News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Calea ferata 401 Ilva Mica-Dej-Apahida-Cluj Napoca

Started by razvan96, February 10, 2021, 09:41:05 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ronaldo99

Multumim de poze si de filmare. Din pacate se pare ca aceste lucrari/obiective capitale treneaza in continuarea. Sa ai restrictii in aceste zone dupa cum se vede si in filmare de aprox. 5km/ora este de o nepasare crunta. Sunt asa circulate aceste segmente si totusi ele sunt amanate asa mult. La Beclean macar se vede o "organizare" de santier dar ritmul lasa de dorit.

TibiV

Pai cred ca rezolvarea problemelor ridicate de voi ( Vlad94 & ronaldo99 ) a fost amanata tocmai pentru a beneficia de fonduri europene prin licitatia care este anuntata in prima postare a acestui topic: "elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru modernizarea liniei CF între Apahida și Ilva Mică"...

Dar, intr-o tara "cu capul pe umeri", un nod feroviar atat de important ca Dejul (si intreaga linie, de fapt...) nu ar fi trebuit sa fie lasat din capul locului sa ajunga intr-o asemenea stare deplorabila...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ronaldo99

"Potrivit șefului Regionalei de Căi Ferate Cluj, Petru Ceșa, procedura de licitație începută în 2017 este blocată de contestații. El susține că nu se pot produce catastrofe, podul fiind controlat zilnic de anagajații Căilor Ferate Române.
În acest caz, trebuie precizat faptul că lucrări capitale pentru infrastructura de fier a podului nu s-au mai făcut din 1954, în pericol, fiind, de asemenea, și persoanele care traversează pe jos acest pod, pietonii putând în orice moment să se prăbușească în gol de la 30 de metri în apele mari ale Someșului rece.
Mai mult, în 2015, consecință a unei expertize tehnice, CFR a stabilit restricții de viteză pe această porțiune de cale ferată de 10 km/oră, atât pentru trenurile de persoane cât și pentru marfare.
Precizăm faptul că, valoarea totală calculată pentru reabilitarea podului feroviar de la Coldău este de 16 milioane de lei, lucrările fiind estimate a se încheia în 18 luni de zile."

Pasajul e dintr-un articol din iunie 2018. Nu vreau sa te contrazic sau ceva dar cel putin la Beclean lucrarile au inceput de ceva vreme. Teoretic finantarea a fost stabilita si pasii declansati. Sa stai cu restrictii de 10km/ora din 2015 si sa astepti cu "merge si asa" e "putin" riscant.


TibiV

De acord cu tine...

Dar, asa cum am spus, "intr-o tara cu capul pe umeri" NU ar fi trebuit sa ajungem la 10 km/h... Este grotesc...

Dar, ca tot veni vorba...

"Pasajul e dintr-un articol din iunie 2018."
Poate eu te cred pe cuvant...
Dar nu era mai bine sa pui si un link la articolul respectiv?!...
Ca nu cred ca este o fotocopie dintr-un ziar.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


NGC

Ofertantii pentru "Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 1: Apahida – Ilva Mică":

1. Asocierea I.S.P.C.F. + BAICONS IMPEX S.R.L.
2. Asocierea YUKSEL PROJE A.S. + TEC-CUATRO
3. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. + EGIS RAIL + ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA

NGC

"Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 1: Apahida – Ilva Mică"

O vrabiuta feroviara a transmis ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de EGIS ROMANIA.

hvm

Si cam in cat timp ar trebiu sa fie emis raportul de licitatie?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

"Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 1: Apahida – Ilva Mică"

Dupa anuntarea castigatorului initial (asocierea condusa de EGIS ROMANIA), asocierea condusa de ISPCF a contestat si contestatia a fost admisa. Dupa reevaluare, oferta asocierii condusa de EGIS a fost descalificata si noul castigator este asocierea condusa de ISPCF.

calino

Cel putin dupa cum arata site-ul ISPCF ma astept la dezastru, http://www.ispcf.ro/index.php/departamente ! Astia par (si foarte probabil ca si sunt) o relicva a istoriei!

NGC

#25
^^

EGIS a contestat descalificarea lor, precum si admisibilitatea ofertei asocierii conduse de ISPCF, dar a renuntat apoi la contestatie. Ramane castigator asocierea condusa de ISPCF.


alexmocian

@qionescu1 nu se reabiliteaza nimic inca, este doar in studiu. Mai sunt ani buni pana se liciteaza si atribuie modernizarea de care spui tu in post.


ronaldo99

#29
A mai trecut cineva cu trenul recent prin zona podului dintre Coldau si Beclean? Tot cu restrictie de viteza se circula oare? In octombrie 2022 dupa cum apare in video-ul de mai jos asa era situatia