suportă greutăți mai mari, fie și temporar, fiind mai slabă din...construcție !!

O privire "peste gard" printre paleții antiorbire spre București...


Aceeași privire "peste gard" spre Fetești... 


Și aici împărțirea suprafeței între cele două sensuri....



Powered by API/PUM imgur uploader

     Concluzia, sus pedala de gaze și respect pentru cel din față....

vancouver

#1076
Orice alta impartire insemna trasarea unor benzi cu linie galbena. La ce folos? Daca traficul era la nivel f. ridicat merita poate facut efortul, ca in tarile din vest, de a imparti sensul de circulatie in 4 benzi, adica 2,5+2,0+2,0+2,5 = 10 metri + 1 metru pentru marcaje si o minima rezerva. Acum un sens are in jur de 10,50-10,60, asadar necesita eventual asfaltarea anterioara demararii santierului propriu-zis a inca unei fasii de 30-40cm spre exterior sau spre interior (cu daramarea parapetului median). Dar la traficul de pe A2 nu vad necesar mai mult decat s-a facut.

Adica asa:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

#1077
@ vancouver..... Am un termen de comparație cu "A"-urile germane, pe care am dus tuburi pentru eoliene și palele acestora (150 de tone cu 55m lungime sau 80 de tone cu 70 m lungime).... Iar AST-urile germane (cea "mai subțire" avea 25-30 de pagini) mă obligau la "multe lucruri" ținând cont de condițiile locale; nemții sunt la multe lucruri mai catolici decât Papa și duc unele lucruri la extremă...., dar au un cult al securității în trafic, la care exponențial au un număr imens de "bizoni" locali....
Aici pe această "prăpădită" de A2 avem abia un A de 2+2 pe fiecare sens, iar pentru nevoile noastre era suficient de bine de împărțeau benzile la refugiere în mod egal pentru lățime....
  Am mers și eu prin lungul șantier de la Hamburg, în acest an, pe benzi de 2,2+2,2 de la Hamburg spre Flensburg/Danemarca (un șantier pe aprox. 80 km), cu toate deliciile de rigoare.
Aici la noi, e muuult mai simplu..... Deși traficul este pe A2 spre/dinspre Constanța (cu toate că A2 nu are trei benzi pe sens,  situație în care mai împarți cum crezi/vrei de cuviință)..., e destul de consistent, dacă nu chiar aglomerat la anumite momente....
Și apropo de benzile galbene (germane)....am luat destule pe anvelopele trailerelor și le-am mutat după cum se desprindeau ele de asfalt....
O autorizare BSK/BF 3/4 pentru Germania, se obține destul de greu; muncești pentru ea și ai niște bareme.....
Ceea ce e mai rău este că mă doare când văd cu câtă larghețe și fără o gândire de perspectivă, se proiectează și parafează proiecte prin care tu, mai apoi, "beneficiar" fericit al realizărilor te vei chinui să treci prin "furcile caudine" ale unor gândiri de proiect înguste, neprofesionale și negândite pentru perspectivă (cum este deja cazul parcărilor de pe A1 din zona Sibiu-Deva devenite neîncăpătoare și pun probleme de oprire pentru pauzele mari la orele înserării sau al giratoriilor de acces și ieșire).

Sorinus

Am trecut pe acolo alaltaieri si se circula bine, solutia este arhisuficienta. Si soferii au fost civilizati si desi s-a mers un pic peste, cam 80 la ora, s-a mers linistit in coloana.

Banda spre Bucuresti e mai ingusta, dar ai si refugiul in stanga in caz ca ''nu incapi''. Desi am incaput, doar TIR-urile incalecau un pic linia.

Singura ''doleanta'' sa-i zic asa, este durata lucrarilor. Sunt totusi doar cativa KM, fara trafic sa incomodeze.

dr4qul4

Am fost eu ieri pana la Constanta. La dus era o freza in actiune. La intoarcere (pe la ora 18) nu se mai lucra, dar a si plouat toata ziua. Traficul era extrem de scazut asa ca nici nu am simtit bucata de 1+1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist