Autostrada A5 București-Giurgiu

Started by danpandrea, December 07, 2020, 02:12:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Haiducul

Buna ziua ,este prima data in viata cand scriu pe un forum pentru ca sunt indignat ca toata lumea mentioneaza despre desprinderea de la ghimpati a autostrazii bucuresti giurgiu .

In memoriul tehnic este "clar" mentionat ca desprinderea se face de la nodul 3 , km 12 !!! Va rog sa verificati daca pana la ghimpati sunt 12 km din A0.

Raspunsul corect este urmatorul ,autostrada buc-giurgiu se va desprinde din autostrada buc-alexandria in Mihailesti!

dr4qul4

si totusi toti ne gandim la acelasi lucru. Ai harta proiectelor cu traseul

Spunem Ghimpati pt ca e in zona. In realitate nodul va fi intre Mihailesti si Stalpu. Cam in capatul sudic al centurii Mihailesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

^^conversatia a inceput de la afirmatia lui @scriosteanu privind inelul #2 al Capitalei;

afirmi ca acest inel doi va trece prin Mihailesti, f aproape de A0, si nu pe alinimentul DN5B, Ghimpati-Corbii Mari?

Haiducul

Nu stiu sa postez poza , dar in memoriul tehnic transmis pt aprobare la pagina 22 din 273 este descris perfect nodul 3 de la km 12.

3.1.5.3 Nod rutier 3 – km 12+818 Nodul rutier 3 s-a prevazut ca un nod de perspectiva pentru proiectarea intersectiei dintre Autostrada Bucuresti – Alexandria si traseul unui alt drum de mare viteza de importanta strategica (Drum Expres Bucuresti – Giurgiu) care va face obiectului unui alt proiect. Acest nod rutier s-a proiectat ca un nod de tip ,,trompeta" intre 2 autostrazi, cu bretele cu doua benzi pe sens si viteza de proiectare de 80 km/h. Breteaua 1 a nodului trece peste Autostrada Bucuresti – Alexandria la km 12+818 cu un pasaj cu trei deschideri 30+40+30  (2 structuri gemene de tip autostrada) de lungime totala 109,40 m.

dr4qul4

Sunt cam 10 km intre A0 si acest nod.
Scriosteanu zice de inel, dar cine asculta un politician? E vorba de potentiale scurtaturi pentru ocolirea Bucurestiului. Intre A1 si Giurgiu, ar merge pe dreapta Argesului pana la Mihailesti, cand ar coti spre sud, spre Giurgiu.
Nu cred ca va exista vreodata un al doilea inel complet. Cel putin nu pe partea de sud si est.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

esendy

#215
Eu nu pot sa inteleg cine vine cu ideile astea sa uneasca 2 autostrazi la intrarea in bucuresti dar la braila buzau si braila foscsani se fac 2 DX

....e noaptea mintii

Tronsonul mihailesti-A0-Bucuresti va fi ultra aglomerat

O proportie f mare din trafic e generat de bucuresti si spre alexandria si spre giurgiu....sunt 3 mil de locuitori

....bine ca nu a fost suficient DX ramnicu sarat - braila; facem economii de bani unde nu e cazul si doar incurca

aaxel03

^ Nu cred ca mai aglomerat decat A3 dupa deschiderea A7, deci nu e A6-A5 singura combinatie de autostrazi care se varsa in Bucuresti pe aceeasi artera, in plus A0- A6 (Mihailesti) inteleg ca va avea 3 benzi pe sens.

JohannDB

   Până la terminarea (în perspectivă) a celui de-al doilea pod "al preteniei" de la Giurgiu-Russe și mai ales la terminarea reparațiilor făcute de bulgari la actualul pod, traficul pe Giurgiu va exploda din nou, cu mai mare frenezie; "toată Ucraina" plus mulți alții care au "enterese" bulgaro-turco-grecești vor trece pe aici..... ; acum sunt disipați cât-de-cât de starea podului actual, altfel vor crește mai m ult cozile la trecere... Deși acum se mai trece pe la Tr. Măgurele, Zimnicea, Bechet și la "greu" prin Calafat..... Am uitat de ce-i la Vama Veche și Negru Vodă. Rutele directe "scurte".......
  Și la momentul actual, veți fi uimiți, în Borș fiind, sau în Nădlac 2, câți cer AST-uri pe....Giurgiu (nu mai pun în calcul pe cei ce n-au nevoie de AST)....

shift2rail

^ un argument puternic pentru a duce inelul #2 Giurgiu<->A1<->A3<->A2- traficul, poluarea, zgomotul pe care le aduce- mai departe spre Ghimpati, nu mai aproape de A0!

slartibartfast

Adevărat. Pasul 1 pentru acel inel al doilea este DX Ploiești-Găești. Dar trebuie să gândim și traseul drumurilor din vestul Bucureștiului în ideea asta.

esendy

#220
@aaxel03


Sigur ca nu mai aglomerat; dar si aia a fost o idee proasta

Hai sa facem doar idei proaste pt ca a mai foat una inainte. Eu zic ca mai bine ne desteptam!

JohannDB

@ ""Dar trebuie să gândim și traseul drumurilor din vestul Bucureștiului în ideea asta.""
 Hmmmmmmm....... :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: ...., ăăăăă "cine să ...gândească" (??) ??..... ??
  Din birou pe "Gogu-maps", sau din date de acum trei ani cu măsurători de gabarit liber, că la nivel de SDN, au dureri de fudulii, când îi întrebi amănunte.... DE EXEMPLU, am sunat personal la SDN-ARAD, ca să-i întreb, e drept "la mișto", ceva de ce înseamnă MPG 2 Arad și nu am primit NIMIC CONCRET, pentru că nu erau capabili nici măcar să-mi spună, după harta lor, ce străzi din Arad intră în schema de ocolire, pe  partea de sud și cu ce intersecții (!!)...!!....!!! Ce mai  vrem ??.....

tom_sawyer

[CN1074739] Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru proiectul "Drum de mare viteza Bucuresti-Giurgiu"

Data publicare: 25.10.2024
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII RUTIERE S.A.

Prestatorul va analiza minim 3 alternative de traseu care pot avea puncte de început și sfârsit distincte (fie cu punct de pornire din Autostrada A0 / Drumul radial 9 ,,Sud Expres" / Autostrada București – Alexandria <<zona Ghimpați>> / Autostrada A1, fie ca punct de sfârșit Drum de legătură "Podul Prieteniei"/viitorul pod peste Dunăre);
Referitor la punctul de sfarsit, pe langa Drumul de legătură "Podul Prieteniei", respectiv viitorul pod peste Dunăre, Prestatorul va studia si varianta cu legatura la Portul Giurgiu (Portul Verde si de Înaltă Performanţă Giurgiu), zona libera, punctul de trecere cu bacul intre Giurgiu si Ruse.
La alegerea alternativelor de traseu, Prestatorul va tine cont de realizarea conexiunii drumului de mare viteza la reteaua de infrastructura majora de la inceputul si sfarsitul traseului, cat si de viitoarele proiecte existente in strategia Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 44.015.041,64  si 52.015.049,21  Moneda: RON

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Da
Identificarea proiectului: Proiectul va fi finantat in cadrul Programul Transport 2021 - 2027.
Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027


ovicor

@Haiducul, daca iei in calcul ca A6 nu porneste din A0, atunci te lamuresti. Km 0 poate fi in DNCB sau chiar mai in interiorul Bucurestiului. Marturisesc ca nu stiu exact unde incepe, dar lamuritor ar fi sa vezi la ce km e nodul cu A0.