Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

                             Oare de ce nemții "ăia" nu le implementează ?? Mai ales că-n ultimii ani au cam defrișat foarte multe taluzuri, pe o "adâncime" apreciabilă, încât nici eu n-am mai prea prins "sensul"....
                             Aș mai completa cu o observație "personală"... Odată la Cottbus, a trebuit să vizitez niște meseriași de la un Werkstadt abilitat Renault.... Și ce să vezi, ăștia "sălășuiau" la 100m de un pod peste care trecea autostrada A15 (mergeam, via Forst, la Glogow PL)... Ei, la fiecare bolid ce trecea pe podul din "apropiere", la trecerea pe pieptenii de dilatație de-a lungul podului, se auzeau niște splendide "bufnituri" dependente de masa și viteza vehiculului.... I-am și întrebat, dacă și noaptea se aude așa: noaptea era mai rău....... Deși erau panouri antifonice; ce se atenua "sus" se auzea "perfect" pe jos....

ultrasbz


danpandrea

#1982
^













Calin88

La Codlea, tinand cont ca se proiecteaza nodul A3-A13 in cadrul contractului pe A13, nu ar trebui sa fie deja stabilit traseul? Daca nu ma insel, pe proiectul respectiv exista deja conturat nodul de autostrazi si legatura cu DN1, care s-ar face pe dealul de la iesirea din Codlea dinspre N.
In plus, inceputul proiectului este la V de Barsa, deci la o distanta de 1-2 km de capatul actual al A3 Cristian-Rasnov. Ce se intampla cu zona lipsa?

danpandrea


Florian

,,Datorită lungimii mai scurte!!!!!!
Mama ei de limbă română!
Dacă sunt la fel de ingineri precum vorbesc, nu e de mirare că ies astfel de SF-uri!

TibiV

Limba romana este cea mai grea matematica....

Si daca ziceau ca variantele 3 si 4 au "scurtimea mai lunga" era la fel de "in limba romana"... 
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


b1

#1988
Mi se pare mie sau autostrada nu va porni din actualul ciot de A3?
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

pasadia

#1989
Incepe de unde trebuie. Dar nu gasesc solutia pentru modul in care vor modifica nodul Cristian.

De fapt nu imi e clar din documentatie daca incepe de unde trebuie. Iar in materie de noduri nu gasesc nimic, nici o informatie. Bine insa ca e mentionat un rahat de proiect precum acea centura Codlea. Ma rog, imi e mult prea scarba pentru a comenta asa ceva.

Feri

#1990
Bucata Codlea - Cristian ar face parte din Comarnic- Brașov:



Referitor la noduri, este prevăzut unul la intersecția cu DN1 între Perșani și Șercaia:
Quote from: danpandrea on March 09, 2022, 01:51:33 PM
^


b1

Merci @Feri, deci am avut dreptate. Mi-aș fi dorit să nu am dreptate :(
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

alwn

Ar fi vorba de cca 4km lipsa intre ciot si capatul lui A13/A3, nu vad problema sa se faca, mai ales ca cele 2 autostrazi trebuie sa aiba continuitate.  Nu mi-e clar de cine apartine nodul cu DN1, de A13 sau de A3. Si tot neclar imi pare de ce se continua cu denumirea de A3 atata vreme cat sectorul Tg Mures- Fagaras nu se mai face? Adica vom avea A 3 intre Tg Mures si Bors, pe urma intre Brasov si Comarnic pe urma intre Bucuresti- Ploiesti.

user201

Ce se mai aude cu Sibiu-Făgăraș că parcă trebuia scoasă la licitație execuția cel mai târziu luna aceasta?

GIV

https://www.facebook.com/alinolarescu/posts/4908073175949927

QuoteStimati locuitori ai satului Podu Oltului si comunei Ilieni,
Va fac cunoscut aici, ceea ce s-a intamplat ieri 21.03.2022 si astazi 22.03.2022, in comunitatile noastre privitor la traseul Autostrazii Brasov - Bacau.
Va rog sa cititi atent caci informatiile sunt multe si foarte precipitate insa trebuie intelese!
Mentionez faptul ca NOI nu suntem impotriva autostrazii ci impotriva faptului ca LEGEA NU A FOST RESPECTATA in PRIVINTA NORMELOR DE PROIECTARE, CONSTRUCTIE SI EXPLOATARE A NOILOR AUTOSTRAI si in privinta CONSULTARII PUBLICE  a comunitatilor locale.
1. IERI 21.03.202, ora (cca.) 18:30 am observat un automobil, marca Dacia Duster, nr. de imatriculare AB 28 TBL, care a intrat pe "strada" dintre balastiera si fostele grajduri ale fermei IAS din Podu Oltului (nu stim exact daca acest drum poarta denumirea de str. Alunului cum apare pe unele harti sau si-a pastrat denumirea de Drum Comunal urmat de un indicativ... cum apare pe alte harti!!!!).
2. Observand aceasta, am fost atenti la ce activitati desfasoara ocupantii acestui automobil. Am observat faptul ca desfasoara activitati de MASURARE si RIDICAREA TOPOGRAFICA a unor puncte care sunt TRANSVERSALE pe parcelele de teren asupra carora efectueaza aceste masuratori.
3. Ca atare, ne-am sesizat, cativa locuitori si am pornit pe urma dumnealor si cand i-am ajuns, in proximitatea str. MESTEACANULUI ne-au spus ca EFECTUEAZA MASURATORI PENTRU AUTOSTRADA pe o distanta de 150 METRI - (CATE 75 DE METRI STANGA - DREAPTA AXULUI AUTOSTRAZII).
4. In momentul in care NOI le-am spus ca locuitorii sunt in conflict cu autoritatile locale, judetene si nationale privitor la acest traseu care NU RESPECTA NORMELE TEHNICE SI NICI PROCEDURA DE CONSULTARE PUBLICA, AFECTAND GOSPODARII - MAJORITATEA CU CASE NOI CONSTRUITE IN ULTMII 10 ANI, dumnealor ne-au aratat pe telefonul mobil, pe care il foloseau pentru masuratori, ca ACEST TRASEU afecteaza DESTRUCTIBIL gospodariile de la intrarea in satul Podu Oltului pe partea stanga, dinspre Harman, inainte de Podul peste Olt (LA TANTI ANETA - cum este cunoscut in sat) si ca distanta dintre acest coridor si str. Alunului nu depaseste 50 de metri.
5. De asemenea am constatat ca dumnealor, faceau masuratori fara a cere acordul proprietarilor - masurau pe langa garduri si curti desi proprietarii erau in curte. Terenurile neimprejmuite erau traversate si masurate dupa bunul plac al dumnealor.
6. Noi le-am atras atentia ca nu ii vom impiedica sa faca masuratorile dar ca ii vom asista pe tot parcusul, documentand tot acest proces. De asemenea le-am spus ca vom cere, pe cale legala, rezultatul acestui studiu, si ca atare sa fie foarte atenti la a RELEVA ATENT fiecare particularitate ivita in teritoriu, dat fiind faptul ca PLANUL DE URBANISM GENERAL - PUG pus la dispozitie de Primaria Harman este realizat in anul 2000 si nu reflecta situatia din teren. In prezent sunt 37 de Planuri de Urbanism Zonale, in satul Podul Oltului iar situatia inaintata de Primaria Harman a fost foarte generala, aratand ca sunt afectate peste "10 PUZ-uri aprobate si alte cateva in curs de aprobare" fara a detalia numarul de proprietari din INTRAVILANUL satului Podu Oltului afectati direct precum si a celor din proximitatea coridorului de expropiere. De asemenea, din demersurile noastre, am costatat ca harta pe care lucreaza CNAIR nu este actualizata mai mult de anul 2018 iar filmarea cu drona prezentata de CNAIR in sedinta de lucru de la Prefectura Brasov a fost trucata prin aplatizare verticala - ceea ce duce la prezentarea pe orizontala a unor puncte foarte departate, necorespunzatoare situatiei reale din teren. Dumnealor au confirmat faptul ca aceea filmare, prezentata de noi pe telefonul mobil conform comunicatelor de presa, nu este facuta de aceasta firma si ca si ei au efectuat o filmare cu drona pentru a inregistra coordonatele acestui traseu.
7. La finalul acestor discutii, i-am intrebat daca vor relua masuratorile din acest punct. Au raspuns ca DA. Ca atare le-am spus ca ii vom insoti astazi, 22.03.2022, pe tot traseul din Satul Podu Oltului.
8. Dupa plecarea reprezentatilor firmei subcotractante de realizare a masuratorilor, impreuna cu locuitorii din satul Podu Oltului, am hotarat sa sunam pe dl. Primar al comunei Harman. L-am sunat si dumnealui a spus CA NU A FOST INFORMAT de actiunea de masurarea a traseului pe teritoriul comunei Harman si ca va lua pozitie, intreband firma care efectueaza masuratorile si autoritatile judetene. Dumnealui afirmandu-si pozitia alaturi de locuitori si raspunzand la intrebarile celor care erau de fata la acest apel telefonic.
9. Astazi 22.03.2022, noi locuitorii, PROPRIETARI pe traseul AUTOSTRAZII, ne-am mobilizat pentru a fi PREZENTI la proprietatile noastre pe traseul acestei autostrazi, INSISTAND ASUPRA UNEI ATITUNI PASNICE dar corespunzatoare legii care stipuleaza, in acest caz, NECESITATEA INSTIINTARII PROPRIETARILOR PENTRU MASURATORI si ACORDUL PROPRIETARILOR PENTRU EFECTUAREA ACESTOR MASURATORI.
10. Desi, reprezentatii acestei firme au spus ca REIAU masuratorile de unde au fost intrerupte ieri 21.03.2022 - Tabla Scolii, Podu Oltului - nu s-au prezentat acolo.
11. Oamenii nostrii, locuitori din satul Podul Oltului si din comuna Ilieni, i-au REPERAT pe reprezentantii firmei de masuratori la limita dintre comuna Harman si comuna Prejmer, efectuand masuratori inspre Harman, acolo unde Autostrada se descarca in drumul national Brasov - Sf. Gheorghe /Tg. Secuiesc - ZONA PASARELA PREJMER.
12. Dupa aceea, reprezentantii firmei subcontractante, s-au deplasat sa faca masuratori in zona Sancraiu din comuna ILIENI, unde oamenii nostrii, au fost atenti si i-au interceptat iar la argumentul ca INCALCA LEGEA pentru ca PROPRIETARII NU AU FOST INSTIINTATI SI CA NU EXISTA ACORDUL ACESTORA indiferent de tipul proprietatii (teren agricol, intravilan, gradina, gospodarie locuita ori de vacanta) AU PARASIT ACTIVITATEA.
13. Aceasta desfasurare a actiunii, impreuna cu ceea ce am realizat intre adunarile publice (12.02.2022 - Podu Oltului si 19.02.2022 Ilieni) si momentul actual, au fost relatate, intr-un amplu interviu, echipei TVR redactia de Limba Maghiara, astazi 22.03.2022.
Asadar, ca atare, va rog, pe dumneavoastra locuitori ai acestor comunitati, ca daca observati un echipaj al acestei firme de proiectare sau al alteia care face masuratori in teren FARA A CERE ACORD PREALABIL AL PROPRIETARILOR, sa nu acceptati aceasta activitate si o semanalati ca o incalcare a drepturilor de proprietate!