News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nu e chiar peticeala. Au frezat serios, nu doar uzura. 
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

vancouver

Quote from: thinker on October 09, 2018, 10:58:10 PM
Peticeala aia o sa tina pana la vara?  >:(

Asta e doar asa ca sa te afli in treaba sa zici si tu ceva. Cu pretentia de a fi si specialist...
Ceea ce fac intre Drajna si Lehliu este mai mult decat o reasfaltare completa, au frezat si stratul de binder si l-au refacut si pe acela. In mod normal acum ar trebui sa tina vreo 6-8 ani.

Situatia in care nu va tine este una singura: daca exista fisuri in fundatia autostrazii, care ajung pana la asfalt, prin care se infiltreaza apa (de jos) si iarna va ingheta, producand din nou gropi. Dar chiar si asa, stratul binder fiind nou, fisurile nu mai ajung si in acesta si nu-l pot afecta imediat, doar il vor subrezi. Initial asfaltul este inca elastic, abia dupa cel putin o vara torida, dupa ce se evapora o parte din bitum, va deveni mai rigid si mai sensibil la probleme venite de jos. Asadar daca exista probleme grave venind din fundatia drumului probabil vom vedea efectul lor in iarna 2019-2020 - discutam atunci de gropi razlete, ce trebuie repede astupate.

Pana la vara urmatoare insa tine sigur.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dominik

DRDP Constanța, prin SDN Călărași, execută lucrări de reparații sistem rutier pe A2. Imagini de la km 71, calea 1 (București-Constanța).

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1978560595775503/
You're in Steelers Country

Horațiu 87

#1098
pun si eu cateva poze tot din aceeasi zona (scuzati calitatea)  :-[
















Ionut

Erau cozi sau blocaje la intrarea pe half-profile? Semnalizarea e OK?

adi

Semnalizarea este acceptabila, 500m sunt de presemnalizare. M-as fi bucurat sa fie mai timpurie.

Am trecut pe acolo de cand lucreaza de 6-7ori si de fiecare data s-a mers fara probleme, 80km/h

perfidus

Da, 80 pe o portiune cu limita de viteza de 60km/h. Ne pisam pe ea de restrictie, nu? Am primit flash-uri din spate pentru ca mergeam cu putin sub 70km/h. Pe sensul spre Bucuresti sunt valuri in asfalt care la 80 sunt foarte riscante (mai ales pe ploaie)
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

vancouver

Am explicat de n ori: restrictiile trebuie sa fie plauzibile. Cand pui 60 si este clar de la mii de km ca se poate merge fara probleme cu 80, atunci evident ca nimeni nu respecta.

Adica e drum mai drept si mai lat decat orice DN din lumea asta !!!! Frate, cum naiba sa pui 60 acolo. Cu cateva zile inainte se circula cu 130 pe acolo, deci exclus sa fie probleme in asfalt care sa justifice 60. Repet: E MAI DREPT SI MAI LAT DECAT ORICE DN 1+1, si care are 100.

In plus oricine a mers in afara stie: in situatii similare in Ungaria este 100. In Germania si Austria este 80 numai daca ai benzi ingustate, din alea de te chinui sa depasesti tirurile la mustata.

CAND AUTORITATILE ISI BAT JOC, TOT BATAIE DE JOC VOR CULEGE. In general in Romania 90% din restrictii sunt aiurea, multe santiere terminate, dar placutele uitate acolo sau lasate si peste noapte, desi nu se lucreaza si nu e cazul sa se circule cu viteza redusa, etc... Atunci apare in psiholgia comuna ideea ca TOATE restrictiile sunt aiurea si nu se respecta nici atunci cand chiar pe bune e un pericol.

CNAIR, politia, etc. este f.f. important sa se inteleaga acolo, ca orice restrictie trebuie bine cantarita, pusa la limita superioara la care este sigur si in rand cu ce se face in alte tari. Si scoasa imediat ce motivul ei dispare. Cand o autostrada se inchide pe jumatate si pe cealalta jumatate se circula in regim de DN 1+1 limita normala este 100 km/h la fel ca pe orice DN, cu exceptia capetelor, unde, in functie de curba cu care se intra/iese se poate pune 80 sau 60.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

perfidus

Asa cum spui, daca treci ca @adi de 6 ori pe saptamana pe acolo evident ca nu te astepti la surprize si stii ca se poate cu 80. Eu am trecut ocazional si nu stiam la ce sa ma astept. Poate sunt gropi, poate sar pietre cand se frezeaza asfaltul pe firul celalalt. Mi se pare normal sa fiu precaut si sa nu stau cu frica de cel din spate ca se infige in mine la prima frana.

Pe de alta parte pe mine nu ma deranjeaza sa merg printre balize de santier cu 80 la ora, dar poate sunt soferi mai incepatori care au o reținere la chestia asta. In plus cei cativa km (nu cred ca mai mult de 5) nu sunt chiar asa de lungi incat sa-ti pierzi rabdarea si sa te apuci sa dai flashuri.
Daca e sa generalizam, da, autoritatile isi cam bat joc. Dar aici nu e cazul. Semnalizarea mi se pare corecta - repet, asfaltul e franjurat pe exterior/dreapta cand vii spre Bucuresti si foarte valurit pe alocuri. O restrictie de 80 te impinge spre 90-100 si este mult prea periculos mai ales pe ploaie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Eu nu stiu ce ti se pare tie riscant la 80. Am fost si azi la CTA si nimeni nu mergea sub 100. Nici macar tirurile nu scadeau sub limitator.
Doar pe portiunea pe care se lucreaza, si avem doar 1 banda, am intalnit o duba care mergea cu 80-90. Nu i-am dat flashuri si am asteptat cuminte 1 km. Cei din fata mea o depasisera (mergea lipita pe banda de urgenta!!!). Am stat si pt ca din spate nu  mai venea nimic, ca altfel preferam sa depasesc eu, decat sa ma depaseasca tirul pe acolo.
In rest, desi mergeam  spre 140, am fost depasit de altii care zburdau.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Silviu 1

Bune sau proaste regulile in general si in particular cele de circulatie (in acest caz limita de viteza) trebuiesc respectate, ca petru asta sunt facute, caci altfel ne facem singuri legea, indiferent daca nerespectarea lor ti se pare "riscanta" sau nu. Mai toti gresim pe ici-colo, insa partea rea e ca respectarea legii a devenit motiv de lauda ("am asteptat 1 km" dupa cel care mergea regulamentar) sau de rusine ("preferam sa depasesc eu decat sa ma depaseasca tirul pe acolo") si asta spune multe despre cum merge tara...

ghrt

E cu du-te vino, există şi emoţii nu numai raţiune iar deciziile emoţionale prevalează faţă de cele raţionale. Cum spunea cineva, există o stare generalizată de neîncredere în autoritate şi măsurile acesteia, inclusiv în valabilitatea semnalizării rutiere. Asta fac să nu ne comportăm toţi la fel şi de aici apar probleme în trafic.
Din aceste motive, cu titlu de exemplu, mărirea limitei de viteză de la 30 la 50 a redus numărul de accidente în diverse curbe.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

V-a explicat vancouver de zeci de ori ca  limitele de viteza puse aiurea nu se respecta.
Personal consider aberanta limita de 80 pt banda 2 pana la Lehliu. Banda 1 este cea praf. Pe banda 2 limita trebuia sa fie de 100km. Mai ales dupa ce a trecut vara.
Accidentele se produc si din cauza unora ca tine care se cred politisti. Nu este treaba ta cum circul eu. Este treaba politiei. Treaba ta, este ca atunci cand mergi cu viteza maxima permisa pe banda 2 iar banda 1 este libera, sa te dai imediat la o parte.
Eu insa prefer sa risc o amenda (pe care o voi plati), decat sa risc sa merg pe banda 1 si sa iau o groapa care sa ma faca sa pierd controlul. Si indiferent cu ce viteza merg, ma voi da la o parte inainte sa ma ajunga altul din urma (mai putin pentru cei care vin cu flashuri de parca este drumul doar al lor).
Si indiferent de ce crezi tu, nu merg nici tare, nici periculos, dar nici nu dorm la volan si nu fac nici pe politistul. Am peste 200k de km in afara Bucurestiului si o singura amenda pentru viteza si nici un accident.
Si prin orice tara am mers, m-am adaptat traficului. Prefer sa iau o amenda decat sa ma depaseasa tirul sau sa mearga "la aspiratie" in spatele meu.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

perfidus

@dr4qul4, eu ma refer strict la portiunea restrictionata, sensul spre Bucuresti adica banda 1. Fiindca balizele sunt amplasate in dreapta marcajului dintre benzi, esti fortat sa mergi cu rotile din dreapta aproape pe linia continua dinspre banda de urgenta, zona unde se simt destule valuri. Am explicat ca nu m-am simțit confortabil la mai mult de 80 pentru ca nu stiam zona si pentru ca era in amurg.
Dincolo de portiunea restrictionata nu am avut probleme sa merg cu 130+ pentru ca puteam merge mai pe stanga, mai langa axul dintre benzi. Nu folosesc banda a doua decat pentru depasiri, stresez destul de tare semnalizarea cand circul pe autostrada.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat